Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JLLN_ schreef:@desteney_; mooie kleur! Maar lijkt veel rood pigment in te zitten? Ik heb in m'n eigen haarkleur veel rood pigment zitten, daardoor zal ik ook nooit blonder worden dan ik nu ben, tenzij ik zou gaan bleken.. Ik wil het eigenlijk, weet niet hoe ik het moet verwoorden, mat.. ofzo.. iig lichtbruinig iets achtigs
jasz schreef:dat kan hoor. ik heb ook dat rood, mijn hele familie heeft ook rood haar (beetje overdreven XD)
en ik heb dat ook een beetje, daardoor wordt het wel sneller oranje maar je kan het wel bruinig krijgen.
JLLN_ schreef:Ohja! Ik zou met rood haar echt een knalrood gezicht hebben denk ik! Ben wel altijd jaloers op mensen wie rood haar wel staan, meisje uit m'n klas heeft van zichzelf rood haar, echt wauwie![]()
Maar als ik er asblond over heen zou doen, zou er bij mij wel anders uit komen te zien toch? Omdat jij al begon met meer rood pigment?
JLLN_ schreef:jasz schreef:dat kan hoor. ik heb ook dat rood, mijn hele familie heeft ook rood haar (beetje overdreven XD)
en ik heb dat ook een beetje, daardoor wordt het wel sneller oranje maar je kan het wel bruinig krijgen.
Als je een koele astint gebruikt, kan het dan nog oranje uitslaan?
(wat is haar toch moeilijk)
@ Blon_D; wordt het daar niet veel donkerder/roder van?