O gelukkig hahaha, zou danseresje alles hebben gekregen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Was wat sceptisch maar was thuis voor ik het doorhad! Super top dus.
) vol op mijn knie nu dus begonnen.
.
Zal me even kort opnieuw voorstellen: ik ben [***], woon en studeer ([***]) in Groningen en loop daar ook graag hard
Ik heb een tijdje rust moeten nemen omdat ik erg veel last kreeg van mijn schenen (shin splint volgens de site van runnersworld?). Hoog tijd voor nieuwe schoenen, dus ik ga straks even een loopfilmpje laten maken en me goede schoenen laten aanmeten en het hardlopen weer rustig opbouwen. Als die vieze regenwolk weg is dan, hihi.
Heb ook al een hele tijd niet hardgelopen, en dat 'dipje' is begonnen nadat ik van de trap ben gevallen. Enkel was toch wat pijnlijker geworden dan ik dacht, en op die manier is het hardlopen er ook bij in geschoten.
Ik ga zo inderdaad naar Runnersworld, ik hoor daar zoveel positieve verhalen over!
loveshadow schreef:Haha inderdaad veel noorderlingen hier, he?Ik ga zo inderdaad naar Runnersworld, ik hoor daar zoveel positieve verhalen over!
![]()
Leuk dat je het ook weer op gaat pakken, Bonjoy! Ik begin denk ik ook weer met les 4 van Evy

Dus heb 1 minuut er af gesmokkeld van het hardlopen.
en ik kom niet uit het noorden. Maak ik nu mensen blij?
Run2Day zit inderdaad vlakbij de Grote Markt, dat ontdekte ik vorige week ook pas
Dapper dat je braaf door de regen bent gegaan, jammer van de mascara hihi.
Vervelend dat je last van je kuiten en knieen hebt! Misschien kun je een beetje in vorm blijven door te gaan zwemmen ofzo