Suze lekker hoor, bijna trouwen, bijna vakantie, geniet er maar lekker van!
Onkruid, heb ik gister ook geprobeerd maar dat rotspul wilde niet loslaten, en massa's spinnen....die staan met stip op eng nr 1. Wens jou meer succes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

niet nodig gelukkig
maar kan me ook niet voorstellen hoe het is om met PCOS om te moeten gaan. Lijkt me wel zwaar die onzekerheid. Ik had er ook nog nooit van gehoord, pas in dit topic.
weet je dat ik je gewoon voor me zie in een knal rode jurk of een zwarte (ik denk zelfs gek genoeg voor een roze). Jij bent echt geen type voor een witte jurk
Ik wacht in spanning af op je foto's....
. Schijnt er wel bij te horen helaas
.
. Hartslag beeb helemaal super, mijn bloeddruk nog steeds prima (110/70) en de beeb ligt nu met het hoofd naar beneden
. 

Die provera schopt mij de boel aardig in de war, en dat terwijl de bijwerkingen volgens de gyn bij de meesten wel meevallen. Ben het hele weekend misselijk geweest, heb hele sterke dippen in mn bloedsuiker als ik te lang niet eet (normaal ook wel een beetje, maar nu veel heftiger, ging dit weekend bijna van mn stokje) ben ontzettend moe en dus hele droge slijmvliezen
Staat wel in de bijsluiter allemaal, maar die had ik dus niet gelezen omdat de gyn zei dat t wel mee zou vallen. Ben benieuwd wat de Clomid met me gaat doen... 

)marianne18 schreef:waarom is gogonut geband dan als ik haar berichten zo lees zie ik niet waarom of ik zie iets over het hoofd?

. Ik heb mijn beroep een paar jaar geleden al veranderd, van secretaresse naar medewerker in de zorg, zooo veel leuker
. 
. 1 dag per week naar school, 4 dagen werken. Ik heb dat in de gehandicaptenzorg gedaan. Veel bedrijven/stichtingen hier in de omgeving bieden dat aan
.