Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:01

Dat hij niet plakt is echt al super goed nog even wachten dan over hoe lang hij houd, positief, dan koop ik het :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:33

Haha :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:44

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:47

Netjes :)
Zou alleen je wenkbrauwen persoonlijk iets meer natuurlijk kleuren,vind dit altijd zo hard en niet natuurlijk overkomen.
Het einde van je wenkbrauwen vind ik daarin tegen wel weer mooi.

Lastig he dat op foto de kleuren niet goed over komen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:50

Haha ik vind je wenkbrauwen ook echt mooi, maar misschien inderdaad net iets te donker.

Ik vind die look echt bij je passen, alleen inderdaad jammer van de foto's (ik bedoel de kleuren he) :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:51

Dank jullie!

Ja idd.. dat is wel jammer ja (de kleuren dan).

Wat mijn wenkbrauwen betreft, ik heb bijna geen haartjes, dus de poeder pakt heel erg op mijn huid waardoor het vrij donker wordt, mijn haar is ook zo donker dus op zich kan het wel. Ik kan proberen om ze wat minder dik in te kleuren :)
Eigenlijk zou ik ze graag laten tattoëren, maar daar lees ik heel veel verschillende meningen over (duur, ieder jaar opnieuw laten doen, pigment dat niet pakt, etc.) Ik vind mijn wenkbrauwen echt vreselijk..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:55

Misschien lijkt het ook minder streng van veraf, de foto's zijn ook zeer dicht genomen ook :)

Oh tattoëren zou ik niet durven, stel je voor dat ze buiten de lijntjes kleuren of de kleur tegenslaat of het vlekkerig word. Ik zou het niet aandurven.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:56

Ok ja dta is wel lastig idd,heb geen ervaringen met permente make up
Zelf vind ik het niet handig ben nu donker kwa haar kleur,maar als ik terug naar blond wil dan blijf je altijd met je wenkbrauwen zitten

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:58

Ja dat is ook weer zo, daarom heb ik het ook nog niet gedaan.. Vind het ook een beetje duur om even te proberen en als het niet is wat je wil, blijf je als nog bij tekenen.

Hoe maken jullie dan foto's? Ik vind de foto's die hier geplaats worden altijd wel mooi, maar als ik het zelf doe is alles helemaal uit verhouding en raar :P Die ik nu geplaats heb gaan dan nog wel, maar idd wel erg ingezoomd.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:01

Ik ga altijd bij het raam staan zonder inzoomen,maar wel redelijk dichtbij.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:13

Suus___ schreef:
Als iemand over die gloss twijfelt, doen!
Super pigment en je kunt m bijna net zo strak zetten als een lipstick

Ik wou net vragen of ie beviel maar nu zag ik dit berichtje! Ik ga hem zeker kopen. :j Wil een knalroze of lichtroze/nude. :)

Marietjjj: Netjes hoor! Vind je wenkbrauwen ook heel mooi en netjes. Weet niet hoe het staat als je je gezicht in het geheel ziet, maar ik denk dat het best kan ookal denk ik dat iets lichter inderdaad misschien wel mooier was. Maar vind ze verder echt supernetjes gedaan!
Laatst bijgewerkt door Loose op 14-02-13 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:14

Oh dat is misschien wel een goeie, ik doe het meestal in de badkamer bij een spiegel en dan de flits uit, dus dan worden de kleuren ook al vager. Ga ik eens proberen!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:16

Ja met kunstlicht lukt het mij ook niet,ik ga altijd in de keuken staan hihi

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:27

Ik lees het topic nu een tijdje mee en er komen echt hele leuke stashes voorbij en mooie make-up.
Ik heb misschien wel een tip voor Mariettjj, ik heb zelf door een ongeluk aan een kant maar een halve wenkbrauw en merk daarbij ook dat het met poeder soms heel hard kan lijken, ik gebruik nu of een scherp geslepen potlood omdat je daarmee makkeljk haartjes kan tekenen en als ik poeder gebruik gebruik ik bijna niks aan het begin van mijn wenkbrauw, dus alleen het poeder wat nog op mijn kwast zit en daarmee het begin van mijn wenkbrauw inkleuren, dat ziet er een stuk natuurlijker uit.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:35

Heeft iemand van jullie ervaring met die wimperstukjes van drogisterijen? Hoelang kan je die dingen laten zitten?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:08

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:12

Mariettj, netjes opgemaakt. Mijn lijntjes moet ik nog op oefenen. Gaan nog niet altijd even strak..

Ik heb mijn ogen vanmorgen met
Afbeelding
opgemaakt en dan de 1e 2 kleuren links. Alleen op de foto zetten lukt voor geen meter :') Buitenlicht is nog te somber licht en met TL verlichting al helemaal niet.

Edit: Toch poging gedaan. Had ook eyeliner willen doen, maar tijdgebrek en met haast mislukt dat
Oog
Oog1
Hele gezicht

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:26

Leuke kleurtjes !
We moeten gewoon een cursus gaan volgen *hoe maak ik mooie foto's met crappy licht* :P

Vandaag begonnen met een amandelolie kuurtje op mijn gezicht, ik heb alle rijke crèmes al geprobeerd en het blijft enorm droog en schilferig. Nu doe ik elke ochtend en avond 2à3 druppels olie op mijn gezicht na het reinigen en voor de crème.
Ik moet zeggen dat het wel al veel minder trekkerig voelt, alleen glim ik wel maar daar stoor ik me nu echt niet aan :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:34

Morrow_Less schreef:
Leuke kleurtjes !
We moeten gewoon een cursus gaan volgen *hoe maak ik mooie foto's met crappy licht* :P

Vandaag begonnen met een amandelolie kuurtje op mijn gezicht, ik heb alle rijke crèmes al geprobeerd en het blijft enorm droog en schilferig. Nu doe ik elke ochtend en avond 2à3 druppels olie op mijn gezicht na het reinigen en voor de crème.
Ik moet zeggen dat het wel al veel minder trekkerig voelt, alleen glim ik wel maar daar stoor ik me nu echt niet aan :)

wow hier precies hetzelfde begonnen, mijn huid heeft rode droge vlekjes met daartussen allemaal puistjes die door willen komen... Dus ik ben ook begonnen met zn flesje amandelolie van de kruidvat en dan op 20 ml, 15 druppels tea tree olie toegevoegd tegen de acne, ik vind het tot nu toe super, en dat glimhoofd trekt bij mij wel snel weg.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:38

Ik heb nog nooit met zilver/grijs tinten gewerkt omdat ik dacht dat het niet stond. Ik heb nl de ene keer meer grijsgroene ogen en de andere keer meer grijsblauwe. Dus dan kun je eigenlijk alle kanten op, maar soms staat het gewoon ook echt niet :=
Nu met een grijze trui maar eens gecombineerd. Morgen een feest in zwart of wit en dan ga ik hier denk ik ook voor en dan met een mooie rode lippenstift. Dan ook BBcream ed erbij. Nu verder nl naast de ogen alleen een beetje lippenstift op.

Klinkt wel lekker die amandelolie!
Een creme die mij ook erg goed bevalt voor de droge huid is de PCLE creme van Biodermal. Gebruik ik nu als nachtcrème. En ook de Lancaster dagcrème Aquamilk Riche is heel fijn. Maar die laatste is bijna op (in 2mnd) en zo te zien niet meer verkrijgbaar.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 15-02-13 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:39

Hier trouwens mensen ervaring met de ELF makeup? Is zo goedkoop, is dat wat?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:41

Ik heb er ervaring mee :)
Staan wat producten op m'n stash foto's.. T ene is prima t andere niet

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:43

Wat een gave voorbeelden allemaal. Ga hier zeker mee aan de slag. Leuk.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:48

Max_en_Max schreef:
Morrow_Less schreef:
Leuke kleurtjes !

wow hier precies hetzelfde begonnen, mijn huid heeft rode droge vlekjes met daartussen allemaal puistjes die door willen komen... Dus ik ben ook begonnen met zn flesje amandelolie van de kruidvat en dan op 20 ml, 15 druppels tea tree olie toegevoegd tegen de acne, ik vind het tot nu toe super, en dat glimhoofd trekt bij mij wel snel weg.

Oh fijn dat het bij jou zo goed werkt !
Nu hopen dat ik hier ook hetzelfde resultaat heb :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:16

Suus___ schreef:
Ik was moe en gefrustreerd.. Toen liep ik de kv in, stommmm!
De schade:
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... FB48BD.jpg

Die nieuwe gloss van Rimmel moet en zal ik ook proberen. Zag er op de foto's op BL zó mooi uit <3!
Misschien dat ik vanavond even langs de kruidvat of DA hups :Y)