Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

KarinvdM

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:05

Je moet met je rechtermuistoets het icoontje voor iedere les aanklikken aan dan "doel opslaan als", daar ben je wel even zoet mee.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:13

Ik wil me hier ook graag melden :)

Ben zaterdag op pad geweest voor schoenen en ben met een fijn paar thuisgekomen.
Meteen zaterdagavond aangedaan en maar begonnen, resultaat nu 2 dagen later: ik loop als een oud wijf van de spierpijn :=

Conclusie; niet meteen 5 km willen lopen als je voor het eerst van start gaat.. :+
Gisteren dus de lessen van Evy gedownload en vanavond maar gewoon braaf starten met les 1..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:21

Ik ga vanavond voor het eerst les 4 doen, ben benieuwd! (Op de nieuwe schoenen :D)

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:02

hee meiden ! het lopen is er niet van gekomen ! pownie is erg sloom de laatste 3 dagen . kan dit misschien komen omdat ze nu weer op de wei staat ? vorige stal stond ze heel weinig buiten moest het zelf doen en ze stond helemaal in bunschoten, ook heb ik enkele weken niet gereden..

is het misschien combinatie van geen conditie en weer op de wei ?

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:28

Caira schreef:
Pff wat gaan de meeste hier goed zeg!! Ik kom net terug en ondanks dat ik eergisteren op moest geven bij les 14 heb ik nu toch les 15 uitgelopen! En ik was vanochtend onder de 80 kilo, gaat dus de goede kant op!!!

*\o/* Super zeg! De weegschaal zal je vast extra motiveren :)

Alle anderen die lekker gelopen hebben ook +:)+
En voor de nieuwe, veel succes.

MartineC1711 schreef:
Ik wil me hier ook graag melden :)

Ben zaterdag op pad geweest voor schoenen en ben met een fijn paar thuisgekomen.
Meteen zaterdagavond aangedaan en maar begonnen, resultaat nu 2 dagen later: ik loop als een oud wijf van de spierpijn :=

Conclusie; niet meteen 5 km willen lopen als je voor het eerst van start gaat.. :+
Gisteren dus de lessen van Evy gedownload en vanavond maar gewoon braaf starten met les 1..

:= herkenbaar haha. Succes met je lessen.

Net les 14 gelopen. Was erg zwaar na een weekend met te weinig slaap en te veel bier :') Hopelijk gaat les 15 overmorgen een stukje makkelijker.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:08

Ik heb vanavond les 4 gedaan, appeltje eitje! :D

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 08:56

Gisteren wilde vriendlief ook meelopen en vind het wat ongezellig om dan met m'n iPod op te lopen.. Dus op google even een rondje van 2,5 km uitgestippeld en dat maar gaan lopen (ondanks de spierpijn := ).
Ik hou wel het principe 5 minuten lopen, 1 minuut wandelen aan en loop het dus niet in 1x hahaha!
Het resultaat is wel dat de spierpijn nu weg is! *\o/*

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:18

Oef kon het gister niet opbrengen met dat slechte weer. Vanmiddag maar weer als het droog is...

Goed bezig martine en bonjoy

JoannevZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:19

Gisteren even een klein rondje gemaakt (1,5 km). Het moest toch even gebeuren. Had zin om te lopen, maar wil mijn knieën ook niet kapot lopen. Vanavond Clubdance/Jump-fit. Morgenochtend back-fit en denk dat ik donderdag weer een rondje ga hardlopen, als ik daar de puf voor heb. Slaap al ruim een week erg slecht en ben op dit moment heel erg moe en loom.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:30

Ik krijg juist energie van het lopen! :)

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 14:06

Ik slaap heeeeerlijk na het hardlopen! :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 14:18

Ik ben altijd vol energie na het hardlopen, wordt er ook heel vrolijk en ontspannen van :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:19

:wave:

Okee.. Ik moet morgen weer beginnen.. Laat het nu al twee weken versloffen en dat is zonde.

Hoe houden jullie die motivatie vast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:14

Dit topic bijhouden en zoveel mogelijk mensen vertellen dat je tegenwoordig aan hardlopen doet ... die wil je natuurlijk niet teleurstellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:22

idinn schreef:
Dit topic bijhouden en zoveel mogelijk mensen vertellen dat je tegenwoordig aan hardlopen doet ...
Citaat:
die wil je natuurlijk niet teleurstellen
:D

Laat dat nu net 1 van mijn grootste talenten zijn :+

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:32

Narnia schreef:
Laat dat nu net 1 van mijn grootste talenten zijn :+

+1 :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:34

Ik zie en merk resultaat, en dat maakt het leuk :) Heb ook dure schoenen gekocht, en dat is voor mij ook wel een stok achter de deur, zonde van de centen om die in de kast te zetten :+

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:59

Bonjoy schreef:
Ik zie en merk resultaat, en dat maakt het leuk :) Heb ook dure schoenen gekocht, en dat is voor mij ook wel een stok achter de deur, zonde van de centen om die in de kast te zetten :+

Dat met die dure schoenen heb ik nou ook!
Al moet ik zeggen dat je ook kan overdrijven, ik vind mn (TE dure) rijlaarzen zo mooi dat ik ze vaak gewoon niet aandurf |o

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 18:01

Ik ben sinds kort ook weer begonnen met hardlopen, met behulp van Start to Run! Ik ben nu bij les 4.
Ik merk nu al dat ik het al langer kan volhouden, en dat motiveert wel! Verder loop ik samen met mijn hond, die er ook heel enthousiast van wordt en dat maakt het extra leuk :)

Eb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:30

Al die vrolijke verhalen.. Ben eergisteren én gisteren gaan rennen, aangestoken door de verhalen hier. Ondanks dat Renate dat afraadt (2 dagen achter elkaar). Was heerlijk maar ik voel me knietjes. Heb wel weer zin maar wacht toch maar tot morgen. Ik zit nu bij les 25, dus ongeveer half uurtje max. Tempo moet wel omhoog maar dat komt wel

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:54

Ik hoop dat het niet te nat en glad is (loop op bosgrond). Ga les 14 doen. Les 13 was best zwaar. Ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:00

xRowina schreef:
Ik ben sinds kort ook weer begonnen met hardlopen, met behulp van Start to Run! Ik ben nu bij les 4.
Ik merk nu al dat ik het al langer kan volhouden, en dat motiveert wel! Verder loop ik samen met mijn hond, die er ook heel enthousiast van wordt en dat maakt het extra leuk :)

Jahaaa mijn hondje ook..die ging van enthousiasme in de enkels bijten...ws te weinig eten gehad :+

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:54

Compleet gesloopt. Al die heuveltjes, mul zand, dwarsliggende bomen, loslopende en wildroosters maken het er niet gemakkelijker op. Maar het is wel heel lekker in het bos.
Beetje jammer dat ik inde laatste run gebeld werd (mijn telefoon is mijn mp3speler), waardoor ik dus even een minuutje gelopen heb in het laatste stukje.
En nu. Bankhangen!

Ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik heb geen hond. En met me kat gaan rennen geeft zoveel vreemde blikken }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:04

Ik zou dat ook niet doen nee, voor je het weet zeggen mensen dat jij je poes mishandeld :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:11

Wij hebben alleen zo'n klein vuilnisbakken hondje en een Engelse Bulldog, beide niet zo;n goed ren materiaal denk ik :Y) Of ik moet onze parkiet aan een touwtje meenemen, die is wel snel genoeg waarschijnlijk maar ook weer zo zielig :P