Woensdag dus weer mogen werken, allemaal lief en leuk..
Gisteren bij de Fysio geweest en uitgelegd over die vreemde pijn in de bovenbeen (achter)
als ik op een stoel heb gezeten (rechtop) dat daarna mn been/knie pijnlijk is etc.
En had bij een oefening waar je het gewicht naar je toe moet buigen/trekken met je benen
had ik ook last van de zelfde omgeving van de been.
Zo hebben we ook nog de waterzak wat moeilijker gemaakt, inplaats rechtdoor maar zijwaarts.
Daar voelde ik het net aan de buitenkant van de knie aan de zijkant.
Mijn knie is gisteren ook weer ingetaped om te kijken of dat hielp tijdens het Administratie werk op stal.
En ze heeft de achterkant gekeken/gemasseerd, en dat deed behoorlijk zeer aan de zijkant en de bovenbeen.
Ze voelde ook ergens een bult zitten, weet dus ook niet of ie nu weg is maar was vandaag ook wel
gevoelig/pijnlijk achterop.
En gisteren eigenlijk de hele dag last van mn knie gehad, ook al zat ie ingetaped en voelde hem vaak
van zijn plek afschieten en terug schieten. 
Vandaag eigenlijk met te lang staan/lopen/zitten voelde ik hem ook helaas 
En voel eigenlijk al de hele dag zo'n drukkend gevoel in de knie.
Weet eigenlijk niet of ik dit ook bij de arts moet neerleggen volgende week Donderdag.
Kan wel zeggen dat het minder is maar heb zo nu en dan wel nog pijn waar ik dan echt mensen ga
vragen of ze hem eraf willen hakken omdat ik gewoon niet weet wat ik er mee moet doen.