Vandaag heb ik tot nu toe lenigheid gedaan en daar ga ik nog even mee verder. Daarna ga ik wat online krachttraining lessen volgen op youtube
_Nancy
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-12 14:45
Pfoef... Ik dacht ik ga even yoga proberen via youtube.. Nondejuuuuu, dat valt even vies tegen Het was een work-out van 55 min.. Na 15 minuten had ik het niet meer.
Ik ben gewoon echt niet lenig meer.. Kon eerst alles buigen, maar nu Eigenlijk zou ik gewoon een yoga les moeten hebben ofzo.. Voor vast in de week.
Ik heb wel eens een yoga les gedaan maar dat is echt niks voor mij. Qua lenigheid geen enkel probleem, ik kan de meeste standje wel, maar de sfeer, de stilte, de muziek, de rust, ik moest zo lachen op gegeven moment. Degene die les geeft ken ik wel en zij had mij overgehaald. Leuk om een keer te doen, maar ik heb liever wat meer actie.
Yoga is goed voor lichaam en geest. Als je leniger wilt worden kan je het zeker gaan doen! Maar je kan het thuis ook doen hoor aan de hand van youtube. Ik heb daar ook wel eens filmpjes van gezien en dan laten ze zien hoe en wat. Lenigheid moet je ook opbouwen. Heb je nog krachttraining gedaan vandaag Nancy? Lekker relaxed dagje of nie?
Ik ga nog Heerlijk relaxed!!! Was er wel even aan toe eigenlijk.
En ik heb het vandaag ook via youtube gedaan.. Dus dat zou inderdaad ook nog kunnen, maar dat is toch anders he Ik vind alleen de ademhaling echt irritant.. Hun ademen zo sllooooooomm haha
Hahaha ja dat klopt, ik vind dat hele yoga een beetje sloom hoor! Maar begrijp me niet verkeerd, yoga zal vast en zeker nuttig zijn voor vele mensen. Wat ga je vandaag trainen?
Heerlijk 2 uur trainen!! Wanneer ga je, vanavond? Wat voor cardio doe je? De manier van trainen die je nu doet moet echt zn vruchten afwerpen! Die verbranding moet bij jou wel heel groot zijn en wat moet je dan toch een mooi lijf kunnen krijgen!! Haha ja 40+ is ook weer niet de bedoeling.
Ik eet ook heel veel En zeker niet allemaal gezond, helaas.. Dus het gaat niet heul snel, maar het gaat wel
Ik doe altijd in het begin 10 min loopband, 5 min fiets, 5 min cross (niet perse in die volgorde), wissel vaak, omdat ik het anders saai vind worden Dan ga ik aan de kracht, en daarna ga ik 15 min fietsen, 10 min cross en 5 min loopband (uitlopen) Dit is mijn normale routine, vandaag ga ik het wat anders doen
Heb vandaag op youtube filmpjes gekeken en van die lichamen krijg ik weer een motivatie kick
missfitness
Geplaatst: 30-07-12 16:51
Welke lichamen? Wordt nieuwsgierig Afwisseling is ook goed, zo blijf je gemotiveerd, maar resultaat motiveert ook he!! Blijf goed naar jezelf kijken!
Was een paar fitness filmpjes aan het kijken voor eventueel nieuwe oefeningen
Nou dat was lekker!! Ging echt goed, conditie wordt beter merk ik.. Want mijn normale routine was nu te makkelijk. Heb alle rug en triceps oefeningen gedaan, zoals ik het eerst deed. Maar wel nieuwe buikspier oefeningen en pfoeh.. Piiijjjnnnn!!
haha ik moet redelijk vroeg naar bed vanavond omdat ik morgen vroeg moet werken dus ik dacht ik ga nog even een leuke workout op youtube zoeken voordat ik naar bed ga
Hii, ik kom ook weer even binnen vallen na een lange poos. Had het erg druk met school en erg weinig tijd om hier te reageren.
Het gaat goed met iedereen zo te lezen, zelfs met deze warme dagen waren er nog mensen die naar de sportschool gingen, inclusief ik. Nu zijn de mensen van de sportschool op vakantie en dus geen bodypump 3 weken lang, en voor mij de hele vakantie niet meer, ga zelf ook nog op vakantie, dus af en toe thuis maar eens wat oefeningen voor mijn benen, buik en misschien armen meepakken, moet nog even kijken of ik leuke armoefeningen kan vinden op het i-net.
Missfitness, ik had je oefeningen al gelezen, maar was maar snel even aan het reageren via mobiel. Juist terug van de gym, best vermoeiend, na 3 weken verlof, terug werken en dan nog een zwaar rondje getraind. Heb fullbody gedaan, maar ga dat niet lang meer volhouden denk ik. Ben vandaag vooral voor benen, armen en buik gegaan, maar dan schiet rug, borst en schouders er weer een beetje over. Zien hoe stijf ik morgen ben.
De buikspieroefeningen die ik doe zijn zonder gewichten. Dus gewoon bodyweight; crunch+sit-up+alternative sit-up +knees-to-chest en dan nog het 'optrektoestel' voor de onderste buikspieren waarbij je je benen ophoog doet (hopelijk duidelijk zo). Ik heb vandaag ongeveer 100 crunches achter elkaar gedaan, 20 rechtx10linksx10rechtsx20rechtx10linksx10rechts en ga zo maar door, zonder rustpauze tussen de wisselingen. Dat heb ik 3x herhaald, naast de andere oefeningen. Voor de zijdelinkse buikspieren heb ik ook nog de oefening met dumbells, elke hand 5kg en dan telkens laten zakken en optrekken. Ik heb zo het gevoel dat jullie absoluut niet gaan snappen wat ik bedoel. Ik ken absoluut de namen nog niet.
Heb het gevoel dat ik goed ga slapen, ga zo de laptop maar sluiten, morgen alweer werken.
Haha, nee hoor kirr, ik snap je wel. Ik gebruik ook een dumbell op dezelfde manier als jij. Ik zit nu op 16 kg, ga binnenkort naar 18 kg.. Vind het een fijne oefening!
Zolang je geen hangbuikje hebt... :p Heeft t eigenlijk zin om bijvoorbeeld 1,5uur of 2uur cardio te doen na de krachttraining? Of is dat te veel?
Kirrr
Geplaatst: 30-07-12 23:15
Ik heb nog niet echt een vrouw voor ogen, waarnaar ik streef (lichaamsgewijs dan). Mezelf kennende wil ik graag kijken hoe ver ik kan gaan en dus toch een beetje verder gaan dan het gewone slanke/lichtjes gespierd. We kijken wel hoe ik mezelf binnen een paar maand zie. Maar van de foto's krijg ik enorme motivatie, als zij dat kunnen bereiken, dan moet een slank lichaam toch zeker kunnen