Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boeder schreef:Lol lekker de spiertjes laten werken !
Doe je wel voorzichtig met je vriendje op het trimparcour ? ben benieuwt hoe dat afloopt !
NiKip schreef:Leuk
Morgen zijn mijn buik- en borstspieren aan de beurt! Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar oefeningen gedaan op de apparaten, maar ik wil eigenlijk ook wel wat met losse gewichten gaan proberen.
Weten jullie goede oefeningen met losse gewichten voor je borstspieren?
NiKip schreef:Leuk
Morgen zijn mijn buik- en borstspieren aan de beurt! Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar oefeningen gedaan op de apparaten, maar ik wil eigenlijk ook wel wat met losse gewichten gaan proberen.
Weten jullie goede oefeningen met losse gewichten voor je borstspieren?
NiKip schreef:@ missfitness: Mijn doel is om een klein beetje af te vallen (2 a 3 kilo) en vooral wat strakker in mijn vel te komen. Gewoon overal iets gespierder.
Toen ik begon met sporten woog ik 55 kg. Toen na een maand woog ik 53. En nu zit ik vaak tussen de 54 en de 55. Ik denk (en hoop!) dat ik weer ben aangekomen doordat ik meer spier ben gaan krijgen. Maar ik wil dus wel weer graag naar de 52 kg toe.
Marije__ schreef:Oh! en zonnebank. ik ben 2 maanden geleden voor het eerst daarheen geweest.. heb daar altijd zo'n angst voor gehad. ben er nu 2x geweest.. merk nog niet echt verschil, maar wil binnenkort weer gaan. om de hoe veel dagen/weken willen jullie gaan? ik heb geen idee wat een beetje redelijk is voor je lichaam..
missfitness schreef:NiKip schreef:@ missfitness: Mijn doel is om een klein beetje af te vallen (2 a 3 kilo) en vooral wat strakker in mijn vel te komen. Gewoon overal iets gespierder.
Toen ik begon met sporten woog ik 55 kg. Toen na een maand woog ik 53. En nu zit ik vaak tussen de 54 en de 55. Ik denk (en hoop!) dat ik weer ben aangekomen doordat ik meer spier ben gaan krijgen. Maar ik wil dus wel weer graag naar de 52 kg toe.
Ik heb je profiel even gespiekt maar je bent mooi slank!! Als je spieren kweekt zal je wel wat in gewicht toenemen. Je kijgt een mooi gespierder lijf en met een goed schema moet dat goed te doen zijn! Na de krachttraining zou ik cardio doen en deze combinatie zorgt er voor dat je weer wat vet verbrandt waardoor je gewicht weer wat kan zakken.
NiKip schreef:Hihi thanx![]()
En bedankt voor je tips! op dit moment probeer ik 2 á 3 keer per week hard te lopen en ik ga minimaal 4 keer per week naar de sportschool.
En dan iedere keer andere spiergroepen. Eerst deed ik alles tegelijk, maar toen kon ik minder vaak per week omdat ik nog spierpijn hadDus iedere keer andere spiergroepen bevalt mij een stuk beter!