Richtje schreef:Hij heeft geen halsbandje! Dus ook geen belletje nee
Hoop dat je dat alsnog wilt omdoen dan... nogal zielig als ie vogels pakt! Veel vogels zijn zelfs beschermd...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:Richtje schreef:Hij heeft geen halsbandje! Dus ook geen belletje nee
Hoop dat je dat alsnog wilt omdoen dan... nogal zielig als ie vogels pakt! Veel vogels zijn zelfs beschermd...
Kido schreef:yvonnedv schreef:
ligt aan je verzekering, zilveren kruis 4 sterren vergoed de eigen bijdrage, doet me er aan denken dat ik nog een paar ritjes AMC moet declareren.
Die eerste 93 zijn voor eigen rekening dat is wetelijk bepaald...
Horse_lover9 schreef:Ben je nu serieus Pauline? Mij kun je al oprapen hier hoor.
Ga je mijn fanmail beantwoorden met afsluiting: van de fanmail behandelaar van TS?![]()
*Komt hier niet meer bijen gaat nog ff wat cola halen om t vermaak even aan te zien hier
yvonnedv schreef:Ook bij overige medische indicaties: tot maximaal 200 km enkele reis. Maximaal 55 km over de grens met het buitenland. Totale vergoeding: maximaal € 2.000,- per persoon per kalenderjaar. Eigen vervoer: € 0,30 per km, taxi: 100%. Daarnaast krijgt u 100% vergoed van de wettelijke eigen bijdrage voor alle medische indicaties.
karuna schreef:let op bij aanvragen of je gedeelt of individueel vervoer krijgt. Gedeelt is vaak wel gezelliger maar je moet dan omrijden om anderen af te leveren. Individueel is op afgesproken tijd bij je thuis 1 op 1.
yvonnedv schreef:karuna schreef:let op bij aanvragen of je gedeelt of individueel vervoer krijgt. Gedeelt is vaak wel gezelliger maar je moet dan omrijden om anderen af te leveren. Individueel is op afgesproken tijd bij je thuis 1 op 1.
En bij gedeeld vervoer mogen ze een uur voor en een uur na de afgesproken tijd komen, daar wordt je echt niet vrolijk van
Richtje schreef:Hij heeft geen halsbandje! Dus ook geen belletje nee
Kido schreef:Karuna das een andere bijdragen die jij bedoelt....
Ik betaal twee eigen bijdrages de ene is 220 dacht ik en die van vervoer is dit jaar 93 dus een flinke hap uit je protomee.
Richtje schreef:Het hangt van je machtiging afAfhankelijk van de soort machtiging die je hebt, komt je vergoeding uit de basisverzekering of je aanvullende verzekering (als je die hebt). Als het uit de basisverzekering komt dan kan er een eigen bijdrage en eigen risico ingehouden worden. Die eigen bijdrage kan dan weer vergoed worden uit een aanvullende verzekering. En eigen risico is uiteraard alleen van toepassing als dat nog open staat.
yvonnedv schreef:karuna schreef:let op bij aanvragen of je gedeelt of individueel vervoer krijgt. Gedeelt is vaak wel gezelliger maar je moet dan omrijden om anderen af te leveren. Individueel is op afgesproken tijd bij je thuis 1 op 1.
En bij gedeeld vervoer mogen ze een uur voor en een uur na de afgesproken tijd komen, daar wordt je echt niet vrolijk van
Horse_lover9 schreef:Ooh.. vergeten te vertellen: kreeg een brief van de uitkerende partij van mijn salaris.
Ik zou per direct 70% v mn laatste loon krijgen???????????????????????
Dacht 91% en dan na een jaar 70%.
Ga morgen meteen bellen. Dit KAN namelijk niet. Werk altijd braaf en verder kan ik er niet van rondkomen. Ben pissig als hell.
goodwin schreef:Horse_lover9 schreef:Ooh.. vergeten te vertellen: kreeg een brief van de uitkerende partij van mijn salaris.
Ik zou per direct 70% v mn laatste loon krijgen???????????????????????
Dacht 91% en dan na een jaar 70%.
Ga morgen meteen bellen. Dit KAN namelijk niet. Werk altijd braaf en verder kan ik er niet van rondkomen. Ben pissig als hell.
Mmm, bij mij is het ook 70% van mijn laatst verdiende loon, is normaal geloof ik