Even een vraagje, sinds Augustus heb ik een tattoo op mijn onderrug(Pink ribbon vlinder) De laatste tijd jeukt dat ding ontzettend! Ik voel de randjes van mijn tattoo ook nog heel goed zitten,alsof ie net gezet is. Gaat die jeuk nog voorbij? Of kan je ook allergische zijn?
ik zou even goed nadenken of je echt een soort "cliché" hoefijzer wilt met een R erdoorheen. misschien is er iets anders, meer persoonlijker wat jou aan je pony doet denken. Ik wil het gewoon wel even zeggen, veel mensen zijn heel happy met hun "standaard" tattoo's, maar ik ben toch een voorstander voor meer persoonlijk werk, wat ik bijv. op je profiel zag, je geeft je fjord knotjes op wedstrijd, en dat gaf een grappig salmiak effect. Misschien kun je daar iets mee...
@ Moonprayer: Bedankt voor het advies, maar ik weet zeker dat het dat gaat worden alleen nog een mooi ontwerp uitzoeken en dit heeft voor mij wel een betekenis aan Radar...
@Sjanne_Dark: waarom vraag je niet of je vader "Unbreakable" wil schrijven, zodat je dat in zijn handschrift kunt laten tattoo-eren? Alleen dat woord in zijn handschrift is al heel krachtig.
Supervixen
Geplaatst: 03-03-12 13:46
Mijn zusje en ik gaan, als het allemaal doorgaat, dezelfde tattoo laten zetten gebaseerd op de bedel 'sisters' van chamilia. Zij woont in Mozambique en de bedel heb ik haar en mezelf gegeven toen zij daarheen vertrok. Sindsdien sturen wel elkaar bedeltjes bij belangrijke gebeurtenissen. Daarom is de bedelarmband erg belangrijk voor ons. In de zomer is ze een weekje hier, dus dan moet het gebeuren. Ik ga binnenkort langs de tattooshop om een ontwerp te laten maken. (hij ziet er wat lomp uit op dit plaatje, maar het is echt een schattige bedel)
ik heb dat met het woord Timshel, ga ik zowieso laten tattooeren, ik weet alleen nog niet in welke vorm. ik wil niet gewoon een zwart lettertype... (of welke kleur dan ook) moet iets van vorm aan zitten, of echt een soort typewriter idee.
Vandaag tamelijk impulsief ( ) het vlindertje laten zetten wat ik al heel lang in gedachten had. Shop had geen geweldige service maar hij is keurig strak gezet en daar ging het me om
Jakary
Geplaatst: 03-03-12 23:16
Eilish schreef:
Bedankt allemaal Er zit nu een korstje op, ik moet me echt inhouden om de beetje loszittende stukjes er niet af te halen
Hier geen korstje, maar het jeeeeuuuuuukt verschrikkelijk Straks wel eindelijk de folie er af laten.