Sanneee_ schreef:Skessa_ schreef:Heel lastig te verwijderen
Heel veel lagen doen, dan kan je het er opgegeven moment in grote hoeveelheden afkrabben.
mes onder je nagellak en hoppa eraf is ie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Oh ja, ik zie het. Volgens mij is 't oliebol en werkt 't voor geen meter (behalve om je lak te verzieken).
http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/ ... pcoat.html
Shaggysophie schreef:Shaggysophie schreef:Sorry ik ben nog een beginner!
Van essence heb je de gel-look nagelak. Wat voor effect heeft dat op je nagels?
Help!
ilovetessa schreef:hoihoi ik kom ook weer even binnenvallen *als stille meelezer haha)
iemand had laatst iets gepost van een soort french manicure maar dan in een kleur waarbij het stuk wat je normaal roze lakt, mat gekleurd is, en de tip in de zelfde kleur maar dan glanzend. nu wil ik dit graag voor donderdag (kerstgala op school) proberen. maar kan je dat ook netjes doen zonder stickers? ik kan namelijk niet zo netjes lakken uit de losse hand dus een recht streepje gaat m niet worden. (stickers heb ik wel, maar die plakken zo goed dat je, hoe droog de nagellak ook is, altijd je nagellak er weer afhaalt) alvast bedankt
mOamm schreef:Hoihoi ik kom binnenvallen! Ben verslaafd aan het lakken van mijn nagels, alleen zijn mijn nagels een beetje 'geel' geworden. De witte randjes zegmaar. Heeft iemand daar een tip voor? Gebruik al nagellakremover zonder aceton maar helpt ook niet. Iemand de ultieme tip?
En nog een vraagje, weet iemand iets over magnetische nagellak? En welk merken hebben dat?
Alvast bedankt!
_Floss_ schreef:Hoi hoi!!!
Een glitter-lak-afhaal-tip:
Klinkt heel suf, maar als ik glitternagellak van mijn nagels af moet halen, dan lak ik over mijn bestaande, droge nagellak-van-een-paar-dagen eerst snel met 1 of ander slechte nagellak (ik heb een goedkope topcoat die ik ervoor gebruik) en als ze dan nog nat zijn, DAN haal ik de nagellak van mijn nagels af met remover en een watje...
Op de een of andere manier maakt de verse nagellak de laag eronder 'week' waardoor het er makkelijk af te halen is....