CCCCC schreef:Ik vond die film zo raar.. Echt
Was hij ook

Astrid bryan had zo een pakje aan met halloween effie zoeken
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4525_n.jpg
Vind geen goede foto, zou de loubous achterwegen laten. Kostbesparend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CCCCC schreef:Ik vond die film zo raar.. Echt
Fiffill schreef:Ik ben weer thuis, tentamen ging prima, had er wat meer van verwachtnu de beoordelingen volgende week nog, en dan kan ik weer even ademen
CCCCC schreef:Ik heb al heeel lang geen chips meer gehad! Ik ben echt verslaafd aan ham-kaas chips en bifi worstjes.. Ik snack nu met crackertjes met smeerkaas en ossenworst of zo, of een stukje droge worstVan chips word ik zo opgeblazen en vol. Bahhh.
Nu voel ik me ook niet zo lekker, buik doet heel raar.
Noliita schreef:Ik heb last van een vreetbui.Heb echt zoooooooooo zin in ben & jerry's of chocola.
lauraP schreef:O yoghurt met aardbeien
T komkommer
L cracker en appel
T manderijntje en dagbreaker
A veeeeeeel bloemkool en een stuk tartaar
T appel en sultana.
Vinden jullie dit niet wat te veel? Voel me zo opgeblazen
lesilla schreef:Maar op zich vind ik het niet erg, zo een keer zondigen. Maar dit was puur uit honger omdat het eten er nog niet was. Dan voel ik me zo falenachja, overzetten en beter mijn best doen.
Ik ga drie weken californie beginnen in denver en zo langs nationaal parken en dan hollywood, los angeles, las vegas, san fransisco. En het jaar erop naar orlando![]()
En ook nog drie dagen parijsvoor ik naar amerika ga
![]()
En zou dolgraag langs victoria secret gaan, en volgende week heb ik afspraak met plastisch chirurg voor een borstcorrectie. Dus dan zou ik terug mijn oude lijntje willenten perfectie
[MW] Full body lift voor meer uitleg
lesilla schreef:Maar op zich vind ik het niet erg, zo een keer zondigen. Maar dit was puur uit honger omdat het eten er nog niet was. Dan voel ik me zo falenachja, overzetten en beter mijn best doen.
Ik ga drie weken californie beginnen in denver en zo langs nationaal parken en dan hollywood, los angeles, las vegas, san fransisco. En het jaar erop naar orlando![]()
En ook nog drie dagen parijsvoor ik naar amerika ga
![]()
En zou dolgraag langs victoria secret gaan, en volgende week heb ik afspraak met plastisch chirurg voor een borstcorrectie. Dus dan zou ik terug mijn oude lijntje willenten perfectie
[MW] Full body lift voor meer uitleg
Destino schreef:lauraP schreef:Ik voel me nou al zo opgeblazen![]()
Ik wil wat meer gaan eten en ik vind het nou al zoveel.
Als ik het met het weight watchers punten systeem tel kom ik juist precies goed uit
Misschien moet je dan een ander iets gebruiken?