Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appelmoes_11

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:04

Mag ik vragen waarom je het uit Engeland hebt laten komen? Was dat goedkoper? :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 00:15

Ja, het kostte 6 euro incl verzenden.
In nederland alleen al 7 á 8 euro excl verzenden.. wat rond de 5 á 6 soms 7 euro lag..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:52

Mijn verf is binnen! *\o/*

Ik ga eerst 1 plukje uitproberen. Er zit nu bleek in.. Vind het wel eng hoor, straks mislukt het :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:19

Als het echt mislukt dan kan je erover heen verven met je eigen kleur xd

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:21

of je krijgt mooi oranje haar, net als ik :D haha
ik ga nu mn spulletjes pakken hier en dan naar mn ouders toe.. moeders wil vanmiddag wel die toner in mn haar doen, ben heeel benieuwd!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:17

Okey...ik heb knal rood gekocht van nutrise, en ik wil het zograag nu doen maar ik weet niet of ik het zelf wel kan XD zal ik het nu gewoon doen?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:29

JamieS. Je kan het best zelf en anders kijk je toch even een filmpje op youtube hoe je dat makkelijk zelf kan doen?

Ik doe heel vaak zelf.
Doe dan me haren dan in lagen/banen, ik begin onderaan en de rest steek ik op. Als die baan klaar is pak ik weer wat haren in een baan en rest steek ik weer op. Zo werk ik van onder naar boven tot ik bij de kruin/scheiding aan kom :)
Om te kijken of het goed gaat heb ik er een handspiegel bij zodat ik per geverfde stroot kan kijken van achter of overal de verf zit.
Let wel op dat je genoeg verf overhoud op het einde zodat je altijd stukjes nog extra kan bijwerken nadat je je hele haar in de verf hebt zitten!

En vergeet niet iest van vaseline in je nek te smeren en rond je oren, als je rode verf heb kan je dat op je huid zien zitten als je te veel knoeit :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:07

Ik heb 1 klein plukje uitgeprobeerd.. En na de 3e poging is het enigszins groen geworden _O-
Volgende week koop ik nieuwe/andere bleek en dan ga ik mijn hele haar de puntjes doen.

Afbeelding
Dit is het nu ongeveer :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:14

Zoals ik je al zei. Ik vind het geen mooie groen :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:23

Jij vind groen sowieso niet mooi en ik vind paars niet mooi :')
Het is niet helemaal goed gelukt, groen had langer moeten zitten. Doe ik volgende week wel haha

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:37

hm ik schrok net wel even toen ik t pakketje met die toner open maakte.. dacht dat het een flinke pot was maar dat viel even tegen..
heb het er een kwartier geleden ingesmeerd.. (of nja mn mams heeft het er in gesmeerd) maar denk eigenlijk dat het echt 0.0 effect gaat hebben haha.. moet officieel geloof ik een kwartier intrekken (heb de gebruiksaanwijzing alweer weg gegooid) maar laat het lekker een uur of 2 zitten..
lekker eigenwijs haha.
las ook ergens op internet dat je het ook kan mengen met shampoo en dan gewoon elke keer als je douched dat mengsel gebruiken, dan hoef je t minder snel bij te werken.
maar zoals gezegd: ik denk dat het helemaal geen effect gaat hebben op mijn haar (mn haar is denk ik gewoon echt te donker nog).

heeft iemand van jullie ervaring met die bleek-kit van manic panic? een van deze dingen dus: http://www.manicpanic.com/flash_new.html

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:47

Zwitsal schreef:
heeft iemand van jullie ervaring met die bleek-kit van manic panic? een van deze dingen dus: http://www.manicpanic.com/flash_new.html

Deze bleek wil ik dus de volgende keer gaan halen, of de bleekset van Stargazer. Geen idee of het goed werkt, maar vast wel beter dan die stomme ontkleuring die ik had :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:54

hmm ja .. ik heb t ook wel eens ontkleurd met iets dat ik bij de etos oid gehaald had.. was ook geen succes, daarna was ik een wortel haha

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:46

Ghostattack schreef:
Zwitsal schreef:

Deze bleek wil ik dus de volgende keer gaan halen, of de bleekset van Stargazer. Geen idee of het goed werkt, maar vast wel beter dan die stomme ontkleuring die ik had :=

Die kit werkt super, duidelijke omschrijving en het werkt!!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:53

Zwitsal schreef:
of je krijgt mooi oranje haar, net als ik :D haha
ik ga nu mn spulletjes pakken hier en dan naar mn ouders toe.. moeders wil vanmiddag wel die toner in mn haar doen, ben heeel benieuwd!

Ah kleurgenootje }:0

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:54

Kleurgenootjes! :') Dat van mij is onder het groen ook oranje... met roze, blauwe en paarse sporen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:56

Zwitsal schreef:
hm ik schrok net wel even toen ik t pakketje met die toner open maakte.. dacht dat het een flinke pot was maar dat viel even tegen..
heb het er een kwartier geleden ingesmeerd.. (of nja mn mams heeft het er in gesmeerd) maar denk eigenlijk dat het echt 0.0 effect gaat hebben haha.. moet officieel geloof ik een kwartier intrekken (heb de gebruiksaanwijzing alweer weg gegooid) maar laat het lekker een uur of 2 zitten..
lekker eigenwijs haha.
las ook ergens op internet dat je het ook kan mengen met shampoo en dan gewoon elke keer als je douched dat mengsel gebruiken, dan hoef je t minder snel bij te werken.
maar zoals gezegd: ik denk dat het helemaal geen effect gaat hebben op mijn haar (mn haar is denk ik gewoon echt te donker nog).

Ik heb ook violet in mijn oranje haar gesmeert het effect viel mij nogal tegen ik ben overigens niet wortel oranje meer rossigblond.. Overigens oranje tinten moet je met astinten opheffen violet is handig voor goud tinten oftwel geel haar. Ik was mijn haar nu regelmatig met zilvershampoo van guhl

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:00

Appelmoes_11 schreef:
Kleurgenootjes! :') Dat van mij is onder het groen ook oranje... met roze, blauwe en paarse sporen.

Klinkt erg uh hip :D Ik moet zeggen dat ik zelf neit zoveel moeite heb met mijn kleur mijn ouders daar in tegen vinden het vreselijk. Ik zie net appelmoes haar profiel dat blauwe en roze had ik ook toen ik 16/17 was :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:10

Nou ik heb t maar uitgespoeld en even gefohnd.. Het is zowaar wat minder geel!
Vooral onderop is t nog wel mooi oranje. Maar bovenop lijkt t al wat toonbaarder! Zal zo proberen een foto te maken maar ik krijg t met mn telefoon nooit goed op de foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:18

Heeft iemand weleens de haarverf bij de tuinen gekocht, van dat natuurlijke spul? Weet even het merk niet meer, maar van dat merk zijn best wat verschillende kleuren. Want denk dat zoiets ook nog wel een optie is over m'n rode henna heen. Ook niet chemisch tenslotte en zit ook henna in.

Maar hoor liever eerst ervaringen voor ik m'n geld daar uitgeef (kom er normaal ook nooit).

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:31

Ik zie ze wel eens bij de biowinkel staan volgens mij, heb ze nog nooit gebruikt. Ik kan wel ff voor je zoeken of ik iemand ken die ze gebruikt?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 17:55

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:19

De kleur is echt duidelijk verbeterd! :j

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:27

T hangt nog wel een beetje af van t licht waarin ik sta.. Maar er is wel verschil ja :) heb gelijk nog maar wat besteld op ebay.. Even kijken of ik t hiermee goed genoeg kan krijgen, dan hoef ik niet te bleken, ga over 3 weken toch op vakantie dus dan kan t in de zon ook nog wat oplichten/bijtrekken

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:10

Zo zwitsal dat is nog best aardig gelukt! fijn dat de bovenlaag wat minder geel/oranje is! Je kan wel het verschil zien hoor! ik zie ook dat het bij de wortel iets paarse gloed heeft.
Ik denk wel dat de stukken die echt nog oranje zijn nog een keer door de bleek moeten! Welke verf had je deze keer gebruikt om je haar te ontkleuren?