Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

En dat sommige mensen wat last hebben van oefenweeen!!
) En mijn zusje vertelde me gister dat ze waarchijnlijk weer naar zeeland terug kwam wonen!!Ze woont nu sinds een paar jaar in Utrecht. Ben daar erg blij mee zeker ook omdat ik nu zwanger ben en ik het wel erg leuk zou vinden dat mijn kindje goed met tante kan opschieten..
barbaras schreef:ik moet met 27 weken bloed prikken om mijn Rhesus na te kijken, ik schijn rhesus negatief te zijn, iemand hier ervaring mee?
. Paarden staan lekker in de wei te genieten van een extra lange vakantie. Stal uitmesten hoef ik nu gelukkig nog niet want ze staan 24/7 buiten. 

nouksjens schreef:Kom nog even melden dat op 18 oktober om 3.03 onze mooie tweede zoon is geboren! Thyas is geboren na een zwangerschap van ruim 36 weken & erg vlotte maar heftige bevalling. Hij weegt 3295 gram en is 50 cm lang. Het is een heerlijk jochie en ben super trots! Mag hopelijk morgen naar huis en zal dan ook wel even een fotootje komen spammen
Nog heel veel succes en sterkte met de zwangerschappen en komende bevallingen, you can do it ladies!!