Ik hoop dat het helpt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanochtend al in mijn linkerknie wat uitstraalde door heel mijn onderbeen. Later werd dat minder maar toen begon mijn rechterpols, dat ging al snel door mijn hele arm en schouder. Toen moest/wilde ik toch naar een verjaardag, daar ging mijn linkerarm ook mee doen en trok het ook nog door naar mijn rug en mijn been begon ook weer. Mijn moeder heeft me maar thuis gebracht en is nu weer terug want het ging echt niet meer.

Ik heb ook dingen die de ene keer probleemloos gaan en waar ik de andere keer van door de grond ga. Hoeven bekappen zou ik ook absoluut niet kunnen, uitkrabben lukt me al niet eens.
Normaal is 1 dag ertussen al uitzonderlijk, meestal heb ik na het rijden zeker 2 dagen nodig voordat ik er weer op kan.
Ik zou echt absoluut niks in mezelf durven prikken, maar bloed laten prikken heb ik totaal geen moeite mee. Ik vond het altijd grappig om ze steeds zenuwachtiger te zien worden als ze steeds geen bloed kregen en misprikte
)
Straks met school zal dat wel weer erger worden, misschien vraag ik er dan wel weer eens om.. 

) en duur, maar nu na ruim een jaar, kan ik echt weer heel veel.

Hannanas schreef:@ melody, mwa t gaat. Nog geen verdere verbetering. En ook die hele goede dagen niet meer gehad. Dus nog steeds mijn Tiny kleine leventje. Ik zou echt zo graag weer eens op een paard willen zitten.
Ik gebruik nu nog steeds de ozon Rizolen, doorsnee supplementen, enzymen , b12, isoprinosine etc. Wil artemisia erbij pakken. Het voelt als ff in de wacht op weer een hardere aanpak. Eerst weer testen en testuitslagen krijgen. Dan weer plan maken. High dose ozon. MTHFR , ff kijken op welk punt de volgende stap. Misschien wel desnoods naar meirleir.

Hannanas schreef:Biofotonen sneeuwpop?
Dat is vooral water en een paar koppen thee zonder suiker, maar ik vind het wel erg veel. Sinds de medicijnen wissel 4 maanden geleden is dat begonnen, ik heb continue dorst en heb dus altijd zo'n halve liter fles water naast me staan die ik nogal vaak bij vul.