[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:46

Waha gaaf myryana! Hoe doet ie het nu?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:01

Ja wel goed, heb toch wel teruggroei gehad dus het is wel een kleine split nu. Maar weet zeker iig dat er een hersplit ga komen.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:45

Ach, dan heb je iig iets om weer naar uit te kijken. :j

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:23

Even een snel vraagje.. Ik ben nu tongpiercings aan het bestellen. Maar ik kan bij de balletjes uitkiezen uit verschillende diameters. Wat is de diameter van het balletje wat je erbij krijgt als je hem laat zetten?

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:55

Vandaag heb ik eindelijk mijn oren laten stretchen tot 2,5 mm hihi.. Het begin is er zal ik maar zeggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:16

Pfff mensen...help me eens :') ....
Ik zit te twijfelen tussen een helix of een tragus.... Tragus vind ik wel heel erg bijzonder, maar het is wel een flink stuk kraakbeen waar het doorheen moet natuurlijk.
Ik zit sowieso te twijfelen of ik het wel wil.... :') ik vind het supermooi, allebei, maar ik ben dus een beetje bang dat het teveel pijn doet (watje :') ). Heb wel altijd moeiteloos oorbellen laten zetten (altijd ja, heb er al ongeveer 6x laten zetten omdat ik de eerste 5x problemen had als in dichtgroeien en niet op tijd andere indoen, ontsteken, vergeten dat ik de gaatjes heb en er dus een tijdlang geen meer indoen :') ) maar lijkt me een stuk minder pijnlijk toch?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:33

Bij mij deed het geen zeer. Even een vervelend gevoel maar ben er zooooooo blij mee! Helemaal geen problemen mee gehad!
(tragus)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:35

Iedereen heeft een andere pijngrens, Bizzybijtje. Ik vond mijn tragus niet pijn doen, het was wel een beetje een naar gevoel, maar dat zijn een paar seconden en daarna heb je wel een mooie piercing :) Helix heb ik geen ervaring mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:38

Ja is zo :) En heb het er op zich wel voor over.
Maar je hoort er ook zo vaak horrorverhalen over dat je kaakspier geraakt kan worden o.i.d.? :+ Maar dat is toch enkel als je laat schieten? Want dat laat ik echt niet doen, zelfs bij mijn oorbellen was het schieten een keer misgegaan (was zeg maar een 2e gaatje achter de normale oorbellen zeg maar, en de eerste zat goed maar de tweede zat tegen de voorste oorbel aan :roll: kon gelijk opnieuw)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:44

Helix vond ik geen pijn doen Bizzy!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:55

Horrorverhalen hoor je overal, maar ik vraag me af hoeveel er van waar is. Als je een piercing wilt laten zetten, ga dan naar een goede piercer en zorg goed voor je piercing, meer kun je niet doen :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:55

Wat je ook doet, sowieso laten piercen. En je keuze vooral niet laten baseren op de pijn. :) Zoveel verschil zal het niet maken.
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 30-10-11 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:27

Wat ook helpt is gewoon proberen te ontspannen. Als jij heel gespannen daar zit doet het alleen maar meer pijn en heb je meer kans op flauwvallen etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:39

Dat is zo :j En ik denk maar zo, het duurt hooguit een paar minuutjes, en heb er voor de rest van mijn leven een mooie piercing van (hoop ik dan :)) ). Maar kun je nog wel gewoon oortjes indoen daarna? Ik begrijp dat dat in het begin niet zo geweldig zal zijn :') maar als het wat genezen is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:33

xTammyy schreef:
Wat ook helpt is gewoon proberen te ontspannen. Als jij heel gespannen daar zit doet het alleen maar meer pijn en heb je meer kans op flauwvallen etc.

Naja, aangezien ik volledig bij kennis ben gebleven toen mijn knieschijf zeeeeeeeeeeeeer pijnlijk (wss wel wat pijnlijker dan iedere piercing :') ) opeens aan de zijkant zat ipv aan de voorkant, zal ik vast ook niet flauwvallen tijdens een piercing :)) Maar het is het idee :o

Maar iedereen bedankt iig!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:15

Ben lekker aan het meelezen hier!

Zit nu op 14, tegenwoordig siliconen in, wát een verlichting! Heerlijk.. Dat ik die niet eerder heb geprobeert haha

Wat blíjft het gaaf de split :)

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:27

hee naamgenoot! haha

bedankt voor jullie antwoord!
Denk dat ik de eerste weken toch iets overheen doe, maar ik draag met dit weer ( ben ochtend 8 uur al aan het werk BUITEN. brrrr ) meestal tshirt en 2 vesten + jas haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 08:53

*hyperventileer* Ik ga hem deze week laten zetten :') bedankt iedereen voor de info!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 09:10

Bizzybijtje, ik doelde niet op de pijn. Maar bij mij viel er zoveel spanning van me af dat ik dus flauw viel :')

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 10:45

Ik heb zelf 2 tragus piercings maar kan de vraag van een vriendin niet beantwoorden.
Ze vraagt zich af hoelang ze niet mag zwemmen met een tragus piercing?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:13

Ik heb een helix, en vond hem pijnloos tijdens het zetten :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:39

Ik denk, ik vraag het hier even. Ik kan de piercing-shop hier niet bellen omdat hij pas morgen open is om half 2.

Ik heb al 10 jaar een lip-piercing, en sinds een jaar of 6 dezelfde piercing zonder ooit deze te hebben verwisselt. Nu is hij erg pijnlijk en ontstoken. Omdat het een ronde is, en mijn lip dus opgezwollen is 'graaft' hij zich in de binnenkant van mijn lip. Heb al sterilon gehaalt en ontsmet sinds zaterdag maar hij blijft pijnlijk. Nu zit ik er aan te denken om -of- de piercing helemaal te verwijderen of een rechte te halen zodat mijn lip wat rust krijgt en dus kan genezen.

Weet iemand zo wat het verstandigste is of heeft iemand voor mijn een tel-nr van een betrouwbaar adresje dat vandaag open is zodat ik om raad kan bellen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 11:47

Ik zou een langer staafje halen zodat je lip de ruimte heeft om te zwellen en kan genezen. En het verder met rust laten, niet teveel aan zitten en vooral geen sterilon gebruiken, daar wordt het niet beter van (is niet geschikt voor piercings). Ben zelf niet zo van de smeerseltjes, imo kan je lijf het prima zelf oplossen en als je het met rust laat gaat het vaak sneller, er aan gaan zitten vertraagt het genezen alleen maar.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:29

ik had een shop gebeld hier in de buurt, die in Emmen is gewoon erg slecht. Die hadden mij toen sterilon aangeraden, was de man die ik belde best wel verbaast over. Ik ga hem nu schoonmaken met zout-oplossing en ga straks als de winkels open zijn een nieuwe piercing halen, toch maar even een staafje. Hopelijk is het snel genezen want de piercing die ik heb hoort gewoon bij mij, erg orgineel ding nog niemand anders mee zien lopen.

Zal dus een keer foto's plaatsen. Thnx voor de tip fillill, helaas ben ik ondertussen ook ziek dus lijkt schoonmaken me nu wel zo verstandig.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:38

Misschien is hij ontstoken doordat je ziek bent? Gaat vaak samen, als je je zelf niet zo goed voelt wordt je piercing ook minder.