Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
....
ik vind het supermooi, allebei, maar ik ben dus een beetje bang dat het teveel pijn doet (watje
). Heb wel altijd moeiteloos oorbellen laten zetten (altijd ja, heb er al ongeveer 6x laten zetten omdat ik de eerste 5x problemen had als in dichtgroeien en niet op tijd andere indoen, ontsteken, vergeten dat ik de gaatjes heb en er dus een tijdlang geen meer indoen
) maar lijkt me een stuk minder pijnlijk toch?
En heb het er op zich wel voor over.
Maar dat is toch enkel als je laat schieten? Want dat laat ik echt niet doen, zelfs bij mijn oorbellen was het schieten een keer misgegaan (was zeg maar een 2e gaatje achter de normale oorbellen zeg maar, en de eerste zat goed maar de tweede zat tegen de voorste oorbel aan
kon gelijk opnieuw)
En ik denk maar zo, het duurt hooguit een paar minuutjes, en heb er voor de rest van mijn leven een mooie piercing van (hoop ik dan
). Maar kun je nog wel gewoon oortjes indoen daarna? Ik begrijp dat dat in het begin niet zo geweldig zal zijn
maar als het wat genezen is? xTammyy schreef:Wat ook helpt is gewoon proberen te ontspannen. Als jij heel gespannen daar zit doet het alleen maar meer pijn en heb je meer kans op flauwvallen etc.
) opeens aan de zijkant zat ipv aan de voorkant, zal ik vast ook niet flauwvallen tijdens een piercing
Maar het is het idee
bedankt iedereen voor de info!