Ik ben blij... als ik vandaag hoor of ik een baan heb !! Laat ik men 3de taat zetten wellicht weer in ijsland..( hij was echt heel goed). de text.. ; I`dont know where i`m going... But i`m on my way..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:ivy_power89 schreef:oef en ik laat morgen wat op mijn voet en richting enkel zetten.....
dat wordt vast huilen geblazen hahaha
Zullen we elkaars handje in gedachte vasthouden
Miseria schreef:Yanouuu schreef:Vraagje trouwens, weet iemand waar ik hem uiteindelijk het beste kan laten zetten, in de buurt van Rotterdam?
Wat wil je? Tattoo Dex in de Witte de Withstraat is erg goed. Anders heb je meer shops, zoals bijvoorbeeld Tattoo Bob.
Yanouuu schreef:Haha, dankje, ik heb echt geen idee wie goed is, heb daar echt een ervaring mee
Ik wil iets kleins en het moet ook echt niet te grof zijn (het wordt sowieso 'Believers never die', misschien vertaald naar het Grieks) en dan wil ik letters die niet te krullerig en grof zijn, gewoon heel strak en 'fijn'
hrappur schreef:Succes Joolien... Ik vond het het op zen lichtst gezegd.. minder prettig.... men eerste tattoo.. op men zij, Niet gezellig... Sterkte .. ( gemeen he ?die op men arm er na was echt minder pijnlijk... die op men zij leek na het zetten wel als of ik aangereden was... Ik was bond en blauw.. ) Maar het is wel uit te houden hoor, het deed daarna ing niet veel meer zeer als tijdens het zetten.. Lekker is anders.. maar ik heb het 3 uur uit gehouden !
Ik ben blij... als ik vandaag hoor of ik een baan heb !! Laat ik men 3de taat zetten wellicht weer in ijsland..( hij was echt heel goed). de text.. ; I`dont know where i`m going... But i`m on my way..
Joolien schreef:Oh ik vraag namens een collega of er goede tattoo artiesten in NL zijn die mooie dierportretten kunnen maken?