[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:23

Succes Joolien... Ik vond het het op zen lichtst gezegd.. minder prettig.... men eerste tattoo.. op men zij, Niet gezellig... Sterkte .. ( gemeen he ? :P die op men arm er na was echt minder pijnlijk... die op men zij leek na het zetten wel als of ik aangereden was... Ik was bond en blauw.. ) Maar het is wel uit te houden hoor, het deed daarna ing niet veel meer zeer als tijdens het zetten.. Lekker is anders.. maar ik heb het 3 uur uit gehouden !

Ik ben blij... als ik vandaag hoor of ik een baan heb !! Laat ik men 3de taat zetten wellicht weer in ijsland..( hij was echt heel goed). de text.. ; I`dont know where i`m going... But i`m on my way.. :D

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:44

Ik vond mn voet goed uit te houden hoor ivy_power89, en bij mij is ook een stukje op mn enkel (heb daar zelfs littekens) en in. De vorming naar mn been toe. Ik zeg wel heel eerlijk dat ik het na 2,5 uur wel gehad had, maar het was geen echte mega pijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:46

ivy_power89 schreef:
oef en ik laat morgen wat op mijn voet en richting enkel zetten.....
dat wordt vast huilen geblazen hahaha :')

Zullen we elkaars handje in gedachte vasthouden :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:09

Joolien schreef:
ivy_power89 schreef:
oef en ik laat morgen wat op mijn voet en richting enkel zetten.....
dat wordt vast huilen geblazen hahaha :')

Zullen we elkaars handje in gedachte vasthouden :')

ja gaan we doen!! haha :')

ik ga het wel zien :P ik heb geen idee hoelang ik moet zitten, maar als ik hoor dat die grote tattoo's 1,5 tot 3 uur in beslag namen, dan ben ik vast snel klaar :)

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:15

ik meld me ook,
oktober komt die op mijn rug.
ik heb alleen nog een mooi ontwerp nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:19

Wat voor ideeen heb je Romy?

Ff terugkijken wat jij nu wilde maken Ivy :')

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:20

ik meld mij ook weer :D
ik mag volgende week woensdag weer *\o/*

die tahitiaanse stijl is echt mooooi! :j
Laatst bijgewerkt door Ellen__ op 21-06-11 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:22

Vraagje trouwens, weet iemand waar ik hem uiteindelijk het beste kan laten zetten, in de buurt van Rotterdam? :)

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:23

iets kleins, geen mega tattoo

een vlindertje voor mijn overleden opa, en dan iets met mijn paard die mijn opa nooit heeft kunne meemaken.

vind het echt heel moeilijk want ik wil geen hoef ijzertje ofzo omdat mijn paard geen ijzers heeft en ik ze gweoon niet mooi vind :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:23

Oh ik vraag namens een collega of er goede tattoo artiesten in NL zijn die mooie dierportretten kunnen maken?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:26

Yanouuu schreef:
Vraagje trouwens, weet iemand waar ik hem uiteindelijk het beste kan laten zetten, in de buurt van Rotterdam? :)

Wat wil je? Tattoo Dex in de Witte de Withstraat is erg goed. Anders heb je meer shops, zoals bijvoorbeeld Tattoo Bob.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:28

Joolien schreef:
Oh ik vraag namens een collega of er goede tattoo artiesten in NL zijn die mooie dierportretten kunnen maken?

tattoo mania in apeldoorn is hier zeer goed in vind ik :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:38

Miseria schreef:
Yanouuu schreef:

Wat wil je? Tattoo Dex in de Witte de Withstraat is erg goed. Anders heb je meer shops, zoals bijvoorbeeld Tattoo Bob.

Haha, dankje, ik heb echt geen idee wie goed is, heb daar echt een ervaring mee :+
Ik wil iets kleins en het moet ook echt niet te grof zijn (het wordt sowieso 'Believers never die', misschien vertaald naar het Grieks) en dan wil ik letters die niet te krullerig en grof zijn, gewoon heel strak en 'fijn' :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:39

Yanouuu schreef:
Haha, dankje, ik heb echt geen idee wie goed is, heb daar echt een ervaring mee :+
Ik wil iets kleins en het moet ook echt niet te grof zijn (het wordt sowieso 'Believers never die', misschien vertaald naar het Grieks) en dan wil ik letters die niet te krullerig en grof zijn, gewoon heel strak en 'fijn' :)

Dan is Dex echt een goede! Zij is heel goed met strakke en fijne lijntjes :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:42

Oke, mooi! :D Ik neem trouwens aan dat ik wel een wachttijd kan verwachten, toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:44

hrappur schreef:
Succes Joolien... Ik vond het het op zen lichtst gezegd.. minder prettig.... men eerste tattoo.. op men zij, Niet gezellig... Sterkte .. ( gemeen he ? :P die op men arm er na was echt minder pijnlijk... die op men zij leek na het zetten wel als of ik aangereden was... Ik was bond en blauw.. ) Maar het is wel uit te houden hoor, het deed daarna ing niet veel meer zeer als tijdens het zetten.. Lekker is anders.. maar ik heb het 3 uur uit gehouden !

Ik ben blij... als ik vandaag hoor of ik een baan heb !! Laat ik men 3de taat zetten wellicht weer in ijsland..( hij was echt heel goed). de text.. ; I`dont know where i`m going... But i`m on my way.. :D

He was het bij jou ook blauw?
Bij mij lijken er ook blauwe plekken te zitten, dat is dus "normaal"? :')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 15:47

Yanouuu schreef:
Oke, mooi! :D Ik neem trouwens aan dat ik wel een wachttijd kan verwachten, toch?

Zeker, mijn zusje moest voor een kleine tattoo bijkleuren al 3mnd wachten! Maar soms valt er iets uit en heb je geluk!

Lithium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:37

Ik heb er ondertussen al 5 :)
EN heb er nog veel in gedachten :P

Bij de shop waar ik meestal al gegaan ben hoef je niet zo lang te wachten hoor..
En ik ben echt wel tevreden over z'n werk, nu niet ik daar ooit echt een portret tattoo zou laten zetten, maar over het algemeen levert ie goed werk vind ik (is wel in antwerpen :) )

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:07

Joolien schreef:

In het vorige topic zat iemand die haar slang liet tatoeëren, ik weet niet wie dat was maar ik neem aan dat je dat vrij simpel op kunt zoeken, dan kun je haar een pb'tje sturen om advies :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:10

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:29

Yanouuu schreef:

Inkstitution vind ik in Rotterdam persoonlijk de beste :j

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:30

Hallo, ik meld me ook hier.
Wil na lang twijfelen ook een tattoo.
Nou is het gene wat ik wil misschien wel onwijs groot om te beginnen, maar het zal (waarschijnlijk) m'n enige zijn.
Ik ben alleen benieuwd naar mensen die ervaring hebben met deze plek, mijn vriend heeft een kruis op deze plek getatoeerd, daar was ik bij.. en was toen flauwgevallen :') dus gaat nog wat worden als ik hem zelf ga laten zetten.
Het gaat om deze:
Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:32

Die foto heb ik ook gezien zoiets wil ik ook

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:33

mooie tattoo, door één of andere reden vind ik de ster naast de bloem er teveel aan

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:35

Ik wil ook niet per se dezelfde, hier en daar wat aanpassingen. Maar las in het topic dat als je zwanger wordt, of kilo's aankomt en afvalt je tattoo natuurlijk ook lelijk wordt. Zit wat in..
Misschien om te beginnen maar een klein zinnetje, zie hele gave voorbij komen! :)