. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Maar als ik een tijdje op de 5 km zit, wil ik toch wel door naar 10, misschien zelfs 15 en dan lijkt me een beetje meer up to date muziek wel prettig
. En voor die 13 euro.. Ach..
) op en heeft zeker 10 minuten gewandeld. Ik weet het niet meer hoor, wil dolgraag met haar mee om haar te supporten, maar ze geeft zo verschrikkelijk snel op, zegt geen woord en wordt boos als het niet lukt. Heb gister maar allebei mijn oordoppen ingedaan met een muziekje en ben zeg maar als het ware om haar geen gaan rennen, terwijl zij nog steeds wandelde. Wat moet ik hier nu mee? Is namelijk niet de eerste keer dat het zo gaat. Ik vind het leuk om met haar mee te gaan, vind het súper dat ze ook wil rennen, maar elke keer is het zo'n gigantische teleurstelling en kapt ze alweer minder ver dan halverwege.. Maar ben bang dat als ik niet meer ga meerennen dat ze dan ook niet meer gaat rennen..
Want als een 'sessie' lukt zegmaar, heb je weer motivatie om aan de volgende te beginnen, vooral op het begin, ook al is hij veel te makkelijk, dan geeft het je toch weer motivatie om door te gaan denk ik.
. 
, maargoed, het is natuurlijk altijd makkelijk om dat vanaf de zijlijn te zeggen.. Ik krijg tijdens het "rennen" ook geen response: ik geef tips qua ademhaling etc, krijg geen reactie. Alleen een gezwaai met haar handje, van "nu even niet".
.
. Denk bij nader inzien dat toch wel haar doorzettingsvermogen het probleem is, als ik zo door de jaartjes terugkijk, heeft ze nog nooit een sport (behalve paardrijden) langer dan een half jaar gedaan..
.
. Daarna nog 10 minuten gerend. DUs geen 20 minuten volgehouden helaas, maar wel meer gerend. Ben nu kapot, lekker douchen
.
. Ik heb een extra lus aan mijn rondje gemaakt en volgens mij zit ik nu wel aan 7 km. Best goed vind ik aangezien ik me eerder deze week niet zo tof voelde en erg last had van die stomme enkel.
.