Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan op je ogen, maar je kan het ook op je lippen of als highlighter op je gezicht gebruiken 

) en dan gelliner boven, en onder zet ik aan de binnenkant van mn oog een gouden lijntje tot halverwege, en daarachter een zwart lijntje.

Suus___ schreef:Het zou kunnen maar dan heb je wel kans dat er oogschaduw op je wimpers valt..
Als je naar beneden lijkt met het aanbrengen van je mascara helpt dat?
Eyeliner kan beide voor een zacht effect eerst voor een strakke lijn erna

Ik laat het watje altijd eventjes op me oog, heel lichtjes drukken.. beetje in laten trekken en dan wil het wat beter !
Rebeccaa schreef:Ik doe altijd eerst crème, dan inlaten trekken, dan foundation, dan een huidkleurige oogschaduw, dan eyeliner en dan mascara (en evt. poeder). Meer gebruik ik ook niet.
mag ik vragen waarom je poeder gebruikt bovenop je foundation?
. Als ik een feestje heb en écht uitpak, gaat 't als volgt: crème laten intrekken, primer, concealer, poeder, blush, bronzer, highlighter voor het gezicht. Oogschaduwbasis, oogschaduw, oogpotlood/eyeliner evt. en mascara voor de ogen en soms nog wat op de lippen. Maar ik smeer er nooit zo veel op dat het er pancake uitziet
, komt denk ik ook wel doordat ik geen foundation gebruik. Normaal is het concealer, poeder, blush, mascara en lipgloss of lipbalsem.

. Niet de meest charmante foto, maargoed, je moet het er maar mee doen
. Die foto die jij plaatst is écht heel erg, haha!
Nikkialex, dat is een goede, maar niet altijd waar gelukkig
, maar hetl igt er wel aan of je dat mooi vindt of niet natuurlijk