Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fujita_Amor schreef:Ik denk dat ik wacht.
Maar dat is heeeel moeilijk voor mij
Fujita_Amor schreef:Ik denk dat ik wacht.
Maar dat is heeeel moeilijk voor mij
Fujita_Amor schreef:Ik snap je even niet?
Met uitgroeien heb je het over?
en die 3 mm
Myryana schreef:Fujita_Amor schreef:Ik snap je even niet?
Met uitgroeien heb je het over?
en die 3 mm
Uitgroeien, net zoals ik het zeg.. navelpiercings kunnen eruit groeien.. Dus dan heb je daarna een mooi litteken.
Die 3mm slaat op de dikte van de piercing, dit is een voorbeel van een piercing op een dikkere maat: http://www.bme.com/media/photo/1405193/ ... big&page=1
Je hebt bij kleine maten piercings soms wel eens last van het zo genoemde cookie-cutter effect.. dat het gaat snijden, nou is dit niet voor alle piercings zo in kleine maten maar de kans heb je wel en op grotere maten is het minder in het algemeen.
lisanne87 schreef:Kan je na 10 jaar nog een bloemkooloor krijgen?![]()
In mijn tweede gaatje had ik een paar dagen geen oorbel, dus hup oorbel erin. Het laatste gedeelte moest ik een beetje doorprikken. Daarna werd hij enorm boosRood, dik. Ik durfde de oorbel er niet uit te halen, maar uiteindelijk toch gedaan om te wisselen met echt zilver. Toen kwam er alleen behoorlijk wat pus uit de voorkant (sorry voor de mensen die nu aan het ontbijt zitten
) Leeggeknepen en oorbel in gedaan. Deze zat echter heel strak, dus na een paar dagen verwisseld voor een andere oorbel (geen zilver).
Nu piel ik er aan, maar dat laatste beetje wil niet weg zeg maar. Oorbel uitgehad en uitgedrukt, maar het werkt niet. Er zit een soort van tja.. brokje in m'n oor. Wordt dit nu een bloemkooloor forever of kan ik dat wegkrijgen met geduld en sterilon oid?