[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:36

De kans op uitgroeien is afhankelijk van hoe je lichaam erop reageert. En of je bijvoorbeeld erachter blijft hangen. En die kans is per persoon verschillend :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:37

De hele piercing eruit halen is echt geen probleem. je hoeft bijna niks te doen, het glijd vanzelf :D

KarmaWitch

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:38

Ik denk dat ik wacht.
Maar dat is heeeel moeilijk voor mij

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:39

En over het algemeen migreren Navelpiercings echt heel veel. Ze kunnen nog zo diep gepierced worden er is altijd kans dat hij uitgroeid. Heb het bij mijn zusje ook gezien, dat velletje is zo veel dunner geworden en hij was redelijk diep gepierced.

Dit is ook een reden waarom ik van het idee afgestapt ben om mijn navel op 3mm te laten piercen. Op zich wel jammer want ik vind het wel gaaf staan een navelpiercing op grotere maat maar dat uitgroeien bij die piercings blijft me van het idee afhouden.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:40

Ik snap je even niet?
Met uitgroeien heb je het over?
en die 3 mm

Saskiaatje

Lous schreef:
De hele piercing eruit halen is echt geen probleem. je hoeft bijna niks te doen, het glijd vanzelf :D

Maar straks krijg ik 'm er niet meer in. :oo

Stitatio

Ja bij alles gaat het om kansen en risico's. Zo ging het bij mij allemaal goed met een verse navelpiercing in zee en op vakantie, maar bij een vriendin gruwelijk mis met een ontzettend lelijk litteken als gevolg!
Maar dat ' ergens niet vanaf kunnen zetten' heb ik ook heel sterk, dus weet precies wat je voelt!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:41

Fujita_Amor schreef:
Ik denk dat ik wacht.

Heel verstandig. Echt waar :j Probeer jezelf gewoon voor te houden wat voor vieze, akelige en pijnlijke dingen er KUNNEN gebeuren als je hem nu laat zetten. Misschien dat dat helpt!

Myryana: wat jij zegt hoor ik ook echt heel vaak, dat ze richting het uitgroeien gaan. Ik merk daar gelukkig nog niks van *klopt af*, ookal zit die er al 3 jaar in..

Bedoel je dikte 3 mm? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:42

Fujita_Amor schreef:
Ik denk dat ik wacht.

Misschien heel moeilijk maar wel het beste.
Of je wacht, je piercing kan rustig genezen. Minder gedoe, minder pijn, een beter resultaat en er langer plezier van.
Of je laat hem morgen zetten. Piercing kan moeilijk genezen. Veel gedoe, grotere kans op ontstekingen, meer kans op pijn, een lelijk resultaat en alsnog de kans dat hij eruit groeit/eruit moet.
Laatst bijgewerkt door Lous op 26-05-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Stitatio

Saskiaatje schreef:
Lous schreef:

Hahah dat had ik ook! Maar nu denk ik echt: pfff waar maakte ik me druk om haha! Dat ding glijdt er zo in! :+

Lous

Saskiaatje schreef:
Lous schreef:

Nee joh dat gebeurt echt niet.. :D

Saskiaatje

Ik heb 'm nu sinds september, maar ik heb 'm er nog nooit uitgehaald.
Ook niet het balletje verwisseld en ik heb al 6 nieuwe balletjes.

-O-

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:43

Oke
Ben dus niet de enige

hoe groot is de kans van 1 tot 10 dat het mis gaat?

Magnummmm ik ga nog wel even wat dingen vragen hoor voor alles even weten

Ik wacht

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:43

Saskiaatje schreef:
Ik heb 'm nu sinds september, maar ik heb 'm er nog nooit uitgehaald.
Ook niet het balletje verwisseld en ik heb al 6 nieuwe balletjes.

-O-

Dan moet het helemaal lukken :D
Na twee weken verliep bij mij alles al soepel. Navelpiercing was echt een hel vergeleken met deze.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:44

Fujita_Amor schreef:
Ik snap je even niet?
en die 3 mm

Uitgroeien, net zoals ik het zeg.. navelpiercings kunnen eruit groeien.. Dus dan heb je daarna een mooi litteken.

Die 3mm slaat op de dikte van de piercing, dit is een voorbeel van een piercing op een dikkere maat: http://www.bme.com/media/photo/1405193/ ... big&page=1

Je hebt bij kleine maten piercings soms wel eens last van het zo genoemde cookie-cutter effect.. dat het gaat snijden, nou is dit niet voor alle piercings zo in kleine maten maar de kans heb je wel en op grotere maten is het minder in het algemeen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:46

Ik maak even een foto van mijn buik en dan laat ik hem even zien.
zouden jullie willen oordelen of het wel zo slim is om te zetten?
Want anders doe ik een tong piercing.
Want dat vind ik ook best gaaf!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:48

Dat zou je echt aan je piercer over moeten laten omdat wij niet kunnen voelen hoe veel vel je over hebt bij je navel en hoe het daar loopt. Dat is echt lastig om voor ons te oordelen.

Overigens bij niet iedereen kan een tongpiercing ivm de aderen. Piercers moeten dat ook bekijken met een lampje!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:52

Okee.
Maar sommige hebben te diepe of te oppervlakkige navel
Dit is mijn navel:

Afbeelding

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:51

Tongpiercing wisselen is echt heel makkelijk.. :) Ik draai het bovenste bolletje eraf en als het staafje eruit moet en weer erin, krul ik mijn tong op (puntje achter je voortanden), dan zie je het gaatje onder je tong. Staafje doe je dan moeiteloos door het gaatje heen!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 23:11

Myryana schreef:
Fujita_Amor schreef:
Ik snap je even niet?
en die 3 mm

Uitgroeien, net zoals ik het zeg.. navelpiercings kunnen eruit groeien.. Dus dan heb je daarna een mooi litteken.

Die 3mm slaat op de dikte van de piercing, dit is een voorbeel van een piercing op een dikkere maat: http://www.bme.com/media/photo/1405193/ ... big&page=1

Je hebt bij kleine maten piercings soms wel eens last van het zo genoemde cookie-cutter effect.. dat het gaat snijden, nou is dit niet voor alle piercings zo in kleine maten maar de kans heb je wel en op grotere maten is het minder in het algemeen.

Een kapstokje :P http://www.bme.com/media/photo/686813/?cat=pierce/07-navel/big#mainpic
Sommige zijn echt lelijk := Maar sommige ook zo mooi! :+: Snap best dat je dat wilt :oo Vooral die met een doorzichtige piercing er in zijn mjamm :+:

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 23:12

Oke
Ik neem na de vakantie de navelpiercing en morgen mag ik dus wel heen. Maar dan wil ik graag een tragus.
Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fujita, de afgelopen pagina's is dat 2 maal gevraagd waarvan 1x al door jou.. met een paar pagina's teruglezen vind je al een hele boel :j

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:14

Kan je na 10 jaar nog een bloemkooloor krijgen? :\
In mijn tweede gaatje had ik een paar dagen geen oorbel, dus hup oorbel erin. Het laatste gedeelte moest ik een beetje doorprikken. Daarna werd hij enorm boos :+ Rood, dik. Ik durfde de oorbel er niet uit te halen, maar uiteindelijk toch gedaan om te wisselen met echt zilver. Toen kwam er alleen behoorlijk wat pus uit de voorkant (sorry voor de mensen die nu aan het ontbijt zitten :Y) ) Leeggeknepen en oorbel in gedaan. Deze zat echter heel strak, dus na een paar dagen verwisseld voor een andere oorbel (geen zilver).
Nu piel ik er aan, maar dat laatste beetje wil niet weg zeg maar. Oorbel uitgehad en uitgedrukt, maar het werkt niet. Er zit een soort van tja.. brokje in m'n oor. Wordt dit nu een bloemkooloor forever of kan ik dat wegkrijgen met geduld en sterilon oid?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:41

Ik en een vriendin hadden trouwens beide onze tragus laten schieten (onwetendheid, ik vond dit normaal)
Dit kan bij ons in de swarovski juwelier nog steeds
En toen hebben we beide gehad dat onze tragus dikker werd, en de oorbel (een knopje) er in verdween!
Ik had er dus een zilvere ringetje in gedaan, en zij heeft hem dicht laten groeien.
Dit verhaal heb ik van meerdere mensen gehoord.
Als je hem pierced word hij dan met een ringetje gezet?
Ik heb daarna gelukkig nergens meer last van gehad.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:42

lisanne87 schreef:
Kan je na 10 jaar nog een bloemkooloor krijgen? :\
In mijn tweede gaatje had ik een paar dagen geen oorbel, dus hup oorbel erin. Het laatste gedeelte moest ik een beetje doorprikken. Daarna werd hij enorm boos :+ Rood, dik. Ik durfde de oorbel er niet uit te halen, maar uiteindelijk toch gedaan om te wisselen met echt zilver. Toen kwam er alleen behoorlijk wat pus uit de voorkant (sorry voor de mensen die nu aan het ontbijt zitten :Y) ) Leeggeknepen en oorbel in gedaan. Deze zat echter heel strak, dus na een paar dagen verwisseld voor een andere oorbel (geen zilver).
Nu piel ik er aan, maar dat laatste beetje wil niet weg zeg maar. Oorbel uitgehad en uitgedrukt, maar het werkt niet. Er zit een soort van tja.. brokje in m'n oor. Wordt dit nu een bloemkooloor forever of kan ik dat wegkrijgen met geduld en sterilon oid?

Ik heb 3 gaatjes aan elk oor,
En ik ontsteken ook keer op keer.
Laatst had ik er ook weer iets ingedaan, exact het zelfde verhaal als jij!
Ik dacht dat mn oor verminkt was, maar je ziet er nu niets meer van gelukkig haha