Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:15

heeeeeel mooi undefined!

lesilla: als je veel volume wilt moet je het ook touperen, doen de meiden van luxy ook :j
en idd, als ze een beetje op zijn ga ik er mis maar eens mee aan de knutsel :P

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:19

Ik wilde eigenlijk luxy's maar die hadden mijn kleur blond jammer genoeg niet..
dit is eigenlijk ook iets te licht maar met een beetje styling wel te doen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:19

Focussed schreef:
heeeeeel mooi undefined!

lesilla: als je veel volume wilt moet je het ook touperen, doen de meiden van luxy ook :j
en idd, als ze een beetje op zijn ga ik er mis maar eens mee aan de knutsel :P

Aha, daar had ik niet aan gedacht! Maar als haar noob, is dat toeperen niet schadelijk voor je haar? Of als je het lichtjes doet en veel cremespoeling waarschijnlijk niet?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:22

Hoe sneller je het doet hoe erger je de haarschubben beschadigt. Ik doe het dus heel rustig en heel langzaam. Daardoor doe je er wel langer over en wordt het toepeersel wel wat minder stevig van, maar een beetje lak erop doet wonderen.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:32

Undefined schreef:

Heel erg mooi!!

Hoeveel matten heb je hier erin? En welke kleur is dit precies?!
Vind het iig super mooi uitzien :)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 00:25

Heel mooi Undefined! Mooie kleur ook!

Mijn luxy's zijn verzonden! *\o/* Ik heb vandaag ook de Cortex 4 in 1 krultang besteld die zie je ook in bijna alle filmjes van de luxy meiden. Om mijn punten wat te ontzien was ik al een tijdje opzoek naar een goede krultang zonder clip. Ik wikkel nu meestel mijn haar gewoon om mijn krultang (om de clip heen zeg maar) maar krijg daar toch niet echt het gewenste effect van. Mijn punten en mijn luxy's hebben er duidelijk baat bij maar mijn krullen zijn toch minder mooi en blijven slechter zitten. Hier in nederland kon ik niet echt een fijne vinden. Dus als het dan toch uit Amerika moet komen dan maar gelijk de cortex. Dus ik zit met smart op 2 pakketjes te wachten! Ik ben benieuwd welke eerder komt :P

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 00:50

Ik maak altijd krullen met mn stijltang, heb er een die ook ronde plaatjes aan de zijkant heeft en zo kun je wat grovere krullen maken..

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 01:07

Zo'n stijltang heb ik ook en dat doe ik ook regelmatig :j Maar daar heb ik dan weer niet altijd het geduld voor omdat ik dan met veel kleinere plukjes moet werken. En ik moet dan aan de linkerkant altijd 3keer nadenken hoe ik die stijltang nou moet houden :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 01:12

Tootz: Leuk :D :D

Ik heb ook een clipless tang, werkt bij mij het beste tot nu toe. Mijn haar pakt krul heel slecht, met een stijltang houdt het ca 30 minuten. Met een gewone krultang ca 20 ... En ja dan is het er echt uit... Met bussen lak (van Elnet tot 30 euro voor een busje Sebastian lak) ... het maakt niet uit.
Als ik het laat afkoelen in de "vorm" (dus van de krul een rondje maken, clipje erin, laten afkoelen en dan veel lak erop) dan houdt het misschien 1 uur goed. Na 1,5 uur is het slag en na 2 uur is het weg.

Nu doe ik het met een clipless tang en dan trek ik het er heeeel strak om, dat het bijna pijn doet aan m'n hoofd :') En dan houdt het zowaar een uur of 5! Helemaal blij :j :D

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 01:41

Haha ja dat is waar, t duurt veel langer dan met een krultang :p ik krul het dan ook niet zo vaak haha,, en ik vind die linker kant ook altijd zo lastig, in het begin krulde ik vaak de verkeerde kant op :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:40

sashafierce schreef:
Undefined schreef:

Heel erg mooi!!

Hoeveel matten heb je hier erin? En welke kleur is dit precies?!
Vind het iig super mooi uitzien :)

Dit zijn alle matten, 10 stuks volgens mij!
Het fijne aan deze extensions is dat de grootste weft een quad weft is: 4 matten op elkaar. Zo blend het veel beter met je eigen haar! Deze weft zou je ook apart kunnen bestellen als je alleen wat dikker/ net iets langer haar wilt!

De kleur is california highlights. Weet niet welke kleurcodes daarbij horen, dan zou je even op de site moeten kijken!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:10

Ik gok dat de krultang eerder bij jou gaat zijn? Ik heb al jaren zo een clip less krultang, maar die heeft wel een ongelijke barrel voor natuurlijke look. Dat is wel jammer

doe je dat eigenlijk met een teasing brush? Heb dat echt nog nooit in de winkel gezien :')

Echt mooie extensions undifined

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:15

Zo'n echte borstel moet ik in de winkels ook nog tegekomen maar deze zijn wel online te vinden. Ik heb zelf een toupeer kam die je wel in elke drogist kan vinden:
Afbeelding

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:21

Ik heb een Denman D3 borstel, dezelfde borstel die de meiden van Luxy gebruiken!

Ik heb hem besteld op haarshop.nl. Hij was iets van een tientje! En vanaf 35 euro geen verzendkosten dus heb nog wat andere rommel erbij besteld. Oa een SUPER SUPER fijne borsten van Hercules Sageman. Deze is het geloof ik http://www.haarshop.nl/product/hercules-sagemann-9247
Echt een aanrader! Hij borstelt je haar super glad, en de klitten eruit borstelen doet géén pijn!
Ik had vroeger zo´n borstel maar die was op een gegeven moment echt meer dood dan levend. Dus ben heel blij dat ik er weer precies zo een ben tegen gekomen.

Die Denman D3 borstel kun je ook kopen in een aantal kapperszaken! Op hun site staan de Nederlandse retailers. O.a. een winkel bij mij in de buurt is er een. Maar via Haarshop gaat zo makkelijk dus had ´m daar maar gewoon besteld

Maar inprincipe kan je met iedere willekeurige kam, borstel of zelfs je handen touperen. Alleen met een speciale kam of borstel gaat het net wat makkelijker .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 12:26

Ooh dank je, ik ga die denman en hercules sageman bestellen!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:27

Undefined schreef:
Ik zou inderdaad niet zomaar haar bij een Toko halen!
Ik heb ook wel eens haar op ebay gekocht, maar ook dat raad ik niet aan. Het kost je namelijk zo'n 50 euro, en je doet er misschien 3 maanden mee. Dan zou ik toch liever het dubbele betalen om er zo een jaar mee te kunnen doen en vooral je niet druk hoeven te maken over lelijke droge punten etc.
Ik heb mijn Headkandy extensions nu 2 weken en ben nog helemaal verliefd! Heb even een foto gemaakt:

Afbeelding

Ik raad deze extensions echt aan omdat het een blonde kleur is met highlights, ze hebben echt veel verschillende kleuren en ze waren er binnen 3 dagen :D Ik moet ze wel altijd iets gekruld houden omdat ik mijn eigen haar gewoon niet stijl genoeg krijg, of het heel snel weer iets opkrult.

Ziet er erg mooi uit! :j

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:27

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:04

Volgens mij leer je op youtube evenveel :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:26

Ja vind een cursus voor flip in hair wel een beetje overdreven eerlijk gezegd :P

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:15

Haha inderdaad :P!
Ik ga denk ik een ander iemand voor extensions te laten zetten zoeken, net zoals Aster_ heb ik best vaak last van dat soort pluizige bedoeling. Ik moet er zooo veel moeite voor doen om mijn extensions er redelijk te laten uitzien, ik was er tevreden mee.. nu eigenlijk niet meer!

Als ik het gewassen heb moet ik:
- 3 day straight erin spuiten
- goed uitkammen
- fohnen ( dat duurt ongv 30 min voor het helemaal droog is)
- Weer kammen
- Stylen (duurt ongeveer 30 min voor dat het helemaal stijl is)
- Spul van john frieda in de punten en over het geheel doen
- En zelfs daarna heb ik nog dat het er niet helemaal stijl / gezond uit ziet.

- Dan ga ik naar buiten, doe ik al me haar in me jas, want als ik of op de scooter of in de auto mijn haar buiten mijn jas laat, en ik kom op mijn werk aan ( 30 min), kan ik weer van voor af aan beginnen..
En zijn de punten netzoals op de foto van aster_

Normaal, of niet normaal? Ik heb trouwens socap, welke van de 3 weet ik niet.. http://www.haarverlenging.com

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:17

Klinkt niet goed!
Ik spaar wel een jaar lekker door voor extensions :)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:18

Jaa zo ziet mijn schema er ongeveer ook uit, alleen ik was het maar 1x in de drie dagen nu dus dan is het nog wel te doen :). Heb het wassen een beetje afgebouwd. Ben nu wel tevreden :)

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:12

VonDutch schreef:
Ik ga denk ik een ander iemand voor extensions te laten zetten zoeken, net zoals Aster_ heb ik best vaak last van dat soort pluizige bedoeling. Ik moet er zooo veel moeite voor doen om mijn extensions er redelijk te laten uitzien, ik was er tevreden mee.. nu eigenlijk niet meer!

- goed uitkammen
- Weer kammen

- Dan ga ik naar buiten, doe ik al me haar in me jas, want als ik of op de scooter of in de auto mijn haar buiten mijn jas laat, en ik kom op mijn werk aan ( 30 min), kan ik weer van voor af aan beginnen..

Normaal, of niet normaal? Ik heb trouwens socap, welke van de 3 weet ik niet.. http://www.haarverlenging.com

Ik heb zelf balmain er 3 keer ingehad, absoluut een aanrader. Pluist niet wanneer je het gewoon laat opdrogen en ook na het fohnen niet (mits je de fohn naar beneden laat 'wijzen').

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:04

VonDutch schreef:

- goed uitkammen
- Weer kammen

Daarom ga ik nu over op Indian Gold, bevalt goed bij een vriendinnetje van me. Zij hergebruikt het haar ook steeds omdat het mooi blijft. Ik bestel dan het starterspakket en laat het een vriendin in zetten. Dan heb ik meteen een tang en kleurenring dus daar kan ik heel lang mee vooruit. Wel even een grote uitgave, maar geen socap meer voor mij :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:07

Aster, ben jij nog teruggegaan met je extensions?