lesilla: als je veel volume wilt moet je het ook touperen, doen de meiden van luxy ook

en idd, als ze een beetje op zijn ga ik er mis maar eens mee aan de knutsel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:heeeeeel mooi undefined!
lesilla: als je veel volume wilt moet je het ook touperen, doen de meiden van luxy ook![]()
en idd, als ze een beetje op zijn ga ik er mis maar eens mee aan de knutsel
sashafierce schreef:Undefined schreef:Thanks
Ik wilde eigenlijk luxy's maar die hadden mijn kleur blond jammer genoeg niet..
dit is eigenlijk ook iets te licht maar met een beetje styling wel te doen!
Heel erg mooi!!
Hoeveel matten heb je hier erin? En welke kleur is dit precies?!
Vind het iig super mooi uitzien
Undefined schreef:Ik zou inderdaad niet zomaar haar bij een Toko halen!
Ik heb ook wel eens haar op ebay gekocht, maar ook dat raad ik niet aan. Het kost je namelijk zo'n 50 euro, en je doet er misschien 3 maanden mee. Dan zou ik toch liever het dubbele betalen om er zo een jaar mee te kunnen doen en vooral je niet druk hoeven te maken over lelijke droge punten etc.
Ik heb mijn Headkandy extensions nu 2 weken en ben nog helemaal verliefd! Heb even een foto gemaakt:
Ik raad deze extensions echt aan omdat het een blonde kleur is met highlights, ze hebben echt veel verschillende kleuren en ze waren er binnen 3 dagenIk moet ze wel altijd iets gekruld houden omdat ik mijn eigen haar gewoon niet stijl genoeg krijg, of het heel snel weer iets opkrult.
VonDutch schreef:Haha inderdaad!
Ik ga denk ik een ander iemand voor extensions te laten zetten zoeken, net zoals Aster_ heb ik best vaak last van dat soort pluizige bedoeling. Ik moet er zooo veel moeite voor doen om mijn extensions er redelijk te laten uitzien, ik was er tevreden mee.. nu eigenlijk niet meer!
Als ik het gewassen heb moet ik:
- 3 day straight erin spuiten
- goed uitkammen
- fohnen ( dat duurt ongv 30 min voor het helemaal droog is)
- Weer kammen
- Stylen (duurt ongeveer 30 min voor dat het helemaal stijl is)
- Spul van john frieda in de punten en over het geheel doen
- En zelfs daarna heb ik nog dat het er niet helemaal stijl / gezond uit ziet.
- Dan ga ik naar buiten, doe ik al me haar in me jas, want als ik of op de scooter of in de auto mijn haar buiten mijn jas laat, en ik kom op mijn werk aan ( 30 min), kan ik weer van voor af aan beginnen..
En zijn de punten netzoals op de foto van aster_
Normaal, of niet normaal? Ik heb trouwens socap, welke van de 3 weet ik niet.. http://www.haarverlenging.com
VonDutch schreef:Haha inderdaad!
Ik ga denk ik een ander iemand voor extensions te laten zetten zoeken, net zoals Aster_ heb ik best vaak last van dat soort pluizige bedoeling. Ik moet er zooo veel moeite voor doen om mijn extensions er redelijk te laten uitzien, ik was er tevreden mee.. nu eigenlijk niet meer!
Als ik het gewassen heb moet ik:
- 3 day straight erin spuiten
- goed uitkammen
- fohnen ( dat duurt ongv 30 min voor het helemaal droog is)
- Weer kammen
- Stylen (duurt ongeveer 30 min voor dat het helemaal stijl is)
- Spul van john frieda in de punten en over het geheel doen
- En zelfs daarna heb ik nog dat het er niet helemaal stijl / gezond uit ziet.
- Dan ga ik naar buiten, doe ik al me haar in me jas, want als ik of op de scooter of in de auto mijn haar buiten mijn jas laat, en ik kom op mijn werk aan ( 30 min), kan ik weer van voor af aan beginnen..
En zijn de punten netzoals op de foto van aster_
Normaal, of niet normaal? Ik heb trouwens socap, welke van de 3 weet ik niet.. http://www.haarverlenging.com