arans schreef:Hallo, net ontbeten met 250 gram kwark met wat bosbessen erdoor gepureerd en een beetje lijnzaad.straks als lunch gezonde pannekoekjes van banaan, havermout en volkorenmeel.
Ik las hier trouwens dat je na je avondeten beter geen stuk fruit kan eten, waarom niet? Al mijn tussendoortjes zijn namelijk fruit.
Veder ben ik al een week bezig met afslankthee. Het is vet oplossend en hongerstillend. Als je twee koppen per dag drinkt van je 4 tot 10 kilo af in een maandik geloof er weinig van maar ben toch benieuwd
Ohja ik zit trouwens altijd op ongeveer 1600 calorieen ( behalve op slechte dagen)
Hier zou ik erg mee oppassen! Ik heb toevallig afgelopen een week gehad over dergelijke thee. Ik weet niet precies meer over welke soort thee het ging. Maar iig ook over afslankthee waarbij je in werkelijkheid voornamelijk veel vocht verloor waardoor de mevrouw in kwestie ernstig nierfalen kreeg.
Ik wil niet zeggen dat dat met jouw thee ook zo is, maar hou het iig in de gaten!
Ik heb vanochtend weer gewogen. De eerste kilo is er officieel af. Heb een ontzettend slechte week gehad. Maar nu is er in ieder geval 1 kilo af. Op naar de volgende week. Ik heb wel tentamenweek dus dan zit ik de hele dag te leren (= verveling, = eten). Maar ik ga m'n best doen. Nog 4 kilo te gaan