Ik heb ook meegelezen, maar weinig tijd om te reageren. Sorry
Gister heb ik een hele fijne (natte) crosstraining gehad in Ede (hieronder een kleine spam). Paardje begint eindelijk het vertrouwen te krijgen op het water. Hij sprong er zo in!

Zou vanmorgen eigenlijk 5 km lopen, maar het weer is mij te slecht. Het moet wel leuk blijven hoor. Ik ga zo even op de stepper en daarna lekker op de bank!
he Angela...alles goed?
Op naar het betere weer met veel zon. Daar krijgen we weer energie van 

dat je loopjes kunt opslaan
Mijn vriendin gaat één keer in de week met hem naar Fanny, lekker borstelen en stappen. Ben super blij voor haar, dat het zo ook kan, scheelt toch een hoop centjes.
vooral omdat het me vrij makkelijk afgaat en ook alweer vrij normaal eet. Ik had vandaag eigenlijk chocolade muffins willen maken op de atkins manier maar ik kon nergens de juiste ingrediënten vinden, het was er wel net weer voor geweest! Hier sneeuwt het gewoon.
, daarnaast heb ik brood ed nodig voor mijn stoelgang. Ben altijd jaloers op mensen, zoals jij, waar het zo lekker mee werkt.
nou hier niet hoor.
Vanavond er vroeg in, merk dat dat gedoe met Snor wel weer lekker energie heeft gevreten. Kan er zo slecht tegen als mijn beestjes of kids wat hebben. Ben er dan de hele dag mee bezig.