Hmmja denk toch niet dat ik 't zou doen ben er niet zo'n fan van. Vind naturel (dus zonder iets ) vaak mooier. Ligt aan je lippen, heb d'r geen barstjes in ed. en verder zijn ze mooi roze dus dan hoef ik er ook niet per se iets op te smeren. Al kan ik bij sommige mensen van die knalrode lippenstift wel heel gaaf vinden vind dat mooi bij heel blond haar en blauwe ogen.
Ik vraag me altijd af of het niet irritant is met zoenen, lippenstift.
@MyWishMax: wat je ook kunt doen is naar de drogist gaan (bij voorkeur iets als ICI Paris/Douglas), en je daar laten adviseren over producten, kleuren en technieken Als het niet al te druk is willen ze het je soms zelfs nog wel eens laten zien, dan maken ze je helemaal op, dat had een vriendin van mij ooit eens laten doen. Wil ik ook nog altijd een keer doen, draag nu alleen maar bruin en blauwtinten (heb grijs/groen/blauwe ogen, afhankelijk van het licht). Maar heb nu toch geen geld om wat te kopen, dus ik wacht nog even
Bij ons doen ze dat niet Hebben me al zo vaak iets verkocht wat de verkeerde kleur was enzo... Zijn niet zo ehm, vakkundig?
Polaris
Geplaatst: 03-02-11 13:54
O echt? Hmm moet je maar een keer naar Utrecht komen dan
Kana
Geplaatst: 03-02-11 13:55
Als je echt kleuradvies wilt zou ik eerst informeren bij de ici bv wanneer er een mua aanwezig is. Ben als zo vaak de deur uitgehaald met een duur product in een verkeerde kleur wat me is aangeraden door een gewoon winkel meisje. Daarom ga ik nu altijd naar MAC Mua's voor kleur advies.
MyWishMax
Geplaatst: 03-02-11 13:56
Polaris schreef:
O echt? Hmm moet je maar een keer naar Utrecht komen dan
Mijn ervaring is gewoon gaan uit proberen. als je eens een dagje niets hebt te doen verder, gewoon gaan smeren. En dan er weer afhalen en een andere look creeren. Voor mij zijn zulke dagen de meest ultieme ontspanning! Dan vaak ook nog van alles uit proberen met mijn haar.....jaaaa, daar kan ik welk een middagje of avond zoet mee zijn hoor. Niet bang zijn want alles kan je er zo weer afhalen, gewoon doen!
MAC vind ik geweldig. Mijn ma helaas niet, die vindt het wat minder dat ik 29 euro uitgeef voor een foundation. Maar ik heb gewoon een moeilijke huid, ben hartstikke bleek en heb koele ondertonen en de meeste drogist foundations hebben warme
Ik ben echt gek op lipstick enzo, maar ik heb heel snel droge lippen en dan is dat eh.. niet zo mooi.
Oh voor MAC fans die liever wat minder uitgeven, op deze site is alles echt en ik heb er meerdere keren besteld; www.allcosmeticswholesale.com
Heb alles even bijgelezen! Wat een onderwerpen, hahaha, beter dat we nu een HK topic hebben!
Mijn vriendje heeft ook een hekel aan lipgloss. Als hij een lipglosszoen heeft gehad is het ook altijd gelijk: ''heb je die plakrommel weer opgesmeerd?''
Okee, blauw is vet mislukt, is er alweer af ook. Straks nieuwe poging Met blauw op lijken mijn ogen groen Heb ook geen echt blauwe ogen, maar blauw groenig
Ik ben aan de gang geweest met wat lichte paars/lila en wit tinten. Ik vind het wel mooi gelukt, zal eens kijken of de foto's een beetje dat weer geven zoals het in het eggie eruit zien.
hebben jullie dat trouwens ook...dat als je in de spiegel kijkt en het gevoel hebt dat je make-up er netjes en mooi op zit en als je dan de foto ervan ziet dat je denkt, huhhhh....dat ziet er heul anders uit??? Zo heb ik dat trouwesn met heel mijn gezicht. Ik hoop dat ik er in het eggie meer uitzie als wat ik in de spiegel zie dan dat wat ik op foto's van mezelf zie....dan vind ik mezelf zo'n achterlijke kop hebben, vreselijk!!!