Ik heb zeker een jaar geen kruiden genomen in mijn eten, nu eet ik bijna alles weer, behalve Kurkuma. Ik ben na mijn jaar flauw eten
langzaam weer gaan opbouwen. Je gaat op een gegeven moment merken waar je het van krijgt. Schimmels, schaal- en schelpdieren en aziatisch eten krijg ik het gegarandeerd van. En vooral veel vet eten mijden.Ook als ik erg veel spanning heb, heb ik er last van. Het voordeel wat ik heb, is dat ik medicijnen heb ertegen, als ik merk dat ik last krijg, neem ik een pilletje in. Drink wat kruidenthee en dan kunnen we weer!

Mijn vriend heeft het zelfs zo erg, die moet soms echt overgeven ervan. Hij vindt dat niet zo erg, als hij maar eerst lekker heeft gegeten.
Hier buiten het dorp is het hardlopen veel te gevaarlijk zonder straatverlichting. Het lopen voelde de hele tijd voor mij als 'moeten' en dat bracht zo'n onrust met zich mee! Ik stop dus voorlopig met fanatiek hardlopen. Ik hoop rond maart weer bij jullie terug te komen met meer rust, meer motivatie, mooier weer en weer mooie tijden!!!

Heb al bergen werk verzet en ben van plan vandaag heel veel functioneringsgesprek verslagen te maken
leuten bij mijn vriendinnetje, kunnen de kids lekker spelen met die van haar en dan rond 17.30 uur lopen als mijn mannetje op tijd thuis is. Ook een interval gepland, rustig aan wel want heb nog steeds wat spierpijn in de bovenbenen van zondag.
Kan jij rustig je ding doen!