Ohjee... werd net gebeld door een man van 69 die m nog 1x wilde lopen. Sorry dames, gezien jullie nog 'navraag' moesten doen, gunde ik het deze man wel. (had het vanmiddag ook op marktplaats gezet, vandaar ) Sorry!
Geeft niet F_Orumster Begrijp het wel hoor. Wel leuk dat die man op zo'n leeftijd nog gaat lopen
Fanneke
Geplaatst: 28-09-10 20:53
Wat gaaf als je op die leeftijd nog mee kan lopen, teken ervoor!
@ Bom, ROME!!!! lekker eten, ws al lekker weer en zoooo romantisch. In Rome lijkt iedere kikker een prins! Jij hebt trouwens wel flink wat in het verschiet!
Heb voor het eten nog een klein kwartiertje gelopen. Wil door de week korte tijd op flink tempo gelopen en dat lukte vandaag redelijk. Heb 10 min gelopen met en gemiddelde van 11 km per uur. Was wel dood, 10 min was echt mn max, maar ben tevreden. Dit wil ik gaan uitbouwen, we zullen zien hoe het gaat Qua tijd komt het wel goed uit iig.
MamboBeach
Geplaatst: 28-09-10 23:06
Ik doe mee met de 4mijl! Vriendin kon aan een kaartje komen!
ik heb gisteren mijn rondje gelopen, bij het 'de voordeur uitstappen' ging ik voor het eerst sinds tijden weer eens door mijn enkel Dus dat beloofde wat
Dat er eerst maar even uitgewandeld voor ik ging rennen.
Les 6, maar het viel me gek zwaar... maar, behalve dat ik een les verder liep... had ik ook mijn tempo even opgekrikt. Dus dan denk ik de hele tijd aan het begin 'ha lekker vlot tempo' 'halverwege vraag ik me af hoe ver ik al ben... en dan zegt evy: nog 2 minuten'.... hmmm, dus dan maar tempo iets omlaag maar dat is dan eigenlijk al te laat. Dus ik loop hem nog wel een keertje en dan wat langzamer. Of ik moet steeds een les verder en rustig blijven lopen; of ik moet mijn tempo opkrikken maar geen les verder gaan... maar alletwee is nog een beetje teveel gevraagd. Halverwege kwm ik langs fietsjes gerend en dacht ik: "hoe tof zou het zijn als ik nu een fietsje pakte en verder fietste?" toch maar niet gedaan
Goedemorgen dames! Ik ben weer terug uit Malta! Wat was het heerlijk warm daar! (en hier koud, brrrr...)
Ik heb niet alles bijgelezen, maar zag wel leuke finish foto's voorbij komen en goede resultaten!
Volgens mij gaat iedereen wel goed! OVer die relatie gevallen, volgens mij begin je met 7 "vette" jaren en dan komen de 7 "maghere" jaren... Nou ja, wij waren maandag 8 jaar getrouwd en zijn al ruim 11 jaar bij elkaar en nog steeds gelukkig, hoewel ik hem soms ook wel even fijn achter het behang wil plakken!!!
Gisteravond heb ik nog even een rondje 7,5 gelopen, best zwaar als je een week niets gedaan hebt...
Het lijkt mij ook erg leuk om mee te doen met de 4 mijl van groningen, er staan er een heleboel aangeboden op marktplaats .. maar hoe gaat zoiets in zijn werk als je dat overneemt? Je gaat gewoon op diegene zijn/haar naam ?
Hmm lijkt me wel erg leuk .. zal eens kijken hoe laat etc .. en of ik vrij ben die dag uiteraard ..
Mirkim
Geplaatst: 29-09-10 11:05
Wahhh gaan echt veel Bokkers meedoen! Dus doen Dreeeetje! Leuk! (een kleine tip... zoek wel een goed startnummer uit... ik kan pas om 15 uur beginnen met rennen..)
Welkom terug klotshnogwat Malta klinkt erg goed!
Ik ga nu heel hard doorwerken aan mijn scriptie (zit al dagen in de vermijding) en vanmiddag nog even 35 minuutjes hollen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat. Afgelopen maandag was het een regelrechte drama!
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 29-09-10 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Dreeetje
Geplaatst: 29-09-10 11:07
weet niet of ik wel onder iemand anders haar naam wil lopen .. maar de run lijkt me wel erg leuk .. twijfel twijfel ..
Hier vanavond een klein rondje (ik moet zal en wil... ) en vrijdag hoop ik tijd te hebben voor m'n gewone lange rondje... En dan zondag ook weer... Heerlijk!
Ga, als alles lukt zoals ik het nu in mijn hoofd heb wel een lekker druk en sportief schema krijgen.... Heb er voor 1 a 2 maanden 2 projectjes bij die ik ieder 3 keer per week ga rijden.
Jaan81
Geplaatst: 29-09-10 13:44
Dreeetje schreef:
wat ga je doen jaan dat je zo zenuwachtig bent ?
Vrijdag LadiesRun, 10 km.....
Ga straks nog lekker hobbelen en proberen te regelen dat ik vanaf daar naar huis kan lopen. Da's 7km, dus mooi laatste intervaltraininkje voor vrijdag.
Welk team van het UMCG hebben jullie bedrijfskleding? Dan ga ik proberen je te herkennen tussen al die duizenden mensen. Volgende week krijg ik mijn startnummer en dan zal ik het hier wel vermelden.