iedereen de beste wensen voor 2011 !!!!! hier ook alle vingers nog compleet, alleen mijn haar stinkt vreselijk naar vuurwerk. bahhh heel de straat ligt vol met die troep. dus hoop dat de buren t nog gaan opruimen.
De jaarwisseling ben ik goed doorgekomen, we waren maar met zijn viertjes + de leiding. Wel naar het vuurwerk gekeken, maar niks afgestoken
Vandaag ben ik even naar mijn ouders en opa en oma geweest, broer & vriendin en oom & tante & nichtje ook gelijk gezien. Het was wel vermoeiend, maar wel leuk. Ook nog even met de hondjes gekroeld en Lilly's nageltjes geknipt, dat was wel nodig
heej brom wat goed dat je goed gaat joh. ik heb wel sterretjes aan gestoken met de kids. en net mnhaar gewassen hihi, stonk...pfff. vandaag bij de paarden geweest, dek natuurlijk weer genaaid want zat weer scheur in... dus hoop dat t nog ff droog blijft want dan hoeft er nog geen ander dek op.
nou de normale dagen gaan weer komen. op naar t voorjaar.... geen sneeuw meer aub...
Quinc
Geplaatst: 02-01-11 00:15
Wat een heftig verhaaltje lees ik heel erg veel sterkte.
Vanmiddag heb ik een aanvaring gehad met de godsdienstfanaat. Ik zat op de bank te breien toen ze ineens tegen me tekeer ging dat ik niks doe en dat ik haar negeer. Ik negeer haar inderdaad ook, maar dat doe ik niet voor niks. De leiding heeft vervolgens tegen haar gezegd dat ze me met rust moet laten, dus ik ben benieuwd of ze dat ook doet. Dit keer heb ik me redelijk in kunnen houden en heb alleen gezegd dat ze haar bek dicht moest houden, maar ik weet niet of ik dat de volgende keer ook nog kan... En ik heb er weinig zin in om door haar in de separeer te belanden.
Ik zit nu de hele tijd tegen mezelf te zeggen dat ik mijn dag niet door haar moet laten verpesten, maar ik ben wel zo boos. Heel vervelend vind ik dat.
haha, ja das ook wel zo, jou handen vuil maken aan haar .
Maaaike
Geplaatst: 02-01-11 17:13
Knap dat je je zo rustig probeert te houden.. ook al is het niet makkelijk.. Goed dat je met oud en nieuw op de afdeling bent gebleven en dus voor jezelf hebt gekozen, en dat je ouders het niet begrijpen.. tja.. jammer dan. Vind het knap dat je je daar door niet hebt laten beinvloeden.
ow wat fijn dat ik hier iets van je lees brom. nee niet een knal verkopen hoor an die gods.... probeer haar te negeren. je kan t. lekker breien. ik zoek nog steeds een passend zadel voor op Dino. heb nu een boomloos westernzadel zeg maar te leen om te passen morgen... die kan ik kopen. ik vind boomloos zo lekker zitten. zacht. heb vandaag met mn boomzadel kieffer gereden vzh zere kont....
Probeer wel een manier te vinden om de energie van het boos zijn te uiten. Meppen is natuurlijk niet goed, maar opkroppen ook niet. Sterkte...
Anoniem
Geplaatst: 02-01-11 23:38
Hey Naath (en alle andere lezers) wil hier nog even mijn allerbeste wensen voor 2011 plaatsen.
Knap dat je voor jezelf gekozen hebt terwijl er onbegrip was van je ouders. En ook knap dat je zo in hebt kunnen houden bij je stalker, maak er je handen maar niet aan vuil dat is het niet waard. Maar zoek wel een manier om je boosheid te uiten want opkroppen is idd niet goed. Hoop dat je psych deze week goed nieuws voor je heeft over de Wende.
En jij vraagt je af of je borderline hebt? Aaandacht aandacht
Eydis
Geplaatst: 02-01-11 23:48
tokedri schreef:
Lekkere reactie! Als je het topic goed doorleest kun je je misschien enigszins inleven!! En kun je ook nalezen dat ze al opgenomen zit en inderdaad borderline heeft.
Blackflag
Geplaatst: 02-01-11 23:49
tokedri schreef:
Als je niet weet waar je over praat hou dan alsjeblieft je mond.
tokedri
Geplaatst: 02-01-11 23:50
Dat kan ik wel hoor, ik werk in de geestelijke gezondheidszorg. Ik zie alleen dat to de diagnose in twijfel trekt terwijl het zo duidelijk is uit haar berichten
Oke, maar onderbouw je berichten dan met duidelijke argumenten, dat is een stuk duidelijker dan meteen oordelen.
91laura
Geplaatst: 03-01-11 00:35
tokedri schreef:
Dat kan ik wel hoor, ik werk in de geestelijke gezondheidszorg. Ik zie alleen dat to de diagnose in twijfel trekt terwijl het zo duidelijk is uit haar berichten
Dames, ik wil graag vragen om niet persoonlijk te worden in een discussie. Probeer argumenten te onderbouwen maar speel op de spreekwoordelijke bal, niet op de man. Bedankt!
Bromfiets ik wens voor jou in 2011 dat je aangenomen wordt op de Wende zodat je beter met je borderline leert om te gaan. Ga voor je duimen dat het lukt!
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 21:29
tokedri schreef:
Ik vraag me idd soms wel eens af of het borderline is of toch die schizotypische stoornis. Dat jij dat aandacht vragen noemt zegt naar mijns inziens meer over jou dan over mij, zeker als je hulpverlener bent. Want dat betekent dat jij je wijsheid uit een boekje hebt en dat boekje strak volgt, dat er in jouw beleving maar één soort borderliner is. Ik kan je vertellen dat ik het mezelf niet afvraag om aandacht te vragen, ik vraag het me écht wel eens af omdat het nog niet officieel gediagnosticeerd is, dat kan namelijk niet zonder test. En als je geen onderbouwde reacties kunt geven blijf dan aub weg uit dit topic, want aan wat je post heb ik persoonlijk helemaal niks.
Verder ben ik nog steeds boos, het lijkt wel of het alleen maar oploopt. Ik krijg het niet uit mijn kop.
Na 18 jaar werk weet ik dat heel veel boekjes niet kloppen hoor! Met aandacht bedoelde ik niet dat je omdat je twijfelt om aandacht vraagt. Ik bedoel dat je in al je posts zo twijfelachtig bent, een schreeuw om aandacht die je als je borderline hebt niet expres vraagt maar omdat je niet anders kan Sterkte