Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) Ingeborg zet goedkoop extensions, ook als je ze al hebt!
*reclame reclame! ingeb0rg schreef:weet je wat het probleem is met langer als 60 cm.. vaak zijn de punten ontzettend dun en valt het heel erg op.. ik raad ook altijd aan om niet langer als 50 cm te gaan.. het kan wel alleen bij 60 cm zie je al heel snel dunne punten en moet er toch een stuk vanaf om het mooi natuurlijk te laten lijken.. maar dat is mijn mening. Afgezien van dat is het best prijzig en ik vind dat zonde, zeker omdat de punten heel dun zijn en erg snel droog worden! ..
kan niet wachten 

Ik steel je eigen haar + je luxy's 

) en je model meeneemt waar je extensions plaatst. De enige eis daarvoor was dat je zelf voor de extensions zorgde. Dan mag je in gaan zetten op je model, krijg je eventueel nog tips en mocht je er echt niks van bakken dan wordt je stop gezet.. En mocht alles goed en tip top in orde zijn dan krijg je je certificaat. Die van mij is aangevraagd 
..
) de cursussen gaan volgen enz
.

en welk merk?
! Voor verlenging van dik haar
Neroo schreef:

Hoe lang is 50 cm ongeveer... Ik heb geen kort haar van mezelf, maar wel té kort dankzij mijn laatste knipbeurt
Tot iets boven mijn schouderbladen denk ik... (ik ben 1.78
) En is dat een beetje goede kwaliteit? en hoelang blijft het zitten? zit vooral nog te twijfelen tussen clip-ins en 'echte' ... Vooral vanwege de prijs
... En is het slecht voor je echte haar...
?