Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Jetske schreef:Nou, dat hebben we thuis dus niet. Ik heb er genoeg tijd voor maar ik durf dus gewoon niet..
Jetske schreef:Ik ben band dat ik daar de dikte ben en dat ze me niet willen helpen. Ik ben voor het laatst vorig jaar februari geweest toen raakte ik geblesseerd tijdens het paardrijden maar ik weet nu echt niet meer hoe die apparaten werken en wat ik allemaal moet doen.
. Ik heb zelf heel lang niet echt gesport, simpelweg omdat ik me schaamde. Niet omdat ik zo zwaar ben, maar wel omdat ik heel snel zweet. Laat me vijf minuten hardlopen en ik sta te zweten als een paard. Als ik 40min ben gaan hardlopen, dan ik mijn t-shirt werkelijk door-en door nat. Zelfde in de fitness, ik heb mijn handdoekje écht goed nodig, ik geloof dat ik liters verlies
. Vroeger vond ik dat super vervelend, ook vooral omdat mensen altijd meteen zeiden "amaai, zweet jij nu al?", "how zeg, zo hard dat jij zweet". Enorm genant, dus ik sporte dan maar niet.
wel weer de slechtste die je kan nemen volgens mij??]
]montiej schreef:Ik zit er ook over te denken om naar een dieetiste te gaan. Maar dat kan pas als ik vakantie heb want dan moet je eerst naar de dokter en daar heb ik gewoon weg geen tijd voor met stage.