Wil gewoon alles weten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wil gewoon alles weten
, wat een goed idee, om te vragen of je zo af en toe een beetje mag knuffelen met phillien. Ik hoop heel hard voor je dat de huidige eigenaren dit goed vinden.
, duurt inmiddels alweer meer dan een uur. Zo maar een poging doen om
te schenken voor de schilders. Als nou zo het zonnetje eens doorkomt, dan ga ik me wel vermaken op het balkon.
. Die manager is echt de beroerdste niet. Hij doet heel veel voor de ziekte van Duchenne, dus is wel aardig bekend met gehandicapten, ik denk dat dat wel scheelt. Hij vertelde wel eerlijk dat hij vaker in een rolstoel heeft gezeten, tijdens zijn opleiding heeft hij ook rolstoelsporten moeten doen, inc het ervoor en erna. Dus leek was hij niet helemaal.
.
, wat een mietje is het. Moet hij nou voor een stoere dekhengst doorgaan?
Heb je hem dat weleens in zijn oor gefluisterd? 
Geef het nog even tijd dat je je neer kan leggen bij je beperking, doen wat je leuk vind en probeer eens wat nieuws.
De meeste hier hebben dystrofie gekregen na een zware kneuzing, dat is moeilijker te behandelen en te genezen bij een breuk. Daarin heb je "geluk" gehad.
Ik heb het ingefluisterd, in schrift/pictogram voor zijn neus gehouden en in zijn oor geschreeuwd. Helpt niks, zelf gezegd dat de dames liever een echte kerel willen ipv een mietje. Hij haalt gewoon zijn neus op
Vinden ze zelf.
Is al 4 dagen.
.
. In het zwembad was alles nog hetzelfde, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Uiteraard deed de lift het weer niet maar gelukkig kan ik nu rechtstreeks bellen naar de receptie en dan gooien ze de dienstlift open. En ondertussen word ik steeds handiger met de deuren met drempels
. Is het toch nog ergens goed voor
.
, sadist dat ik ben
. 
. Eenmaal op 30-40 meter hoogte sloeg dat ding in storing en heeft het zo'n 20 minuten geduurd voordat we weer naar beneden konden
. Wel een mooi uitzicht
. En ik heb er extra lang van kunnen genieten
kan me niet snel genoeg gaan.

DDD.
), voet/enkel, bekken en nek laten goed merken dat ze er ook zijn
Zou gaan rijden, maar A te benauwd (zowel voor mij als oudste pony beide astmatisch) B pijn.
Zowel van de gemeente als die graaiers van een incasso. Toch gek dat zorgverzekering er ook niks van snapt
Zij zouden opdracht gegeven hebben.