Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hrappur schreef:ey ey,
mag ik me hier tussen mengen ??
ik durfde eigenlijk niet zo, Maar goed vind het toch wel een leuk topic.
zins 3 weken heb ik een tattoo, men eerste.. ( en zeker niet men laaste !!)
heb vandaag een stukje bij laten werken, en ik ben echt helemaal blij, het was precies wat ik in gedachten had.
@ suze_ vet gave tattoo op je rug.
dit is de mijne...
*knip*
hier is hij net een kleine 3 uur oud.
Ooit wil ik iets met een draak op men kuit.
veder kan ik tatoo`s in de nek echt super mooi vinden.
hrappur schreef:Hij is heeeeeeel mooiwelk lijntje is niet goed? en waarom niet ??
deed ie zeer????
en mag ik vragen waar ie voor staat? dat heb ik een beetje gemist geloof ik ...
maar echt mooi
Rienn schreef:Moet je hem eigenlijk ook ergens mee insmeren? Ik lees en hoor echt heel veel verschillende dingen.. Bij de shop zeiden ze alleen wassen en na 2 á 3 dagen insmeren..
Gevoelig zal hij ook nog wel even blijven zeker? Nouja, het is niet pijnlijk, maar je voelt wel dat er iets is zeg maar..
Jaimyliefje schreef:Ik wil hem op een plek laten zetten die niet/zo min mogelijk meer verandert in de rest van mijn leven, verder wil ik een plek die makkelijk te verbergen is, ik wil niet dat het invloed heeft op eventuele kansen om aangenomen te worden bij een baan/studie in de toekomst.
daar zijn genoeg plekken van te vinden![]()
Ik heb zitten denken aan mijn voet, ik wil dan op de zijkant van mijn voet een tekst laten zetten die met de vorm van mijn voet meegaat, waarschijnlijk wel met een afbeelding of iets dergelijks erbij. Een andere optie is net onder mijn enkel, bij mijn hiel, dat ik daar een afbeelding laat zetten. naar wat ik begreep wel gelijk een hele pijnlijke plek, dus de vraag is hoe hoog is je pijngrens en kan en wil je dit risico nemen?
Hoe zit het gemiddeld gezien met de kosten voor een tattoo op zo'n klein formaat? (ik weet dat prijzen erg kunnen verschillen)
Hebben jullie nog andere suggesties wat betreft plekken om een tattoo te laten zetten op mijn leeftijd en met mijn eisen?
Buik/lies/bovenarmen/benen/rug/enz. leken mij geen goed idee in elk geval. Klopt dat vermoeden? waarom zou dat slechter zijn dan een hiel dan ?
En heeft één van jullie spijt gekregen van het zetten van een tattoo (op jonge leeftijd)? En zo ja, waarom? nee ik was pas 26en nee nog steeds geen spijt, ja spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
Zit er bij elke tattoo shop een lange wachtlijst? nee absoluut niet,maar vaak wel bij de hele goede!
ikdoemaarwat schreef:Jaimyliefje schreef:Ik wil hem op een plek laten zetten die niet/zo min mogelijk meer verandert in de rest van mijn leven, verder wil ik een plek die makkelijk te verbergen is, ik wil niet dat het invloed heeft op eventuele kansen om aangenomen te worden bij een baan/studie in de toekomst.
daar zijn genoeg plekken van te vinden![]()
Ik heb zitten denken aan mijn voet, ik wil dan op de zijkant van mijn voet een tekst laten zetten die met de vorm van mijn voet meegaat, waarschijnlijk wel met een afbeelding of iets dergelijks erbij. Een andere optie is net onder mijn enkel, bij mijn hiel, dat ik daar een afbeelding laat zetten. naar wat ik begreep wel gelijk een hele pijnlijke plek, dus de vraag is hoe hoog is je pijngrens en kan en wil je dit risico nemen?
Hoe zit het gemiddeld gezien met de kosten voor een tattoo op zo'n klein formaat? (ik weet dat prijzen erg kunnen verschillen)
Hebben jullie nog andere suggesties wat betreft plekken om een tattoo te laten zetten op mijn leeftijd en met mijn eisen?
Buik/lies/bovenarmen/benen/rug/enz. leken mij geen goed idee in elk geval. Klopt dat vermoeden? waarom zou dat slechter zijn dan een hiel dan ?
En heeft één van jullie spijt gekregen van het zetten van een tattoo (op jonge leeftijd)? En zo ja, waarom? nee ik was pas 26en nee nog steeds geen spijt, ja spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
Zit er bij elke tattoo shop een lange wachtlijst? nee absoluut niet,maar vaak wel bij de hele goede!
Jaimyliefje schreef:Dat zou 'slechter dan een hiel' zijn, omdat ik pas 16 ben en ik denk dat dat plekken zijn die nog heel erg gaan vervormen, of heb ik dat mis?
Verder, naar welk risico vraag je of ik dit wel/niet zou willen nemen? Het überhaupt zetten van een tattoo, die pijn ondergaan of als eerste tattoo meteen een gevoelige plek uitkiezen? Of bedoelde je nog iets anders?