Roane schreef:He jammer, loop ik nog alleen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antheman schreef:Wat betreft de calorien: we kennen allemaal de Spa of Clear blue reclame toch wel?? Er is een man of vrouw bezig aan de rand vh zwembad om een fles drinken open te maken. Het calorieverbruik was daarbij 4 calorien." Het is zo licht, dat je het al verbruikt hebt, voordat jet drinkt" . Of zoietsZelfs op kantoor verbruik je calorien, maar natuurlijk niet zoveel als wanneer je sport.
Gucci_ schreef:Ik ben altijd geneigd om steeds harder te lopen, waardoor ik na 5 minuten al niet meer kan. Hardlopen doe ik nog niet zo heel vaak, laatste tijd met de sneeuw kon het niet. Ik kan 10 minuten aaneen lopen. Dan krijg ik heel erg kramp in de onderbenen. Maar ik lees nu dat je het voorzichtig moet opbouwen. Daarom deden mijn voeten ook zo snel zeer. Maar je moet dus eerst opbouwen?
japielover schreef:Antheman schreef:Wat betreft de calorien: we kennen allemaal de Spa of Clear blue reclame toch wel?? Er is een man of vrouw bezig aan de rand vh zwembad om een fles drinken open te maken. Het calorieverbruik was daarbij 4 calorien." Het is zo licht, dat je het al verbruikt hebt, voordat jet drinkt" . Of zoietsZelfs op kantoor verbruik je calorien, maar natuurlijk niet zoveel als wanneer je sport.
ik weet het niet maar volgens mij bedoel jij crystal clear reclame.. haha die je nu noemt is de zwangerschaps reclame
.
Phylos schreef:. Ik denk dat ik niet helemaal goed adem haal. Hebben mensen hier tips voor?
Phylos schreef:Ik heb vanmorgen ook voor de 2e keer gelopen. Het was nog maar een beginnerslesje, 4x 2 min lopen 4x 2 min wandelen. Maar het ging wel erg lekker. Merkte wel dat ik iets meer moeite had dan eergisteren. Ik denk dat ik niet helemaal goed adem haal. Hebben mensen hier tips voor? Morgen ga ik weer en dan gaat mijn moeder ook meelopen, nou ik ben benieuwd
amazone77 schreef:marjoleintje schreef:Ik ga zo ook weer 2x12min met 2 min wandelen tussendoor! Dat bewegen dat lukt me nog wel, maar om m'n eetpatroon ook in bedwang te houden....blijf ik lastig vinden!
*schud marjoleintje de hand*......heb ik dus ook!