Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zit je echt vast aan die man? Is het al gelukt om achter die indicatie voor de noorder brug aan te gaan?

. Besloten om te stoppen met m'n werk voorlopig. Blijf wel aanwezig, vind ik fijn en houdt er een beetje structuur in, maar leg mijn werkzaamheden neer. Moeilijke stap, maar misschien wel even de beste. Vanmorgen bij de psych geweest en die was erg blij met dit besluit.
Komen wel een x op msn.
Heb 6x moeten intoetsen. Toen was het eindelijk goed.
Nu een 6 weken gedult hebben.
Waarom moet het zolang duren?????
Had ik niet moeten lezen.
75 % vind ik ook een beetje veel nog. Maar je moet doen waar je je het lekkerst bij voelt. En ja, na een tijdje bewegen de muren echt.

(ik sla denkbeeldig een troostende arm om je heen)
Bevalt het dan krijg je een jaar de tijd om je personage en benodigde spul bij elkaar te zoeken/maken. Dus ik ben maar alvast begonnen.
Ik moet de site ff zoeken, zit niet onder mijn favorieten?
We staan achter je, wat je ook kiest. Als het goed voelt moet je het doen.
Hoe gaat ie?
Ik heb gemeld dat ik hem niet meer vertrouw en dus ook niet verder wil. Zien hoe ie er op reageert. Ik heb het wel erg moeilijk gehad met het op typen (computertje ook, begon steeds harder er op te rammen
) maar ik voel me wel opgelucht.

Er is een warme vorm en een koude, die heb ik dus. Genezing is zo en zo klein bij deze vorm nu nog kleiner door verkeerde en te late behandeling. Ik had mijn moeder vanmorge aan de telefoon en kon het droog houden
Ben wel aardig down, zie net dat het alweer 16.00 geweest is. K weet niet wat ik gedaan heb allemaal, ben wat kwijt geloof ik.

Terwijl ik toch echt zie dat dat ding verkramp is.
Word er niet goed van.
Life socks (of zo)