Aikon: Wat leuk dat je die spullen op de kop hebt kunnen tikken! Wat vervelend dat die man je zo weinig helpt en je vertrouwen alleen maar weggaat. Dat staat vast niet omschreven bij z'n werk
Zit je echt vast aan die man? Is het al gelukt om achter die indicatie voor de noorder brug aan te gaan?
JustWendy: Tips voor het doorslapen heb ik helaas ook niet. Als ik ze had, had ik er zelf misschien ook wat aan gehad! Fijn dat het met je vader al iets beter gaat. Hoop dat je werk nu niet te snel gaat, geef het duidelijk aan als 75% toch nog teveel is.. 
PW: Wat goed dat je vanmorgen naar de groep en het sporten bent geweest en dat je er nog wat aan had ook! Ik vind je weer iets beter klinken ook, iets helderder 
Wat vervelend dat je gesprek over de nieuwe deeltijd niet doorging. Lijkt me moeilijk, het is toch een grote stap, die opzich al moeilijk zal zijn. Nu je er zo weinig over weet, maar dat het alleen maar moeilijker misschien.
Ik hoop ook dat je een mail an het asiel terugkrijgt, zou het anders wel erg slordig vinden!
Hier nog niet zo super, ik las hier wel mee, maar daarom postte ik ook niets
. Besloten om te stoppen met m'n werk voorlopig. Blijf wel aanwezig, vind ik fijn en houdt er een beetje structuur in, maar leg mijn werkzaamheden neer. Moeilijke stap, maar misschien wel even de beste. Vanmorgen bij de psych geweest en die was erg blij met dit besluit.