Heb ontzettend veel roze, maar de helft dekt niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ontzettend veel roze, maar de helft dekt niet.

Larissa3 schreef:Ik heb een vraagje.
Ik heb dus acryl nagels maar met de paarden stoot ik me nog al vaak en dat doet echt donders veel pijn.
En dan kan ik mijn vinger ook een dag niet meer recht maken omdat dat zeer doet, en onder enkele nagels zit door het stoten ook een bloeduitstorting.
En nu zit ik te overwegen om over te gaan naar gel nagels, zou dit beter voor mij kunnen zijn?

Iessie schreef:Larissa3 gelnagels breken sneller dan acryl. En dat afbreken gaat ook niet altijd pijnloos. Je hoort wel eens dat hij halverwege helemaal inscheurt of dat er een stuk eigen nagel mee wordt genomen.
Ik heb geen ervaring met acryl, heb zelf namelijk de gel.
Gel schijnt wel iets meer mee te veren bij een tik er tegen aan, maar knapt dus wel iets eerder af.
Weeelkee Laura? Ben nieuwsgierig.
Zo ik ga ff douchen, kop thee en dan mn nest in.
Bah bah er is de hele tijd uitvaart reclame op tv...niet echt gezellig..
Larissa3 schreef:Larissa3 schreef:Ik heb een vraagje.
Ik heb dus acryl nagels maar met de paarden stoot ik me nog al vaak en dat doet echt donders veel pijn.
En dan kan ik mijn vinger ook een dag niet meer recht maken omdat dat zeer doet, en onder enkele nagels zit door het stoten ook een bloeduitstorting.
En nu zit ik te overwegen om over te gaan naar gel nagels, zou dit beter voor mij kunnen zijn?
Zou iemand hier nog op willen reageren?
__Esther__ schreef:TE5 schreef:Tip: er zijn drie CG lakken voor 2 euro minder bij konadnail,
als je toch nog iets wil hebben
Ik wil zelf graag de ECollection Treehugger om die CG's een keer uit te proberen,
maar die is dan weer niet in de aanbieding
Ik heb even genoeg gekregen van bestellen
Met wat voor camera's fotograveren jullie nagels? Met die van mij is het onmogelijk lijkt welMet wit/zwart ging het nog wel maar met de witte stempel, pfoeh krijg gewoon geen duidelijke foto!
Hafjegek!! Mooi hoor. Heel chique"![]()
Laura gaat meteen helemaal losGroot gelijk hoor je geduld is al aardid gestest!

laura1987 schreef:vergeet niet de konad topcoat te bestellen.
deze kan je echt niet missen als je konad stempels heb.

Tinks schreef:Bij veelsieraden.nl heb je gratis verzendkosten als je onder aan het bericht BOKT invult. Anders is het 1 euro per bestelling.
Welke starterset je neemt hangt ook een beetje af van welke imageplate je leuk vind. Dit is per setje anders maar staat wel duidelijk omschreven.
Ok diegene die interesse hebben in de kleur nagellak die ik gisteren hier geplaatst heb. Ik heb er 2 gevonden vandaag en heb ze voor jullie apart gezet. Op = Op helaas. (krijg ze ook niet meer binnen) 2,50 euro per potje.
Deze kleur dus....
We hebben trouwens alweer een tijdje geen thema foto's ontvangen. Ik mis ze. hihi
Uitproberen dus als je niet tevreden bent.
4 is redelijk netjes toch
, maar ik kon het niet laten hier toch een aantal ideeën te spuien.
)
Damber schreef:hellup!!! ik heb altijd onwijs lange nagels (ook laten zien hier in het topic) maar nu ineens barsten mijn nagels... De bovenlaag laat los zeg maar.. kan dat komen doordat ze te vaak gelakt zijn en dus niet goed kunnen luchten? Ik kan echt niet werken met 'stompjes'....

Showpony schreef:Damber schreef:hellup!!! ik heb altijd onwijs lange nagels (ook laten zien hier in het topic) maar nu ineens barsten mijn nagels... De bovenlaag laat los zeg maar.. kan dat komen doordat ze te vaak gelakt zijn en dus niet goed kunnen luchten? Ik kan echt niet werken met 'stompjes'....
ja dat kan heel goed door nagellak komen, het droogt je nagels uit waardoor de lagen van je nagel los kunnen gaan laten of zwakker worden en sneller basten en breken.
Tussen je lakbeurten door je nagels af en toe een paar daagjes 'vrij' geven en verzorgen met een nagelbadje en in de verzorgende nagel gel/olie zetten..
ziet er niet leuk uit...
maar eh waar zit je dan? het is hier nog prachtig weer namelijk hele middag zon en lekker aangename temperatuur.