Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Mariskaa

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:00

Vind het wel gaaf. :j Heb ontzettend veel roze, maar de helft dekt niet. :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:18

ga nu mijn bestelling plaatsen :D
8 china glaze en 2 topcoat van konad.
1 met en 1 zonder glitters.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:39

het is iets minder geworden
8 china glaze met 1 topcoat :)
Heb me weer heerlijk uitgeleefd :D

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:43

Larissa3 schreef:
Ik heb een vraagje. :)

Ik heb dus acryl nagels maar met de paarden stoot ik me nog al vaak en dat doet echt donders veel pijn. :+
En dan kan ik mijn vinger ook een dag niet meer recht maken omdat dat zeer doet, en onder enkele nagels zit door het stoten ook een bloeduitstorting.
En nu zit ik te overwegen om over te gaan naar gel nagels, zou dit beter voor mij kunnen zijn?

Zou iemand hier nog op willen reageren? :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:46

Ik denk dat je morgen antwoord krijg op je vraag.
ik heb namelijk geen idee en zo te zien is er ook bijna niemand meer on hier (zie balk onderin).

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:48

Ik zie het inderdaad. :)
Ik wacht geduldig af tot morgen.

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:52

Ik ben er nog, maar ik weet het niet. :=

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 21:53

Larissa3 gelnagels breken sneller dan acryl. En dat afbreken gaat ook niet altijd pijnloos. Je hoort wel eens dat hij halverwege helemaal inscheurt of dat er een stuk eigen nagel mee wordt genomen.
Ik heb geen ervaring met acryl, heb zelf namelijk de gel. ;)
Gel schijnt wel iets meer mee te veren bij een tik er tegen aan, maar knapt dus wel iets eerder af.
Weeelkee Laura? Ben nieuwsgierig. :D
Zo ik ga ff douchen, kop thee en dan mn nest in.
Bah bah er is de hele tijd uitvaart reclame op tv...niet echt gezellig..

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:07

Iessie schreef:
Larissa3 gelnagels breken sneller dan acryl. En dat afbreken gaat ook niet altijd pijnloos. Je hoort wel eens dat hij halverwege helemaal inscheurt of dat er een stuk eigen nagel mee wordt genomen.
Ik heb geen ervaring met acryl, heb zelf namelijk de gel. ;)
Gel schijnt wel iets meer mee te veren bij een tik er tegen aan, maar knapt dus wel iets eerder af.
Weeelkee Laura? Ben nieuwsgierig. :D
Zo ik ga ff douchen, kop thee en dan mn nest in.
Bah bah er is de hele tijd uitvaart reclame op tv...niet echt gezellig..

Dankjewel!

Ik denk dat ik dan toch maar eens gel nagels ga proberen. :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:16

Larissa3 schreef:
Larissa3 schreef:
Ik heb een vraagje. :)

Ik heb dus acryl nagels maar met de paarden stoot ik me nog al vaak en dat doet echt donders veel pijn. :+
En dan kan ik mijn vinger ook een dag niet meer recht maken omdat dat zeer doet, en onder enkele nagels zit door het stoten ook een bloeduitstorting.
En nu zit ik te overwegen om over te gaan naar gel nagels, zou dit beter voor mij kunnen zijn?

Zou iemand hier nog op willen reageren? :)

ik heb geen flauw idee en ervaring met nepnagels ofzo, vind het zelf niet zo mooi, je kan heel wat doen om je eigen nagels goed te krijgen, kost wel tijd en geduld, gelukkig ben ik gezegend met mooie harde flexibele nagels, die niet snel breken of scheuren en lang worden als ik dat wil.

maar daar heb je natuurlijk niks aan, je kan het altijd eens proberen zou ik zeggen, dan kom je er vanzelf achter.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:18

__Esther__ schreef:
TE5 schreef:
Tip: er zijn drie CG lakken voor 2 euro minder bij konadnail,
als je toch nog iets wil hebben :P

Ik wil zelf graag de ECollection Treehugger om die CG's een keer uit te proberen,
maar die is dan weer niet in de aanbieding :')

Ik heb even genoeg gekregen van bestellen _O-

Met wat voor camera's fotograveren jullie nagels? Met die van mij is het onmogelijk lijkt wel :+ Met wit/zwart ging het nog wel maar met de witte stempel, pfoeh krijg gewoon geen duidelijke foto!

Hafjegek!! Mooi hoor. Heel chique" *D

Laura gaat meteen helemaal los *\o/* Groot gelijk hoor je geduld is al aardid gestest!

ik heb sinds vandaag een nieuw speeltje, helemaal leuk :D

http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... camera.jpg
eigen foto via spiegel

Afbeelding
internetfoto

ik vind hem echt super fijn, legt alles makkelijk vast, me slr is weg, gebruikte hem alleen nog om kleding/nagels etc te fotograferen maar daar was hij te zwaar voor, dus heb deze genomen :D

laura1987 schreef:
vergeet niet de konad topcoat te bestellen.
deze kan je echt niet missen als je konad stempels heb.

ben ik het niet met je eens, ik heb er 1 die bij mn french set zat, en ben er heel blij mee, veegt nooit uit :D

Tinks schreef:
Bij veelsieraden.nl heb je gratis verzendkosten als je onder aan het bericht BOKT invult. Anders is het 1 euro per bestelling.

Welke starterset je neemt hangt ook een beetje af van welke imageplate je leuk vind. Dit is per setje anders maar staat wel duidelijk omschreven.

Ok diegene die interesse hebben in de kleur nagellak die ik gisteren hier geplaatst heb. Ik heb er 2 gevonden vandaag en heb ze voor jullie apart gezet. Op = Op helaas. (krijg ze ook niet meer binnen) 2,50 euro per potje.

Deze kleur dus....

Afbeelding

We hebben trouwens alweer een tijdje geen thema foto's ontvangen. Ik mis ze. hihi

als je er nog 1 hebt ik ik ik ik! waar kan ik bestellen _O-

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 22:19

Collega'tje op mijn werk rijdt ook paard. Zij heeft juist acryl genomen omdat haar nagels niet meer ophielden met afbreken.
En ik kan juist prima uit de voeten met de gel.
Het ligt denk ik ook aan je eigen nagel/vinger. Bij de een blijft acryl beter zitten, bij de andere gel. :) Uitproberen dus als je niet tevreden bent. :)

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:35

even een kleine blonde opmerking tussen door: wat is het thema voor deze maand?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:42

Beroep volgensmij :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:47

Helemaal juist, het thema is beroepen. Maakt niet uit of het je eigen/toekomstige beroep is. Gewoon een beroep.

Ik heb inmiddels 2 potjes nagellak gereserveerd dus waarschijnlijk is het nu alweer op.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:50

ik wil het liefst alle kleuren tinks, maar moet mezelf echt ff op de vingers tikken :)) 4 is redelijk netjes toch :D

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:53

mmm t geeft me niet echt het gevoel van "ja leuk!" deze sla ik even over ;)

daarbij denk ik ook niet dat vrouwe Justitia op mn nagels gaat passen:P

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:10

hellup!!! ik heb altijd onwijs lange nagels (ook laten zien hier in het topic) maar nu ineens barsten mijn nagels... De bovenlaag laat los zeg maar.. kan dat komen doordat ze te vaak gelakt zijn en dus niet goed kunnen luchten? Ik kan echt niet werken met 'stompjes'....

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:10

Ik zit al een tijdje na te denken over themas voor dit soort dingen.
Iets wat hip en fashionable is.
Vergeef me als ik mn boekje te buiten ga :Y) , maar ik kon het niet laten hier toch een aantal ideeën te spuien.
Wat vinden jullie van de volgende themas (misschien voor een volgende wedstrijd?):

- Barbie pink (ik weet het t is voor de hand liggend, maar hij blijft leuk vind ik :P )
- harajuku girls
- new york hype
- bows and ribbons
- pastel pastery
- style icons

of iets in die trant :)

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:12

Damber schreef:
hellup!!! ik heb altijd onwijs lange nagels (ook laten zien hier in het topic) maar nu ineens barsten mijn nagels... De bovenlaag laat los zeg maar.. kan dat komen doordat ze te vaak gelakt zijn en dus niet goed kunnen luchten? Ik kan echt niet werken met 'stompjes'....

ja dat kan heel goed door nagellak komen, het droogt je nagels uit waardoor de lagen van je nagel los kunnen gaan laten of zwakker worden en sneller basten en breken.
Tussen je lakbeurten door je nagels af en toe een paar daagjes 'vrij' geven en verzorgen met een nagelbadje en in de verzorgende nagel gel/olie zetten..

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:22

Zat vandaag op de markt, niet echt op een fijne plek dus het was een beetje rustig. Heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en een colorwheel gelakt. Vond het wel een leuk regenboog effect dus even posten...

Afbeelding

Afbeelding

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:29

Leuk! :)

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:30

Showpony schreef:
Damber schreef:

ja dat kan heel goed door nagellak komen, het droogt je nagels uit waardoor de lagen van je nagel los kunnen gaan laten of zwakker worden en sneller basten en breken.
Tussen je lakbeurten door je nagels af en toe een paar daagjes 'vrij' geven en verzorgen met een nagelbadje en in de verzorgende nagel gel/olie zetten..

ik olie ze regelmatig, maar lak ze dan meestal de volgende dag weer.... kan daar dus aan liggen. Heb nu 5 korte nagels ;( ziet er niet leuk uit...

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:32

kan het trouwens ook aan het weer liggen? ik bedenk me dat als het kouder wordt, mijn nagels ook slechter worden.

om over m'n nagelriemen nog maar even te zwijgen

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 23:33

mooi tinks, die lichtblauw en die rood naast de donkerpaars vind ik prachtig.
di elichtblauw mag je wel vast reserveren voor zondag:p dan komt mn bestelling, hihi..

heb ook af en toe last dat de toplaag op mn nagels bladderd zeg maar, doe er juist lak op om ze te beschermen gaat veel beter met lak als zonder lak. van het weer heb ik geen last behalve dan dat ik witte koude gevoelloze vingers krijg :P maar eh waar zit je dan? het is hier nog prachtig weer namelijk hele middag zon en lekker aangename temperatuur.
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 19-09-09 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt