Vorige week navelpiercing laten zetten, nou begint 'ie een beetje te irriteren.
Klein beetje rood en soms wat meer korstjes en gevoelig. Maar is normaal denk ik na nog maar één week.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Nee ik heb hem tegen beter weten in laten schietenIs me hier toen ook afgeraden maar ik was eigenzinnig. De eerste was zonder problemen verlopen dus waarom de tweede dan niet he
en nu zit ik te kl*ten
Overigens ziet het er naar uit dat het voornamelijk etter is dat er onder zit... Het leek wel een "blaar" dus net met behulp van mijn verpleger-vriendje wat open gemaakt en daar kwam een boel etter uit
bultje slonk spontaan voor de helft
Dus ik weet nog niet zeker of hij er uit zal moeten of dat het idd gewoon de onderhuidse ontsteking is die er gewoon uit moet... Ik kijk het nog even aan samen met vriendje en de piercer en volg hun raad op...
pharagirlke schreef:Helix, maar al een tijd geleden, in het kraakbeen dus.Geen idee of het nog okee gaat komen eigenlijk. Ik weet niet of hij goed gaat groeien als ik hem er nu uit haal. Ik durf hem niet goed uithalen ivm ontsteking... Ben bang dat ik die dan geheel vast ga zetten...
Fiorile schreef:pharagirlke schreef:Helix, maar al een tijd geleden, in het kraakbeen dus.Geen idee of het nog okee gaat komen eigenlijk. Ik weet niet of hij goed gaat groeien als ik hem er nu uit haal. Ik durf hem niet goed uithalen ivm ontsteking... Ben bang dat ik die dan geheel vast ga zetten...
Waarom probeer je geen fucidinezalf (antibioticazalf) 3x per dag dun smeren? Doe ik ook gecombineert met 1x per dag zout spoelen en het gaat al heeeel veel beter. Bijna over! En het was echt goed mis hoor! Een partij gorigheid dat er donderdag de hele dag uitkwam!
chaatje16 schreef:Hoe gaat het je navel piercing eruit zien als je hem er dus uit haalt bij zwangerschap? Ik hoopde van iemand dat er dan wild vlees komt omdat je buik zo dik word en dat niet meer weg trekt en je dus 2 bulten op je buik het staan voortaanweet iemand dit?
Lous schreef:chaatje16 schreef:Hoe gaat het je navel piercing eruit zien als je hem er dus uit haalt bij zwangerschap? Ik hoopde van iemand dat er dan wild vlees komt omdat je buik zo dik word en dat niet meer weg trekt en je dus 2 bulten op je buik het staan voortaanweet iemand dit?
Waarom zou je hem eruit halen? Tegenwoordig worden er al speciale zwangerschapspiercings gemaakt
Lous schreef:chaatje16 schreef:Hoe gaat het je navel piercing eruit zien als je hem er dus uit haalt bij zwangerschap? Ik hoopde van iemand dat er dan wild vlees komt omdat je buik zo dik word en dat niet meer weg trekt en je dus 2 bulten op je buik het staan voortaanweet iemand dit?
Waarom zou je hem eruit halen? Tegenwoordig worden er al speciale zwangerschapspiercings gemaakt