PW: daarom dat ik nu ook (weer maar) eens zo loop te twijfelen over sporten. Denk dat het idd niet zo slim zou om en te sporten en nieuw werk met elkaar te combineren. Misschien idd beter om eerst even om aan mijn nieuwe baan te wennen (zal sowieso al zwaar worden dat vroeg opstaan, lukt me nu al niet en dan is het om 9 u dat ik mijn wekker heb staan
(en zal er nu soms om 5/6u uit moeten, maar ben dan ook lekker vroeg thuis dus dat scheelt dan weer)
En verder gaat het wel, mijn vriend laat duidelijk merken dat hij alles wil doen voor me. Maar ik hou zelf nog enigsinds afstand. Wil hem echt laten voelen hoe hard hij me kwetst door zulke acties, want ga me zelf nooit verlagen tot oog om oog, tand om tand acties. En tijd zal wel uitwijzen hoe ik zelf hier verder mee omga en hoe hij verder doet. Voorlopig zet ik er nog geen punt achter, maar moet echt niet veel meer gebeuren of ik ben er wel klaar mee. Dus zijn eigen lot en dus ons lot ligt in zijn handen zullen we maar zeggen.
Super dat je een leuke avond had bij je schoonouders (en zo lekker onverwachts) !
CIV: en ben je er al uit of je 2 uur gaat rijden ? Is idd lange rit zo alleen als je lange afstanden niet gewoon bent. Dus let op dat je jezelf niet te moe maakt he.
Hoop dat ehet niets te ernstigs blijkt t e zijn bij het ongeboren kindje van je vriendin...
Laatst bijgewerkt door Flappie30 op 29-08-09 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt