Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heb even gespiekt naar je paardje, is nog familie van die van mij (Animo)
Wat fijn dat het rijden zo goed gaat, hou dat gevoel vast. Gaan jullie ook nog springen in de toekomst?
Slaap lekker CIV schreef:het was rustig hier vanavond maar hopelijk is dat een goed teken, al vrees ik van nietSlaap lekker
. Is in mijn ogen ook helemaal géén excuus om zo te doen als het rustig is op je werk. Ik zit al 4 maanden thuis naar de muren te staren bij wijze van spreken, maar geen haar dat er aan denkt om contact met wildvreemde mannen te gaan zoeken... Dus weet het ook even niet meer. Het is allemaal zo dubbel. Hij zou echt door vuur voor mij gaan (bij wijze van) en dan doet hij wel zulke dingen als hij eens niet genoeg afleiding heeft.
Vond het zo lief, dat ga ik opsturen. Ook nog iets moois gekocht voor mn ma in der huis. Heb er wel een goed gevoel bij, zo allemaal. Vanavond misschien bij buren om de koffie, dit vragen ze al sinds mn vriend weg is en gisteren kwamen ze weer dus we moeten het toch maar eens doen.

Zometeen weer even sporten. Heb er niet zo'n zin in, maar als ik er zo ben is het wel lekker. Ben je trouwens al in het boekje begonnen en wat vind je er van?
. Wil misschien wel ergen shet gevoel krijgen dat dit niet normaal is in een relatie. Denk soms wel nl dat ik het allemaal overdrijf, maar dan zie ik door jullie reactie dat jullie er ook zo over denken.
Hoe was het bij Garuna? Weer zo'n goed gevoel over? 
(en zal er nu soms om 5/6u uit moeten, maar ben dan ook lekker vroeg thuis dus dat scheelt dan weer)