vanmorgen de 72,1 op de weegschaal!!!!!!!! niet de 70kg die ik wilde wegen bij vertrek naar griekenland maar ach.... hier kan ik wel mee leven! nu weeg ik pas weer bij terugkomst volgende week donderdag!
Trouwens ik zit aan de cristal clear.. nu een weekje ofzo en daarnaast gewoon normaal water of lichte-ranja. Eerder was het water en icetea en dan vaak veel te weinig op een dag in totaal. Maar ik cristal clear nu wel echt zo goed als ik denk??
Imaginaerum
Geplaatst: 18-08-09 22:31
Van dat light spul? Hmm, er is mij eens verteld niet meer dan 1 of 2 glazen per dag ivm. aspartaan (ofzoiets, iets in die richting qua spelling/uitspraak). Water is het beste voor zover ik weet.
kebie
Geplaatst: 18-08-09 22:45
Wauwww Flettie, daar heb je het dan maar mooi voor gedaan!!! Gefeliciteerd
Mies en passant ook een mooi resultaat door al het rondhollen
Ik groet jullie dames! Ik heb het net gehaald (-20,1 kg ) en ga het er de komende weken waarschijnlijk weer fijn aan eten Succes jullie! En met name ook Suzanne succes!
Oke... dan worden het 2 glazen van dat en 1tje ranja en rest water... dan water maar koud zetten in de koelkast.. hopen dat ik het aantal liters haal, vergeet zo vaak te drinken en word dan in de nacht wakker van de dortst, heel fout.
Joonsel
Geplaatst: 19-08-09 11:30
Wat je ook kunt doen: Prikwater met een beetje citroen erin. Ik drink eigenlijk bijna alleen prikwater, gewoon water is zo 'saai'.
keebs proficiat met je 20 kilo grens en fijne vakantie
De mijne zit er bijna op.... Maandag er weer streng tegenaan... Heb de schade nog niet durven bekijken maar heb me echt een paar weken flink misdragen..........
Zoo, ik ben inmiddels alweer een week terug. Ben deze week gelukkig weer wat afgevallen. 300 gram en dat terwijl ik niet heel streng ben geweest. Zo heb ik gister 2 ijsjes op.
O: 3 crackers en glas optimel T: Peer L: 3 bb met slankie, bakje yoghurt met muesli T: 100 calorieen zakje van kelogs T: Bifidus yoghurt en cracker A: Turks gerecht met rijst T: 2 stukken fruit
B: Ga vanavond flink stuk met de hond wandelen als het wat koeler is..
Deau
Geplaatst: 19-08-09 16:10
muppetmayo, vertel wat over jezelf en wat je precies eet op een dag..
muppetmayo
Geplaatst: 19-08-09 16:18
Zal me even voorstellen ik dacht ik wacht even, misschien willen jullie helemaal niet dat ik meepost
Marjolein, 25 jaar. 1.85 lang en op het moment 74 kg. Dat klinkt niet als teveel, maar voel me er niet lekker bij. Ik kom van de ruim 85 kg af na een knie operatie. in ongeveer een jaartje tijd dus ruim 10 kilo afgevallen, en nu op weg naar het laatste beetje, maar in je eentje is het laatste beetje toch lastig. Ik wil uiteindelijk naar 70 kg.
Mijn gemiddelde dag:
O: glas sap, en als het lukt een bakje yoghurt (na een bijna een jaar proberen wordt ik nog iedere ochtend misselijk en last van mn maag met ontbijt) T: een reep (muesli of happers oid) of een zakje kellogs breaks M: 3 boterhammen of crackers met 20+ kaas of 20+ smeerkaas, mager beleg etc, met een stuk fruit of komkommer. T: Een appel of reep A: Aardappetjes, groente en vlees, of pasta oid T: Een koekje of een pak crackertjes, en af en toe een zakje chips (als ik daar nou toch eens vanaf kan blijven hihi)
Verder probeer ik een paar keer per week een stuk te skaten, of met mn paardje te wandelen (ernaast) alleen die is nu kreupel dus dat gaat even niet
Imaginaerum
Geplaatst: 19-08-09 16:58
Welkom Marjolein!
CoSa
Geplaatst: 21-08-09 10:38
Ondanks de stilte in het topic wil ik jullie goed nieuws meedelen: vanmorgen gewogen en ben nu 20,2 kilo afgevallen! Heb nu een BMI van 29. Nog een dikke 10 kilo en ik ben tevreden!