Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:12

Hmm, ruzie :P ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:12

Nee, benen scheren :Y)
Doen we dan samen op de badrand haha. :')
We willen morgen beide 't zelfde jurkje aan.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:13

Hahahaha, succes :')

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:14

Hahaha, die had ik niet zien aankomen :+. Dat is nou iets wat ik nóoit met mijn zus zou doen.

Ik ga trouwens mn bed in, ofja dat lig ik eigenlijk al. Ik ga slapen xD.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:15

Nee ik ook niet hahahaha :+

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:26

Rebeccaa schreef:
Ja, en ik heb zoiets na 1 dropje; Fock it. Ik ben nu toch al dik en dan eet ik de hele zak leeg..

Dit herken ik echt zo erg he -O-
Ben hier al een tijdje niet geweest..
Vandaag wel wat drop-winegumdingen op, en wat chocola.. fout. En een heleboel andere dingen.. :\

Overigens, waar ik heel erg last van heb.. ontbijt is het belangrijkste, maar als ik 's ochtends normaal ontbijt heb ik de hele dag trek. Als ik 's ochtends wat minder eet heb ik dat helemaal niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:44

Ik heb vandaag qua slechte dingen alles op.. chocola, mac donalds, kroketten, cola, koekjes.. :=

Nou, het is een wáaaar bloedslagveld geworden. :=

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:55

Ach, morgen weer een nieuwe kans.

Ik heb vandaag ook mcdonalds gegeten, popcorn, koekjes..En dan morgen weer gezond verder. Ik ga nu naar bed, ik zit al illegaal achter de pc.

:wave:

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:16

Ik ga morgen met Tjalk (Roos) meeten :):)

__rosalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:33

meiden... ik zit dit topic even door te lezen en schrik er een beetje van jullie denken echt verkeerd over jezelf.
het lijkt heel onschuldig wat jullie doen maar pas alsjeblieft op!!
zo onschuldig ben ik ook ooit begonnen op jullie leeftijd maar het fijt dat jullie nu al bezig zijn met wat jullie eten op een dag is niet goed.

zelf heb ik jaren lang anorexia gehad en het begon zo onschuldig als bij jullie.. hou er alsjeblieft mee op en ga gewoon 3x per week sporten, niet meer want 3x per week is voldoende voor jullie leeftijd.
je lichaam groeit nog je krijgt nu vormen en dan kan het lijken dat je wat dikker wordt (wat jullie niet eens zijn) dat trekt vanzelf weer bij!

denk echt na over de gevolgen van dit alles!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:38

eens met bovenstaand :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:17

Rebeccaa schreef:
Ja, en ik heb zoiets na 1 dropje; Fock it. Ik ben nu toch al dik en dan eet ik de hele zak leeg..

dit heeft nergens iets mee te maken.. Ik lees dat je veel macdonalds eet. Dat heeft niet alleen te maken dat je dikker wordt, maar dat het daar boven op ook nog eens hardstikke ongezond is. Ik ben tegen afvallen op deze leeftijd maar wel voor het gezonder eten van jullie. Je mag best een keer zondigen op een dag, maar blijf niet aan de gang. Eet meer groente fruit, en voedingsrijke maaltijden. Ga sporten, en verban jezelf van de McDonalds, want dat is echt heel erg slecht. Zet die dropzak niet aan de kant voor je figuur, maar voor je toekomst.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:30

__rosalie__ schreef:
meiden... ik zit dit topic even door te lezen en schrik er een beetje van jullie denken echt verkeerd over jezelf.
het lijkt heel onschuldig wat jullie doen maar pas alsjeblieft op!!
zo onschuldig ben ik ook ooit begonnen op jullie leeftijd maar het fijt dat jullie nu al bezig zijn met wat jullie eten op een dag is niet goed.

zelf heb ik jaren lang anorexia gehad en het begon zo onschuldig als bij jullie.. hou er alsjeblieft mee op en ga gewoon 3x per week sporten, niet meer want 3x per week is voldoende voor jullie leeftijd.
je lichaam groeit nog je krijgt nu vormen en dan kan het lijken dat je wat dikker wordt (wat jullie niet eens zijn) dat trekt vanzelf weer bij!

denk echt na over de gevolgen van dit alles!

Monnie_ schreef:
Rebeccaa schreef:

dit heeft nergens iets mee te maken.. Ik lees dat je veel macdonalds eet. Dat heeft niet alleen te maken dat je dikker wordt, maar dat het daar boven op ook nog eens hardstikke ongezond is. Ik ben tegen afvallen op deze leeftijd maar wel voor het gezonder eten van jullie. Je mag best een keer zondigen op een dag, maar blijf niet aan de gang. Eet meer groente fruit, en voedingsrijke maaltijden. Ga sporten, en verban jezelf van de McDonalds, want dat is echt heel erg slecht. Zet die dropzak niet aan de kant voor je figuur, maar voor je toekomst.

_/-\o_

Probeer het ook al een tijdje duidelijk te maken..

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:31

Moiryn schreef:

Ik heb vandaag ook mcdonalds gegeten, popcorn, koekjes..En dan morgen weer gezond verder. Ik ga nu naar bed, ik zit al illegaal achter de pc.

En als je morgen weer niet normaal en gezond hebt gegeten.. Denk je dit dan weer?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:33

Gister heb ik het wel heul slecht gedaan.. ;(
Vandaag extra streng zijn voor mezelf :)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:43

Wat bedoel je met extra streng? Wat ben je van plan om vandaag binnen te nemen?

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:30

xChantal94 schreef:
Ik ga morgen met Tjalk (Roos) meeten :):)

we wonen toevallig dicht bijelkaar word echt gezellig! :D

onder afvallen versta ik gewoon: Gezonder eten en wat meer sporten en of meer bezig zijn en niet achter de tv zitten

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:33

K_im schreef:
Moiryn schreef:

En als je morgen weer niet normaal en gezond hebt gegeten.. Denk je dit dan weer?

Nee. Want ik zorg er wel voor dat ik dan zo gezond mogelijk eet. En als ik zeg dat ik gezond ga eten doe ik het ook.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:36

Ik ga nooit naar de McDonalds oid, heb een hekel aan fastfood en chips. Dat heb ik dan wel weer mee :)
En chocola/snoep/whatever eet ik zelf niet meer, dat neem ik nu alleen als ik bijv. met een vriend ofzo ben.. dan vind ik het zo l*llig als ik er een beetje bij ga zitten op een worteltje te knagen ofzo := Maar dan probeer ik niet veel te nemen.
*is weer wat positiever dan midden in de nacht gelukkig*

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:42

Ik ben zelf ook niet zo'n MCDonalds fan, vind alleen de MCFlurry en de MCKroket (wel zonder saus) erg lekker. Hou helemaal niet van hamburgers enzo.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 14:51

Heey meiden
hoe ist hier?

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:02

Ik ga eigelijk nooit naar de MC Donalds omdat ik geen vlees eet en op alleen een klein beetje friet kan ik niet leven.Kirstjuuh ik ben roos

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:48

Ik ga zo een appeltaart bakken..........

Meestal doe ik dat alleen om zo veel mogelijk van het deeg te eten :P Dan maak ik ook meestal stiekem meer (meer boter en suiker enzo door het deeg) zodat ik lekker veel kan eten.

Zou dat erg zijn voor 1 keer? Meestal eet ik me misselijk aan het deeg enzo, ik voel me nu al slecht :+

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:51

Gezond is het niet en een klein stukje kan geen kwaad. Maar past het bij wat je wil bereiken? Eet je verder vandaag al redelijk gezond?

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:10

AAaaah wat heb ik nou gedaan :(

Ik ben er helemaal misselijk van, lijkt wel alsof ik moet kotsen..

Voor de rest had ik vandaag 3 volkoren boterhammen en 1 witte boterham met halvarine en 1 plakje kaas op, en dus heel veel deeg en appel met veel suiker en kaneel :(

Zo meteen nog wentelteefjes met suiker en kaneel eten (wij halen nooit de korstjes eraf). Wat is een goed aantal wentelteefjes wat nu bij de rest past zodat ik niet té veel ongezonde dingen eet?