Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Ja, en ik heb zoiets na 1 dropje; Fock it. Ik ben nu toch al dik en dan eet ik de hele zak leeg..
Rebeccaa schreef:Ja, en ik heb zoiets na 1 dropje; Fock it. Ik ben nu toch al dik en dan eet ik de hele zak leeg..
__rosalie__ schreef:meiden... ik zit dit topic even door te lezen en schrik er een beetje van jullie denken echt verkeerd over jezelf.
het lijkt heel onschuldig wat jullie doen maar pas alsjeblieft op!!
zo onschuldig ben ik ook ooit begonnen op jullie leeftijd maar het fijt dat jullie nu al bezig zijn met wat jullie eten op een dag is niet goed.
zelf heb ik jaren lang anorexia gehad en het begon zo onschuldig als bij jullie.. hou er alsjeblieft mee op en ga gewoon 3x per week sporten, niet meer want 3x per week is voldoende voor jullie leeftijd.
je lichaam groeit nog je krijgt nu vormen en dan kan het lijken dat je wat dikker wordt (wat jullie niet eens zijn) dat trekt vanzelf weer bij!
denk echt na over de gevolgen van dit alles!
Monnie_ schreef:Rebeccaa schreef:Ja, en ik heb zoiets na 1 dropje; Fock it. Ik ben nu toch al dik en dan eet ik de hele zak leeg..
dit heeft nergens iets mee te maken.. Ik lees dat je veel macdonalds eet. Dat heeft niet alleen te maken dat je dikker wordt, maar dat het daar boven op ook nog eens hardstikke ongezond is. Ik ben tegen afvallen op deze leeftijd maar wel voor het gezonder eten van jullie. Je mag best een keer zondigen op een dag, maar blijf niet aan de gang. Eet meer groente fruit, en voedingsrijke maaltijden. Ga sporten, en verban jezelf van de McDonalds, want dat is echt heel erg slecht. Zet die dropzak niet aan de kant voor je figuur, maar voor je toekomst.
K_im schreef:Moiryn schreef:Ach, morgen weer een nieuwe kans.
Ik heb vandaag ook mcdonalds gegeten, popcorn, koekjes..En dan morgen weer gezond verder. Ik ga nu naar bed, ik zit al illegaal achter de pc.
En als je morgen weer niet normaal en gezond hebt gegeten.. Denk je dit dan weer?