me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:07

Mp, inderdaad hopen dat het dan opgelost is!

Ik ben ook nog nooit in het buitenland geweest. Ik heb vanmiddag eventjes een uurtje liggen slapen. Had vannacht zo slecht geslapen dat ik echt doodmoe was. En mijn vriend heeft op dit moment eindgesprek en als dat goed gaat is ie geslaagd voor z'n PABO, dus geeft ie vanavond een feestje en dan wil ik wel beetje fit zijn ;)
Verder zit ik ook lekker in de schaduw, in de zon is het niet uit te houden.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:18

Ik heb voor ik ziek werd erg veel gereisd (gelukkig!) en kon altijd aardig goed tegen kou en warmte.
Duitsland, Denemarken, Griekenland, USA, Frankrijk, Spanje.
Mijn laatste vakantie was in 2000 2 weken op Kreta, bloedheet (en geen airco in hotel -> lakens nat en in de koelkast voor 's nachts..) maar inderdaad ander soort warmte (Frankrijk en Spanje is te lang geleden, vond US oost en west kust wat weer betreft niet heel anders)

Weet niet of ik beter tegen ander soort warmte zou kunnen, maar reizen wil sowieso niet.
(where is Soctty when you need him ;) )

Nu in NL is het me in ieder geval te warm, heb vanochtend even buiten gezeten onder de parasol met zonnebril en petje, was wel lekker even maar niet heel lang vol te houden.
Dus ik lig de rest van de dag al binnen, beneden is het gelukkig aardig koel :)
Luchtdruk doet sinds een uur ook raar dus ik denk dat er regen en/of onweer aan komt ook...

MissP - hoop dat je morgen in de airco aan het werk kan!

Marilla - leer ze!

Helderder

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:27

@MP; oei arme collega. Hopelijk tref jij het morgen beter!

'Hoor' eigenlijk al een uur op mijn bed te liggen maar ik ga voorlopig nog door met leren. Morgenvroeg weer een toets en sommige stof heb ik nog niet eens één keer bekeken. Dit heb ik echt een jaar niet gedaan, maar ik wil morgen die toets halen anders hou ik geen vakantie meer over (herkansingen zijn begin augustus al en dergelijke). Dan kom ik nog liever hier een week van bij... Dus ik ga er weer tegenaan. Voor jullie; welterusten!

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 08:00

Succes Paula met je toets!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:39

Ruim gehaald!!! *\o/* Nu aan een essay werken.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:41

Wauw super meid!!!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:59

Paula schreef:
Ruim gehaald!!! *\o/* Nu aan een essay werken.

whoehoe, gefeliciteerd!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 10:12

Dank! Stel je voor dat ik mijn P in 1 jaar haal. Alles is nog mogelijk. :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:32

+:)+ Gefeliciteerd Paula *\o/* *\o/* *\o/* prestatie hoor...

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:55

Gefeliciteerd Paula!!

(en ja, ik ben nog 'wakker' ;) Bergje advertenties op marktplaats gegooid en dat 'moest' even af van mezelf..)

Heeft er nog iemand belangstelling voor:
M.E. Chronic fatigue syndrome, a practical guide, van Thorsons health
Engelstalig.
Hele berg informatie en info over wat wel/niet doen.
Afbeelding
Tegen verzendkosten (moet even kijken of hij door de brievenbus past voor een paar postzegels, anders 7.50 met DHL, afhalen kan ook.)
Duidelijk gelezen (ik heb hem van een vriendin in Engeland gekregen die ook ME heeft, en die heeft hem weer van....)

Ik ga even een poosje KO nu denk ik.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 07:41

Medische boeken in het engels vind ik pittig om te lezen, dus hier geen interesse.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 09:08

Paula, wat super zeg, gefeliciteerd!!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te posten, behalve dat het al vanaf maandag aardig goed met mij gaat. Ik ben aardig fit en doe nog aardig wat voor mijn doen. Maar ik ga niet te ver. Gewoon rustig lekker bezig en op tijd toch nog m'n eigen terugtrekken en wat rustig doen.
Gisteravond zonder moeite tot 12 uur opgebleven (was samen met m'n vriend thuis) en voel het nu ook niet. Ik hoop dat dit nog lang vol blijf houden, want aan dit gevoel kan ik wel wennen! :D

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:05

@Marilla; lekker hoor dat het goed gaat!

Wat is het benauwd hé. :oo Zo gigantisch drukkend hier.
Met mij gaat het ten opzichte van vorig jaar toch ook echt een stuk beter. Hele drukke weken gehad en ik heb wel spierpijn en een beetje niet lekker, maar echt die uitgeputheid is veel minder. Hopelijk blijft dat zo doorgaan in deze vakantie, kan ik eindelijk weer wat plannen uitvoeren die ik al zo lang wil doen. :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:15

Ik heb denk ik wel interesse in je boek! Engels vind ik zelf heel lastig nu ik zo moe ben, maar mijn vriend is heel goed in engels dus dat moet geen probleem zijn!
Waar woonde je ook alweer? Volgensmij redelijk in de buurt toch?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:18

Boek gaat naar MP :)
En verder vind ik het te warm en broeierig.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 17:18

Klopt het is echt smerig. Heb vanochtend nog even in de zon gezeten maar daarna snel naar binnen gegaan want werd helemaal niet lekker (En daar merk ik toch het verschil, kon er vroeger vét goed tegen)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:26

Hier ook broeierig warm :+ blegh gelukkig mijn plafondventilator weer aan de praat gekregen :P

Verder gaat het met werk gewoon niet goed,er is minder werk dan 's morgens en toch trek ik het niet.Hoop oude klachten zijn weer terug. In een week 2kg afgevallen omdat ik te misselijk ben om te eten...slecht slapen,'s nachts weer veel uren wakker en geen energie om nog wat te doen aan het einde van de dag,vanmorgen op de heenweg bijna mijn halte gemist omdat ik toch even een paar seconden was weggezakt.Om nog maar te zwijgen over de volgende dag... :n
Deze week maar weer eens wat gesprekken gaan voeren.

Voordeel is wel dat ik toch wat moest afvallen en ik niet zoveel hoef in te kopen,lekker goedkoop :P :D

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:03

Doe je het hele jaar zo je best op school, ondanks die ver***** vermoeidheid, stamp je overal doorheen, leert altijd keihard, heb je een stage gelopen waarbij ik daarnaast geen leven meer had... Zak ik op de allerlaatste maar zo belangrijke toets. En niet zomaar, nee ik kwam niet eens in de buurt van wat ik moest hebben. Kan hem na de vakantie wel gaan herkansen maar ik zie het niet gebeuren dat ik hem dan ineens wel haal. Het is namelijk een toets waarbij het puur aankomt op je lange termijn geheugen (voortgangstoets), en ja dat heb ik dus niet. Bah, heb zolang toegeleefd naar vandaag omdat ik dan bijna klaar ben met school (moet nu alleen nog een verslag maken), maar de stemming is behoorlijk bedorven. :o

Goed, verder gaat het prima. :D Even zinken in zelfmedelijden en na de vakantie maar weer proberen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:53

Wat een hitte, godallemachtig niet normaal.
Deze koukleum zweet zich nu soms de pan uit.
Hete vochtige bussen en treinen.
Heerlijke hoofdpijn. Oogjes hebben weer een eigen wil.

Ik heb nu behoefte aan 2 dingen:
Zwemmen (afkoelen) en dan naar dromenland vertrekken.

@ Paula, balen!!
Tuurlijk haal je de 2e kans wel, komop!
Je weet nu hoe het tentamen er uit kan zien, geeft je een voordeel!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:55

De proeftoets was precies hetzelfde, en daar had ik 2 van de 100 vragen bij goed... :o Dus een voorproefje had ik al gehad... (stond echt met open mond naar het scherm te staren hoe ik het voor elkaar had gekregen om zo laag te scoren :+ ).

Ja echt warm he! Meer dan zwemmen gaat niet lukken.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:07

hallo allemaal.
nou operatie zit er op we zijn nu twee weken verder en ik ben nog steeds niks.M.E en narcose gaat niet samen wat ben ik verrot.operatie ging bijna niet door ik lag daar klaar voor naar de o.k te gaan gingen ze koorts meten en ja hoor 39 graden koorts.maar na 25 min overleg is het toch door gegaan.tijdens me operatie is me hartslag 2 keer heel hoog geweest dus hebben ze in moeten grijpen.hun vinden het beter dat ik ook nu hier naar de cardioloog ga en dus niet meer naar amsterdam zelf vind ik dat ook wel beter want het gaat niet zo goed met me hart.verder heb ik heel veel pijn gehad en nog steeds.en weten ze niet of ze alles hebben gezwel zat ook al aan me lymfeklieren dus die hebben ze der ook uit gehaalt waar door ik dus een drain kreeg en moest blijven.verder heb ik nog steeds zwellingen en kneuzing in me nek en hals.dat gaat nog wel 4 weken duren voor dat allemaal weg is.maar ik ben dus echt heel moe slaap bijna 18 uur achter elkaar.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:19

Paula schreef:
De proeftoets was precies hetzelfde, en daar had ik 2 van de 100 vragen bij goed... :o Dus een voorproefje had ik al gehad... (stond echt met open mond naar het scherm te staren hoe ik het voor elkaar had gekregen om zo laag te scoren :+ ).

Ja echt warm he! Meer dan zwemmen gaat niet lukken.

Oeioei, ja moe denk ik?

Pfa ja, nog 1,5 week stage, whoehoe!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:20

miss_kippie schreef:
hallo allemaal.
nou operatie zit er op we zijn nu twee weken verder en ik ben nog steeds niks.M.E en narcose gaat niet samen wat ben ik verrot.operatie ging bijna niet door ik lag daar klaar voor naar de o.k te gaan gingen ze koorts meten en ja hoor 39 graden koorts.maar na 25 min overleg is het toch door gegaan.tijdens me operatie is me hartslag 2 keer heel hoog geweest dus hebben ze in moeten grijpen.hun vinden het beter dat ik ook nu hier naar de cardioloog ga en dus niet meer naar amsterdam zelf vind ik dat ook wel beter want het gaat niet zo goed met me hart.verder heb ik heel veel pijn gehad en nog steeds.en weten ze niet of ze alles hebben gezwel zat ook al aan me lymfeklieren dus die hebben ze der ook uit gehaalt waar door ik dus een drain kreeg en moest blijven.verder heb ik nog steeds zwellingen en kneuzing in me nek en hals.dat gaat nog wel 4 weken duren voor dat allemaal weg is.maar ik ben dus echt heel moe slaap bijna 18 uur achter elkaar.

Wow, ik schrik hier eigenlijk een beetje van.
Heftig! Beetje gekke vraag: maar was dat gezwel wel goedaardig?
Beterschap Misskippie, heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 17:42

miss_kippie - fijn om een berichtje te lezen!
Wat vervelend dat je zo'n last van de operatie(s) en narcose hebt!!
Hebben ze een pacemaker geplaatst nu (en staat die al aan?)
En ook hier de vraag - heb je al uitslag van wat voor gezwel het was?
Rustig aan meis!

Paula - vakantie 'vieren' en dan hopelijk de her wel halen!

Verder: te. warm.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 17:53

Heftig Miss_kippie! Beterschap en sterkte!! :(:)

Haha ik sta in de krant, alleen heb zelf die krant niet dus kan de foto's enzovoort niet zien. Best frustrerend want iedereen sms't wel hoe grappig het eruit ziet enzovoort. :+