Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:En zag hier pijn over een tattoo op de ruggegraat? Lijkt me HELS!
Heb een tattoo in m'n zij en toen werd me al gevraagd of ik het héél zeker wist, want er liepen 3 mensen in die shop rond met een halve tattoo in hun zij. De lijnen gingen nog, tot hij met schaduwen ging werken, werd er haast moordlustig van!
_Diesel schreef:Mag ik hier zomaar even binnenvallen en een vraag stellen?
Ik laat binnenkort een navelpiercing zetten, en ben nu vast op zoek naar wat moois, omdat het toch in het begin een half jaar moet blijven zitten. Is het het slimst om dan te kiezen voor chirugisch staal, of is zilver of goud net zo goed? Heb namelijk hele mooie zilveren gezien....
marlies85 schreef:Omdat het voor de verse wond behoorlijk agressief kan werken waardoor je juist problemen kunt krijgen.
Zeezout is het beste te gebruiken bij piercings die onstoken zijn on flink ge-irriteerd zijn.
_Diesel schreef:Mag ik hier zomaar even binnenvallen en een vraag stellen?
Ik laat binnenkort een navelpiercing zetten, en ben nu vast op zoek naar wat moois, omdat het toch in het begin een half jaar moet blijven zitten. Is het het slimst om dan te kiezen voor chirugisch staal, of is zilver of goud net zo goed? Heb namelijk hele mooie zilveren gezien....
pharagirlke schreef:ik kreeg gewoon een rijtje met piercings voor mij, dat waren gewoon staafjes met een bolletje van boven en van onder een bolletje met een "diamantje" in. En dan konk verschillende kleuren kiezen...mocht niet kiezen voor vlindertjes oid
_Diesel schreef:Ik heb dr eentje besteld, die neem ik gewoon mee dan. Als t mag laat ik die dr in zetten, en anders kan het een half jaar later alsnog