[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:34

Tongpiercings met een piercing erin? Clown Zo'n ringetje eraan? Vind dat zo SM achtig. Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:48

nee geen ringetje...een staafje

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:54

Ik las dat het niet goed is om in het begin met zeezout te spoeln (navelpiercing) Ik doe dat al wel vanaf het begin en ik vind het veel handiger en lekkerder werken dan Unicura. Zeep van unicura krijg ik er lastig uit en dan moet ik alleen maar veel aan mijn piercing frunniken.

Waarom zou het niet goed zijn om te spoelen met zeezout in het begin?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:57

Omdat het voor de verse wond behoorlijk agressief kan werken waardoor je juist problemen kunt krijgen.

Zeezout is het beste te gebruiken bij piercings die onstoken zijn of die flink ge-irriteerd zijn.
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 13-01-09 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:59

Ik heb zeezout ook gebruikt bij nieuwe piercings en nooit problemen gehad, vind het echt gezeik om niks.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:04

Mag ik hier zomaar even binnenvallen en een vraag stellen? Bloos

Ik laat binnenkort een navelpiercing zetten, en ben nu vast op zoek naar wat moois, omdat het toch in het begin een half jaar moet blijven zitten. Is het het slimst om dan te kiezen voor chirugisch staal, of is zilver of goud net zo goed? Heb namelijk hele mooie zilveren gezien....

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:05

Quellian schreef:
En zag hier pijn over een tattoo op de ruggegraat? Lijkt me HELS!
Heb een tattoo in m'n zij en toen werd me al gevraagd of ik het héél zeker wist, want er liepen 3 mensen in die shop rond met een halve tattoo in hun zij. De lijnen gingen nog, tot hij met schaduwen ging werken, werd er haast moordlustig van!

Ik heb er zelf eentje over mijn ruggengraat heenlopen, maar ik vond het nog wel meevallen hoor. Ik vond het eerder irritant worden, naarmate hij naar de ''zijkanten'' ging. De hoofdlijn zegmaar, van mijn tattoo loop over mijn ruggengraat en de andere stukjes vd tattoo die lopen een beetje naar de zij en naar boven etc Tong uitsteken . Wil evt wel een foto plaatsen Lachen

Anthea; Die ''pilletjes-piercing'' wil ik ook en die zoek ik al een tijdje, vind ze echt heel grappig. Bloos Bij ons in Deventer hadden ze die niet, dus ben nog op zoek. Mocht jij wat weten ofzo, wil je dan een pmtje sturen?

_Diesel; Ik denk dat ze bij de piercingshop gewoon hun staafjes gebruiken (weet niet precies welke), maar die kun je er het beste in laten zitten, totdat ie genezen is. Daarna kun je altijd nog een ander staafje erin doen Lachen Excuse me if i'm wrong Bloos

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:07

_Diesel schreef:

Ik laat binnenkort een navelpiercing zetten, en ben nu vast op zoek naar wat moois, omdat het toch in het begin een half jaar moet blijven zitten. Is het het slimst om dan te kiezen voor chirugisch staal, of is zilver of goud net zo goed? Heb namelijk hele mooie zilveren gezien....

Eigenlijk kun je kiezen wat je zelf mooi vindt.Alleen moet je met chirurgisch staal even opletten.In CS zit een kleine hoeveelheid nikkel, en daar kan niet iedereen tegen.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:12

Dus zilver zou gewoon kunnen?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:17

marlies85 schreef:
Omdat het voor de verse wond behoorlijk agressief kan werken waardoor je juist problemen kunt krijgen.

Zeezout is het beste te gebruiken bij piercings die onstoken zijn on flink ge-irriteerd zijn.

waarom werkt het aggesief volgens jou dan??? Ik vond het zelf juist wel handig omdat de wond nog zo vers is en dus veel makkelijker bacterien op kan nemen...

_Diesel... als het goed is mag je tegenwoordig allen maar met titanium piersen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:26

_Diesel schreef:

de eerste piercings zijn vaste dacht ik? (of ik heb altijd gewoon mogen kiezen uit een aantal kleuren, en bij de laatste kreegk gewoon 12mm staafje in met twee bolletjes. )

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:26

Pff.. lastig zeg! Ik wil eigenlijk niet daar pas iets uitzoeken, want ik ben nogal kritisch Knipoog Maar vind het ook zonde om iets te bestellen wat pas over een half jaar in kan...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:27

ik kreeg gewoon een rijtje met piercings voor mij, dat waren gewoon staafjes met een bolletje van boven en van onder een bolletje met een "diamantje" in. En dan konk verschillende kleuren kiezen... Nagelbijten / Gniffelen mocht niet kiezen voor vlindertjes oid Nagelbijten / Gniffelen

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:30

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:36

pharagirlke schreef:
ik kreeg gewoon een rijtje met piercings voor mij, dat waren gewoon staafjes met een bolletje van boven en van onder een bolletje met een "diamantje" in. En dan konk verschillende kleuren kiezen... Nagelbijten / Gniffelen mocht niet kiezen voor vlindertjes oid Nagelbijten / Gniffelen

Haha, dat had ik ook, met mijn navelpiercing! Lachen
heb er een gekozen met een doorzichtig steentje Lachen

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:04

Ik heb dr eentje besteld, die neem ik gewoon mee dan. Als t mag laat ik die dr in zetten, en anders kan het een half jaar later alsnog :P

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:48

Ik heb die die complete verzorgingssetje besteld, en zo'n satijnenzakje! morgen is die denk ik binnen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:18

_Diesel schreef:
Ik heb dr eentje besteld, die neem ik gewoon mee dan. Als t mag laat ik die dr in zetten, en anders kan het een half jaar later alsnog :P

mijn piercer steekt er alleeen titanium in als eerste piercing.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:22

ja de mijne dus ook.... Er zit nu dus ook Titanium in...

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:24

de shop waar ik mijn piercings heb laten zetten doen het zelfs voor een lagere prijs wanneer ze met CS piercen :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:07

_Diesel schreef:

:n geen enkele piercer zal dat doen. ze hebben altijd piercings waar je uit mag kiezen, gewoon normaal staafje met een bling bling steentje in allerlei kleuren :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:23

Ik zit er over te denken om 2 dermal anchor ( ik weet niet eens hoe je het juist schrijft :') ) te nemen. :)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:30

Dan moet ik dr een half jaartje mee wachten ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:50

CS zou ik sowieso niet riskeren := Maar ik ben dan ook alergisch voor nikkel dus dat ligt daar aan :o Als ik binnen kom en ik zeg "kwil geld uitgeven" dan zegt mijn piercer: "daar ligt alles met titanium :')" En hij waarschuwt rustig dat er in de hangertjes nikkel zit :j Toen ik eentje koos met hangertje, heeft hij extra nagekeken of er echt geen nikkel in zat voor hij bestelde :j