Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floortje1988 schreef:Pieteritus, wat vreselijk voor je zoontje en natuurlijk voor de hele familie. Probeer er toch lekker wat van te maken dit weekend. Een hoop leuke spelletjes kunnen ook hartstikke gezellig zijn.Wat is het eigenlijk precies wat hij heeft?
Lammie, wat erg weer. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Kunnen werken na 2 uurtjes slaap en een fikse aanval zou mij echt niet gelukt zijn! Dan zou ik waarschijnlijk die zelfde middag nog een aanval hebben gekregen...
Ik herken het overigens wel, dat je je chagerijnig kunt voelen voor een aanval. Maar dat kan ook te maken hebben met dat ik me dan sowieso al niet echt lekker voel.
Floortje1988 schreef:Ja, ik ken het gevoel ook wel. Ik lig dan soms in bed, maar een paar uurtjes slaap gehad, stress en flinke migraine... Bah, bah, bah, denk ik dan, vorige week ook al een keer ziek gemeld, paar weken daarvoor ook, ik kán en mág me niet nog een keer ziek melden...
Maar dan ben ik zo bang dat het die dag alleen maar erger zal worden. Bij een halve dag denk ik nog van oké, ik sla me er doorheen, maar een hele dag vanaf het begin tot het eind... pff, dat gaat gewoon niet.
simodi schreef:Ik las dit net op internet (nu.nl) en schrik hier wel van eigenlijk ....
http://www.nu.nl/gezondheid/2319190/hogere-sterftekans-bij-migraine-met-aura.html