Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:50

kan bijna niet anders dan goedgekeurd worden he... :)

Fem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:00

Dat zei de Chirurg ook..
Maar pas zodra het officieel goedgekeurd is, dan kom ik op de wachtlijst van het ziekenhuis.
Dus ik hoop snel bericht te krijgen.

Het zou 2 tot 6 weken duren.
Vandaag is het precies 6 weken geleden. Maar er hebben natuurlijk wel kerstdagen en nieuwjaar tussen gezeten. Dus ik vermoed dat het hooguit nog 2 weken kan duren voordat ik iets hoor!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:03

wel lang hoor... en hoe lang duurt het erna nog?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:05

'Paar maandjes'
Op de site van het ziekenhuis staat dat er een wachtlijst is van 7-8 weken. Dus ik denk zoiets.

En dat valt reuze mee. Er zijn ziekenhuizen waar je 12 tot 13 maanden moet wachten.

Maar we zullen wel zien ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:22

spannend femke :j

ik ga maandag aan mijn dieet beginnen.. ik hoop dat ik me over een paar maanden niet meer hier hoef te melden... duimen jullie mee dat mijn borsten mee krimpen...

Afbeelding

Afbeelding
ik vind dit echt een hele mooie cupmaat trouwens, als ik ze laat verkleinen word het echt een kleine C/grote B :j vind het alleen wel heel eng, je hoort van sommige patienten dat er toch teveel was weggehaald en ze te klein werden..

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:30

Bovenstaand vind ik ook een mooie maat!
Had ik ook liever gehad....

Maar als ik jullie klachten enzo lees mag ik niet klagen :)
Heb D80....en heb eigenlijk nergens last van...
Alleen dat leuke t-shirtjes niet passen of staan..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:35

Met MD heb ik eigenlijk weinig tot geen klachten, maar halter kan ik slecht dragen en van goedkope bh's krijg ik last van m'n rug en hoofdpijn. Vind het wel jammer dat ik niet gewoon lekker goedkoop kan shoppen maar zou m'n voorgevel toch niet willen inruilen, dan maar wat duurder moeten shoppen maar ik vind het wel mooi zoals het is. Ook als het soms wat ongemak met zich mee brengt.

@femke: bij de 2e foto vind ik het weer erg meevallen maar begrijp goed dat je naar een C wil, 85C is altijd nog een heleboel en denk dat je dat ook erg goed zal staan. Kennisje van mij is van 80F naar 80C gegaan, staat haar echt een stuk beter! Niet meer zo topzwaar.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:39

vind dat grote borsten iemand er vaak zwaarder doen uitzien eigenlijk...
nog zo'n nadeel!

en ilsemarie, inderdaad, halters zijn bij mij goed voor een uurtje, daarna liever niet meer :+

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:06

wel jammer want bij steps zo'n mooi halterjurkje gezien maarja, koop hem toch maar niet want dat gaat toch nooit goed, kan ik hem weinig aan, baal ik nog meer :=
strapless bh gaat dan weer beter (wel onder jurkje met bandjes want helemaal strapless is geen gezicht, zwaarte kracht doet toch z'n werk dus dan wordt het stuk tussen schouder en begin jurk zo groot, vind ik echt geen kijk... :n

Als je topzwaar bent dan lijk je idd gauw dikker, denk dat femke ook stuk slanker zal lijken, want volgens mij is ze aardig slank (had haar zelfs nu al niet op 85 gegokt als ik die taille zo zie)

het is ook maar net of je in verhouding bent, als je vrij grote voorgevel hebt en dan hele slanke heupen vind ik het echt geen gezicht, dan ben je net zo'n omgekeerde piramide. Maar als je beetje peer/zandloper vorm hebt vind ik het vaak wel weer mooi, als borsten/heupen in verhouding zijn en dan een mooie taille ertussen, dat vind ik toch het mooiste wat je kan hebben. (en bij weinig heup hoort dan ook niet teveel borst vind ik) Daarom moet je gewoon kijken naar of je in verhouding bent en niet wat voor cupmaat je hebt.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:25

Ik heb nog een vraagje,

ik heb nu 75C(/D)
weeg 53KG en ben maar 1,69.. & 16 jaar oud.

op welke cupmaten denken jullie dat ik ga eindigen?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:27

volgens mij is dat niet te zeggen...
mijn moeder had tot ze ging trouwen 75C en de boel is daarna enorm gaan groeien, gewoon door de hormoon verandering.
Ben je aan de pil? heb je vaste vriend? toekomstplannen? van zulke dingen hangt het volgens mij ook enorm af.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:29

Ilsemarie schreef:
volgens mij is dat niet te zeggen...
mijn moeder had tot ze ging trouwen 75C en de boel is daarna enorm gaan groeien, gewoon door de hormoon verandering.
Ben je aan de pil? heb je vaste vriend? toekomstplannen? van zulke dingen hangt het volgens mij ook enorm af.

Ik zit aan de pil, geen vaste vriend, en wat versta je onder toekomstplannen?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:30

Ilsemarie, hoe zie jij het hebben van een vaste vriend (of niet) en toekomstplannen invloed hebben op je cupmaat? :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:31

bedoelde meer vaste vriend met toekomstplannen, volgens mij heeft dat ook wel invloed op je hormonen. Zoals bij m'n moeder met trouwen.

Zou maar gewoon afwachten wat het in de toekomst gaat brengen, denk niet dat je kan zeggen van nou de maat die je op je 20e hebt is je eindmaat ofzo, zoiets veranderd aldoor, als je zwanger wordt ook weer. Je kan met meer eindigen maar ook met minder.

@corelli: ik zit niet in de geneeskunde maar het kan vast en zeker een hormoonverandering teweeg brengen ;)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:34

Ilsemarie schreef:
bedoelde meer vaste vriend met toekomstplannen, volgens mij heeft dat ook wel invloed op je hormonen. Zoals bij m'n moeder met trouwen.

Zou maar gewoon afwachten wat het in de toekomst gaat brengen, denk niet dat je kan zeggen van nou de maat die je op je 20e hebt is je eindmaat ofzo, zoiets veranderd aldoor, als je zwanger wordt ook weer. Je kan met meer eindigen maar ook met minder.

@corelli: ik zit niet in de geneeskunde maar het kan vast en zeker een hormoonverandering teweeg brengen ;)

Okee heel erg bedankt,
ik ging vorige week een Sapph bh passen toen had ik ineens 70F

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:37

Het zou kunnen inderdaad, maar ik betwijfel of zo'n verandering ook echt invloed heeft op je cupmaat :n Denk dat het toch vor het grootste deel erfelijke aanleg is (hoeveel klierweefsel er is aangelegd)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:38

Ginootje: heb je je wel eens laten opmeten? :) Sapph valt namelijk aardig klein (naar mijn ervaring) en dat kan een vertekend beeld geven..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:38

Corelli schreef:
Het zou kunnen inderdaad, maar ik betwijfel of zo'n verandering ook echt invloed heeft op je cupmaat :n Denk dat het toch vor het grootste deel erfelijke aanleg is (hoeveel klierweefsel er is aangelegd)

Mijn moeder is geeindigd met een 75B want die draagt nu mijn oude bh's..
mijn tante's hebben allemaal richting de E/F

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:39

Nou.
En toch hebben hormonen er ook behoorlijk mee te maken.
Waarom krijgen anders veel vrouwen grotere borsten als ze aan de pil gaan?

Maar ik ben het met je eens, dat het voornamelijk in de erfelijke aanlig zit.

Ginootje

Corelli schreef:
Ginootje: heb je je wel eens laten opmeten? :) Sapph valt namelijk aardig klein (naar mijn ervaring) en dat kan een vertekend beeld geven..

Ja bij de dokter, en dat was een grote C

Corelli

Groot? Wat is groot? :D
Zou je aanraden je eens op te laten meten bij een goede lingeriezaak :)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:41

Corelli schreef:
Groot? Wat is groot? :D
Zou je aanraden je eens op te laten meten bij een goede lingeriezaak :)

Grote C/Kleine D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:46

maar bedenk wel dat 75C ongeveer gelijk staat aan 70D. Als je erg slank bent lijkt het me dat je eerder een 70 omvang hebt dan een 75. Dus zou het goed zijn dat je 70E hebt ipv 75D (en als sapph dan klein valt een 70F ipv 70E).

Wat bedoelt de dokter met een grote C? Met omvang 70 vind ik persoonlijk de cups klein als je de letter hoort. Ik heb 70E en écht geen watermeloenen ofzo maar dat idee hebben veel mensen wel.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:51

Inderdaad Ilsemarie.

Want ik heb dus 85E en dat zijn dan weer wel échte watermeloenen ;) ..
Want laten we ff denken. Als ik omvang 70/75 had gehad, dan was het waarschijnlijk wel een G/H geweest.. ;)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:53

Als ik een 70D heb dan zit die echt te krap..
Dan worden ze echt helemaal plat geduwt.
Ik heb nu van de H&M en dan dat zijn 75C maar die moet ik toch regelmatig rechtrekken,omdat ze er nu toch inmiddels wel uit komen zetten.
en dan heb ik er nog 1 van Sapph dat is een 75 D maar wel met extra bandjes op me rug.
& Nog 1 van de Hunkemoller een 75C
en de rest heb ik zelde tot nooit aan.. omdat die gewoon niet echt goed zitten.

en in de toekomst wil ik echt nog een MD hebben