Is ook geen slim plan. Infectie e.d. En ik wil niet weten hoe lang de genezingstijd is (áls ie wel geneest) Nee ik wil nog 2 MDs bóven mijn sleutelbenen, om het af te maken.
Misschien nog als je je kleine teen laat piercen en dan een ketting naar je anus laat lopen ofzo
verder weet ik het niet meer....
Ik heb ook vet veel dingen besteld voor mn oren - crecents en plugs... zit nu op 4 mm en heb spul besteld op 4, 5 en 6 mm.... ik denk dat ik het bij 6 mm hou, maar ik weet het niet zeker, tot nu toe vind ik de grootte wel meevallen eigenlijk.... en ik dacht dat ik 4 mm al groot zou vinden
nou ik heb nu een echte piercing een tragus en nog een boven in mn oor maar die is geschoten dus die telt niet en ik heb ook een labret gehad maar die moest er voor mn vorige school uit, als op mn nieuwe school geen probleem is met piercings wil ik mn labret weer open en een MD daarna zie ik wel weer
Hmm.. heb net paar filmpjes gezien op youtube, bloed het echt zoveel met eem MD zetten? :| Dan weet ik bij deze dat ik het niet laat zetten, ik heb ten eerste helemaal niet veel vel daarboven zitten, en ten tweede bloed... hmm ik ken er wel tegen maar kweetniet.. het ziet er niet prettig uit
Da's dan wel handig Myryana en Suze! Bij mij waren we eerst een tijdje bloed af aan het deppen voor we de pleisters er op konden doen.
toen ik blij thuis kwam merkte mijn zus al op dat er nog vage afdrukken van bloedstraaltjes te zien waren. (en zo heb ik dus door de stad gelopen, zonder het te merken ) Het zag er nogal dramatisch uit, pleister, bloedsporen. Nou ik merkte er werkelijk niets van.
wahaha nu het over bloed gaat... ik had laatst boven op mn hoofd een moedervlek weg laten halen, mn haar zag er uit... ik kon zo uit het spookhuis komen