Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:je bent bij de zelfde piercer als mij geweest toch? dan ist toch echt 1.2 geloof ik hoor... althans is de meest standaart maat.
xDramaQueen schreef:had em ook maar een jaartje.. maar verschilt per persoon, want binnenkant is wel helemaal dicht
Nymphadora schreef:xDramaQueen schreef:had em ook maar een jaartje.. maar verschilt per persoon, want binnenkant is wel helemaal dicht
Maar tussen een jaar en een week is wel groot.
xDramaQueen schreef:oh het was de v&d nee sorry dan blijf ik er nog steeds bij dat het een 1,2 was, die zijn niet zo snugger
Vue schreef:ik heb wel een slotjesbeugel, zit hij dan niet in de weg?
Vue schreef:Ehrm volgend schooljaar moet ik stagelopen. kan nog wel 3 kwartjaar duren dus.
Suuskipje schreef:xDramaQueen schreef:oh het was de v&d nee sorry dan blijf ik er nog steeds bij dat het een 1,2 was, die zijn niet zo snugger
erm.. maar degene die ik nu in heb is veel dunner dan die erin zat... en op het zakje van deze piercings stond 1.2 mm..
Lous schreef:Vue schreef:ik heb wel een slotjesbeugel, zit hij dan niet in de weg?
Als die ook onder zit zou ik het niet doen, omdat het plaatje aan de achterkant in je slotjesbeugel zou kunnen schuiven en/of hem daar op een andere manier kapot zou kunnen maken.
NanC_MakkeR schreef:ik heb nu 2 en een halve week een neuspiercing.
hij doet nu echt vervelend.
ben er vanacht tot 2 keer toe met m'n hand er perongeluk tegen aan gekomen![]()
het is nu super gevoelig als ik eraan kom.