Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frankaaa

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:12

natasja1991 schreef:
haha, iemand een tips hiervoor

ze zeggen dat je, als je je oksels geschoren hebt, dat je geen deo moet gaan spuiten omdat het anders gaat branden, hoe kan je dan voorkomen dat je een enorme vieze zweetlucht krijgt

na het scheren doe ik er altijd talkpoeder op, ruikt ook fris enzo

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 23:36

meliiSsatjje schreef:
Hoe duur is dat trouwens van garnier Haha!

Volgens mij rond 6 euro?

Heb 't al een hele tijd en het is nog lang niet op Haha! Je doet er dus lang mee!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 00:19

DNIEZE schreef:
mii_jessy schreef:
Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht Schijnheilig ?

tandpasta op je gezicht smeren en wachten tot het hard word en dan met lauw water eraf halen.

Niet doen!
Dee ik eerst ook en werkte goed, maar een tijd geleden had ik dit ook gedaan, en toen was heel die huid eromheen 'weggebrand' heb er nu een litteken van..

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 10:36

tandpasta op puistjes is heeeeeel slecht!!!!

Beter smeer je er azulen paste op van dr. Eckstein, te koop bij de betere drogisterijen of apotheek

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:12

Heeft iemand ook dé tip tegen die stommen aften?

*Gaat onderhand dood van de pijn

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:19

tandpasta werkt bij mij helemaal niet? Het brand niet en het blijft vet en droogt dus niet uit Boos!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:35

Joonsel schreef:
Heeft iemand ook dé tip tegen die stommen aften?

*Gaat onderhand dood van de pijn

Ja!
Ga naar de apotheek en vraag om een mondspoelmiddel met deze stof erin: Chloorhexidine. Heeft bij mij altijd heel goed geholpen Haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:37

Bocasan dus Vork

Kijk ook wel even bij de Etos oid voor aanstipvloeistof, dan wordt het tenminste verdooft.

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:31

Wat helpt tegen puistjes?? ik heb er een paar op m,n voor hoofd en ik vind het afschuwlijk!!! een vriendin van mij die deed er ook tandpasta op en daar bij helpte het wel maar wat kan ik nu het beste doen?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:37

Langsgaan bij de apotheker voor een middeltje.
Of gewoon wachten tot het weggaat. Clown

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:59

He! Ik heb me daarstraks na vele positieve commentaar de Garnier Pure gekocht, heb toen ook de Garnier Clean & fresh meegenomen.. maar wánneer in godsnaam moet ik die opdoen ? Clown
de G.Pure 's morgens en het ander 's avonds? doe wel geen make-up ofzo op.. (:

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:40

Zoals zoveel mensen hier:
Het ideale middel tegen puistjes gevraagd! Haha!

Ik ben er echt zo zat van Scheve mond
Ik heb al hartstikke veel spullen geprobeerd, drink iedere dag genoeg water en neem biergist, maar het helpt niks Verdrietig
En dna gaat het niet om maar 3 puistjes ofzo, maar de dingen zitten over m'n hele gezicht Verdrietig
Dus als iemand een betaalbaar en goed middel weet, Please! Haha!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:58

ik weet niet hoeveel puistjes je dan hebt? Maar als het echt abnormaal veel is zou ik toch naar een dermathaloog gaan.
Anders kan je proberen goed elke avond je gezicht te reinigen. Maakt niet uit of je make-up draagt of niet, je hebt aan het eind van de dag altijd wel vuil van de lucht op je gezicht.
Een goede creme nemen deed bij mij wonderen. ik heb die van biodermal genomen zit een beetje tussen de goedkope en dure in en ben daardoor van mijn puistjes af gekomen. Heb er nu heel soms één terwijl eerst altijd wel een puist of 4 had.
Krabben aan je hoofd is bij heel veel mensen ook nog wel een oorzaak, moet je laten dus Tong uitsteken
1 a 2 keer in de maand even een scrubje of een lysing. Wel oppassen dat je je puistjes niet open maakt met de scrub.

Het is jammer genoeg echt een bacterie die op je huid niks doet en alleen maar goed is maar als hij binnen komt kan hij dus voor puistjes zorgen. Natuurlijk zijn er nog meer oorzaken voor puistjes maar dit is wel de hoofd oorzaak bij jeugd puistjes. Lachen

Hoop dat jullie er wat aan hebben! Haha!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:08

Puistjes? Ik heb ooit van een Bokker de tip gehad van een zalf met Benzoyl Peroxide erin. Daarna eigenlijk bijna geen last meer gehad, natuurlijk soms nog wel 1 maar het is zoveel minder geworden. Ja Kost 7 euro, en gaat erg lang mee. Ja

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:33

Zou wel oppassen daarmee las dat het je huid bleekt? &dat dat echt bij acné word gebruikt? Zal dan dus best een zwaarmiddel zijn.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:01

Je hebt voor puistjes ook nog meer speciale pillen, die kun je krijgen bij de tuinen..
Geen idee of het werkt maar stond een tijdje geleden in de Cosmo.. stond bij: laat je puistjes 95% verdwijnen..
Dan mag je er wel vanuit gaan dat er ongeveer de helfd van weggaat? Clown

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:56

Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet.. Verdrietig

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:39

Heb ook erg veel last van droge handen en daardoor krijg ik van het paardrijden ook snel blaren, ondanks ik wel handschoenen draag... Sommige handcrèmes werken wel beter dan andere, moet je even uitproberen. Lachen

Voor puistjes tjaa, ik neem de pil, en heb er sindsdien ook geen last meer van. Maar ik neem die oorspronkelijk voor haaruitval en dat mijn puistjes wegblijven is mooi meegenomen. Als je er echt heel veel last van hebt idd eens bij de HA of dermatoloog langsgaan. Ja

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:34

Lieneke_ schreef:
Je hebt voor puistjes ook nog meer speciale pillen, die kun je krijgen bij de tuinen..
Geen idee of het werkt maar stond een tijdje geleden in de Cosmo.. stond bij: laat je puistjes 95% verdwijnen..
Dan mag je er wel vanuit gaan dat er ongeveer de helfd van weggaat? Clown

Skin2moro bedoel je? Heb ik alleen nog maar negatieve reacties van gehoord .. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:52

Als je geen uitslag krijgt van smeerseltjes van nivea (ja een vriendin van me is er allergisch voor) : de smeerseltjes van Nivea Visage Young helpen, vind ik erg goed. Blijft natuurlijk altijd afhankelijk ook van je huidtype etc.

Ik heb de dagelijkse diep reinigende wash peeling: clean deeper en materende gel-crème: controle shine (die twee vallen onder pure effect, er is ook nog een zuiverende tonic).
En ik heb milde scrub: peel soft (valt onder pure beauty en is ook nog een milde reinigingsgel en gekleurde hydraterende crème van).

Die wash peeling gebruik ik s ochtends en s avonds en die scrub 1x per dag of om de dag (als ik onder de douche sta sowieso altijd ff alle 2, gewoon voor de lekker haha)

Annetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:36

Ik las daarstraks iets van 'oma weet raad' over jeugdpuistjes, stonden ook een hoop tips bij. 1 daarvan was 'ga met een rauwe aardappel (doormiddengesneden) over je huid, en naar een week is het al een stuk beter.'

Ik dus net als een idioot aardappel op m'n gezicht zitten smeren, maar weet iemand toevallig of het echt werkt? Clown

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:15

werkt niet volgens mij Lachen

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:34

Tegen puistjes;
Heel goed reinigen elke avond, met van die doekjes ofzo en niet te vet houden.
Ook niet teveel vette dingen eten Vork zoals chocolade/mayonaise enz. Knipoog

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:42

Omg dit las ik net op internet Nagelbijten / Gniffelen

Dit is een tip tegen puistje. Hij komt oorspronkelijk van mijn oma die als non in het klooster zat. Werkt voornamelijk bij steenpuisten maar ook bij gewone puistjes. Het klinkt misschien raar maar je moet een aardappel schillen, door midden snijden en die in je broekzak stoppen (overdag) en onder je kussen leggen (s\'nachts). Veel mensen lachen je uit als je dit vertelt maar tot nu toe werkt het bijna altijd. Voor de gein moet je de andere helft van de aardappel maar op een ander donker plekje leggen, bijv. in je klerenkast en na een paar dagen de twee aardappels met elkaar vergelijken.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:50

whaha nou ga je gang Huilen van het lachen