Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mlies schreef:Hallo iedereen,
Heb me inmiddels even wat meer ingelezen en schijnt dat surface toch erg vaak uitgroeit, en lelijke littekens achter laat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Kwam ook wat tegen over Microdermals, heeft iemand daar ervaring mee? Wordt het veel gebruikt?
Had er zelf nog nooit van gehoord...
http://www.bodycreation.nl/menu/microdermal.html
xDramaQueen schreef:ik kopier even:
Een onderhuidse piercing word ook wel implantaat genoemd...
Het is dus zo dat er dan een vrijd dikke ring onder de huid word aangebracht zodat die te zien is aan de bovekant van de huid...
Mlies schreef:Hmm oke, zet ik dat weer uit m'n hoofd.
Komende week maar even info vragen over surface, hoeveel kans er is dat ie uitgroeit, en wat voor plek er blijft zitten etc..
Vind tussen borsten niet echt leuke plek mocht er lelijk litteken blijven.
Water_Olivia schreef:Mlies schreef:Hmm oke, zet ik dat weer uit m'n hoofd.
Komende week maar even info vragen over surface, hoeveel kans er is dat ie uitgroeit, en wat voor plek er blijft zitten etc..
Vind tussen borsten niet echt leuke plek mocht er lelijk litteken blijven.
Op één vraag kan ik je zoiezo antwoord geven, het verschilt heel erg per persoon hoelang het duurd voordat je huid hem verstoot of de piercing uitgroeid, bij tatoo B. hebben ze mij verteld, dat het bij de één na 3 weken al was ''verstoten'', maar bij de ander al 3 jaar zit. Ik neem aan dat je er niet veel litteken aan over houd wellicht zichtbare gaatjes met littekenweefsel?
Je kan hem in je nek laten zettenmocht het een litteken blijven, valt het niet erg op. (wel de eerste dagen wat onwennig) Groetjes