brenpasbeau schreef:vet cool deed het pijn
De eerste die ik had late zetten jaar dervoor voelde ik het niet bij de tweede wel ietsjes,, maar dat was zo weer over
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brenpasbeau schreef:vet cool deed het pijn
Malibu_ schreef:wow damn, denk zo een 2 dagen niet op bokt geweest, en gelijk al weer paar pagina's bij!.
Maar ik had nog een vraagvoor mensen die piercing bij Bodymx heeft laten zetten.
Ik ben nou nog maar 1 keer langsgeweest voor een nieuw staafje, en vind het weer hoogtijd voor eenandere. Maar weet dus niet zeker of dat dus in de prijs inbegrepen is?
Alvast bedankt
edit: tongpiercing heb ik daar laten zetten
sophie_kurk schreef:he! Vraagje voor de mensen met een tongpiercing!
Ik heb 3 maanden geleden een tongpiercing laten zetten, maar nu is mn tong nog elke ochtend dik. Op de middag is dit weggetrokken en dan is mn staafje veel te lang. Ik wil eigenlijk een korter staafje, iemand hier ervaring mee? Wat gebeurt er als mn tong dikker word en ik een wat kort staafje in heb?
Myryana schreef:Wanneer heb je hem laten piercen?
Sowieso moet je als hem net hebt laten piercen de eerste paar weken niet met je tongpiercing spelen en sowieso oppassen met roken (iig goed je mond schoonmaken nadat je gerookt hebt; spoelen met warm zout water)
Dat je tong geel is, heeft geloof ik niks met je tongpiercing te maken. Ik heb daar iig geen last van gehad met die van mij..
Citaat:Een gele tong kan meerdere oorzaken hebben. De tong is de spiegel van je organen en laat zien hoe het daar binnen aan toe is.
Als het achter op je tong is dan zijn je darmen overbelast en moet je gaan ontgiften een gele tong kan ook duiden op een allergie
_Elise schreef:wie heeft er nog een site met leuke piercings(ook tragus!) en wat wel betaalbaar is?
ik heb pas op een site een heel leuk ringetje gezien..zwart ringetje met een pareltje als bolletje maar ik kan de site nergens meer vinden!! ik vind het wel jammer!!
xxx
henrib schreef:Eem gele tong kan ook te maken hebben dat je teveel koffie drinkt