MissJ schreef:Enige punt van kritiek dat ik toe kan voegen aan het verhaal van Lovely1: met een bovenmaat van 90 gok ik dat je wellicht wat overgewicht hebt. Bereid je dan wel voor dat je zowel van een huisarts als van een pc te horen zal krijgen dat je eerst af moet vallen voor ze gaan opereren. Maar als ik jou was zou ik absoluut een afspraak maken! Daarna kan je altijd nog kijken wat je doet, maar dan heb je in ieder geval een antwoord op heel veel vragen.
@Robijntjah: ik let nu even exta op mijn littekens, omdat jij nu die infectie hebt. Gister stond ik voor het douchen in de spiegel te kijken naar mijn infectieplek, maar ik stond gewoon naar de verkeerde borst te starenMoraal van het verhaal: de infectieplek is een tijdlang een dikker, lelijker litteken geweest, maar wordt steeds minder en minder zichtbaar
ik heb wel wat over gewicht maar volgens mij niet zo erg Ik ben 1.70 en weeg 74 kilo.Ik ga morgen eerst naar de huisarts moet toch bij hem langs dus begin in er gelijk even over !!Bedankt alvast voor het beanwoorden van mijn vragen.Ik ga er gewoon voor en zie wel hoe het afloopt.Mijn vriend steunt me in mijn keus en dat is voor mij al een goed begin