Van mij ook een vraagje..
Ik gebruik nu iets langer dan een half jaar de pil; microgynon 30 (meest voorgeschreven toch?).. Maar ik vind het steeds lastiger worden, vergeet hem nogal vaak, terwijl ik in het begin echt stip 10 uur 's avonds innam. Denk dat daardoor mijn probleem is ontstaan.. ik wordt echt zooo ontzettend onregelmatig ongesteld, kan op de raarste momenten komen, ookal ben ik op de helft van de strip of wat dan ook.
Ben hem op het gegeven moment maar gaan doorslikken, omdat ik ontzettend pijn heb als ik ongesteld ben, heb er echt een hekel aan om 'het' te zijn. Nu is mijn ritme helemaal weg, kan het nog wel aanvoelen wanneer ik ongesteld wordt, maar echt op de raarste momenten. Omdat ik er zo slordig mee ben, is ie ook niet meer zo veilig, en dat is nu echt het grootste probleem
Heb er met mn moeder over gepraat, en ze vond de prikpil wel een optie. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoorde dat je dan niet meer ongesteld wordt, maar dat ie minder betrouwbaar is (en dat moet ie juist wel heeeel erg zijn!).
Ook heb ik gehoord over een buisje in je arm, wie kent dat?