Super bedankt voor de tips! Ik eet idd wel eieren en ik ben gék op kaas, daar kun je me echt voor wakker maken. Net als Feta, die blokjes eet ik gewoon als tussendoortje, vind iedereen heel gek
M'n Smoothie zat idd banaan en appel in, dat is wss de reden die ie bruin was voor ik de kans kreeg om te drinken

Maar ga het nog eens proberen met citroensap er in en jus d'orange om hem dunner te maken!
Net even bij de huisarts geweest, gelukkig weer een nieuwe. Maar ik heb sinds een paar dagen pijn.. Echt vreselijke pijn, in m'n tenen

Ze staan in de brand en de kleinste aanrakingen voelen alsof er met een hamer op geslagen word. Ik dacht dat het te maken had met een val, maar de huisarts denkt dat het van m'n zenuwen komt en dan door vitaminetekort.
Kon niet goed voelen wanneer iets scherp of zacht is, maar als ze bijv een teen aanraakte dan wist ik wel zonder te kijken welke teen dat was.
Kan niet op m'n tenen of hakken lopen, alleen kort op 1 been staan als ik haar handen vast kon houden.. Over een lijn lopen en m'n voeten steeds voor elkaar zetten, ging ook voor geen meter.. En toen moest ik gehurkt zitten en weer op staan, mocht wel weer haar handen vasthouden. Zei al tegen haar dat ik wist dat ik nooit meer omhoog kon komen en ze kon iig zien dat ik niet overdreef...
Ik kon niet meer opstaan en zij kreeg me alleen ook niet meer in de benen
Nouja Fysiotherapie vond zij wel hard nodig en ben ik natuurlijk al mee bezig, verwacht morgen gebeld te worden voor een afspraak en anders bel ik zelf.
En ze wou eigenlijk bloedonderzoek doen, maar omdat ik al bekend ben bij de internist, leek het haar beter om dat via de internist te doen. Heb morgen een telefonische controle met de verpleegkundige, dus moest dat dan even bespreken van de huisarts.